Hop til indhold

Recommended Posts

http://massage.side6.dk/katja1

Efter en kørsel i Midtjylland og op mod Nordjylland hvor jeg ikke kunne få kontakt med de piger jeg gerne ville, så endte jeg ved Katja, da jeg blot nu skulle have forløsning ;)

Katja var ikke nem at kommunikerer med. Snakker nærmest ingen dansk og hendes engelsk er ikke meget bedre. Nå, men jeg fik forklaret hende hvad det var jeg ville have, og fik det også, dog med et par ændringer. Hun ville ikke modtage sperm i mund eller ansigt, så måtte afslutte på hendes bryster. 

Hun virkede ikke til at være sikker, men der i mod usikker i det hun nu en gang skulle. Jeg synes nu det ville være let og lige til, men hun virkede lidt nervøs i den retning.  Det jeg ville var blot, at hun skulle sidde i en stol og så skulle hun sutte indtil jeg var klar, og så skulle jeg selv spille den og komme ud over hendes bryster, da hun ikke ville modtage i mund eller ansigt.

Hun var en sød kvinde, men virkede altså meget usikker og lidt nervøs.

Om jeg kommer ved Katja igen ?     Ikke sådan lige umiddelbart, men når man trænger til forløsning, så kan alt jo ske, som i sikkert ved ;) ved Katja

Del dette indlæg


Link til indlæg
hillerslev skrev, for 2 timer siden:

Jeg har tit haft  kigget på hende, hvordan ser hendes krop ud, og bryster og røv,

svare hun nogen lunde til billederne.

Det er Katja på billederne, der findes en tråd om hende hvor i der står hun har fået lidt mere på sidebenene. Har besøgt hende for nogle år siden og hun er meget sød.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun holdtt op med at ryge for nogle år siden. Det har sat sig. Hun sagde, at hun ville i gang med  at tabe sig. Det ved jeg ikke om hun har. Det er nok 2 år siden jeg var der sidst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
deralte skrev, for 2 timer siden:

Hun holdtt op med at ryge for nogle år siden. Det har sat sig. Hun sagde, at hun ville i gang med  at tabe sig. Det ved jeg ikke om hun har. Det er nok 2 år siden jeg var der sidst.

Tror ikke det gør noget hun er kommet sig lidt? Har heller ikke været der i et ar år. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mrfarmer

Hun er pisse fræk ! Kroppen fejler bestemt ingen ting . Giver et lækkert blow og lækker fisse og kigger ikk på klokken og går altid en halv time til 600 har været der 5 gange elsker modne kvinder 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hillerslev skrev, for 21 timer siden:

Jeg har tit haft  kigget på hende, hvordan ser hendes krop ud, og bryster og røv,

svare hun nogen lunde til billederne.

Billederne er af yngre dato, så hun har mere sul på siderne nu, men stadig en flot krop.

Brysterne er dog meget bløde uden de er slunkne, men de kunne godt bruge lidt fylde ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
mrfarmer skrev, for 5 timer siden:

Hun er pisse fræk ! Kroppen fejler bestemt ingen ting . Giver et lækkert blow og lækker fisse og kigger ikk på klokken og går altid en halv time til 600 har været der 5 gange elsker modne kvinder 

Uddyb "Pisse fræk" :)  Er hun god, når det gælder sengen eller hvad er det ?  Beskriv ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cabelas1 skrev, for 4 timer siden:

Uddyb "Pisse fræk" :)  Er hun god, når det gælder sengen eller hvad er det ?  Beskriv ?

Du har jo besøgt hende så hvorfor skal andre uddybe hende for dig ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 3 timer siden:

Du har jo besøgt hende så hvorfor skal andre uddybe hende for dig ? 

Frodige Ida, for din skyld vil jeg gerne uddybe det lidt.  Grunden er såmænd, at jeg ikke havde samleje med hende, og ville blot høre hvordan hun er til det og hvad det frække præcis indeholdt.

Noget unaturligt i det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mrfarmer

Hun sutter rigtigt godt .ridder godt og kan godt lide lidt hårdt doggystyle . Hun har en alm kvindekrop og faktisk overraskende stram efter de pr hun har været i gamet.  Tja spurgte en gang for sjov da vi var færdig om 600 kunne gå og det var fint sagde hun

Del dette indlæg


Link til indlæg
mrfarmer skrev, for 3 timer siden:

Hun sutter rigtigt godt .ridder godt og kan godt lide lidt hårdt doggystyle . Hun har en alm kvindekrop og faktisk overraskende stram efter de pr hun har været i gamet.  Tja spurgte en gang for sjov da vi var færdig om 600 kunne gå og det var fint sagde hun

Lyder da godt mrfarmer.

Er der fart over feltet når hun ridder og vil hun ride i længere tid ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Katja

Sød pige ok krop super sex

Må sige hun er rolig man føler sig velkommen og hun ved Hvad hun laver

Ingen hastværk alt i alt en rigtig god oplevelse kommer gerne igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, den 4/3/2018 at 10:32:

Er det hendes normalpris eller er det en pris , du har "forhandlet" dig til ?

Har lige haft kontaktet hende pr telefon, og hendes pris for en halv time er kr 800,- og kunne ikke forhandles i telefonen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...