Hop til indhold
vestboen

Vellykket/katastrofalt Rikke Solskin besøg!!!!

Recommended Posts

Forleden var jeg igen sammen med  Rikke til en hyggestund plus afsluttende dinnerdate. Der var tale om en lidt længere stund end vi normalt er sammen. Der var tid til småsnak i sengen, og ind imellem kom vi til misseslikning.....det gik så godt at jeg blev hevet op i favnen, stop stop sagde skønheden. Da vi begge havde fået pusten var det tid til et suverænt fransk orgie fra Rikkes side. Afslutningen holder jeg ved mig selv, sikker på at vi begge var tilfredse. Hun er jo en skøn kvinde at være sammen med.

Så kom vi i udgangstøjet, for nu skulle den anden sult stilles. Vi indtog hedens hovedstad og fandt spisestedet, indtog et lækkert måltid. Hertil skal siges, Rikke er en super medspisende, det interesser hende. Desværre forsvandt tiden, og vi skulle bryde op. Så kom katastrofen!!!! Min pung lå hjemme, skiftede til en varmere jakke inden jeg kørte hjemmefra. Så gode råd var dyre, hvordan overbragte jeg nyheden om jeg kun havde lommeuld med. Heldigvis kunne vi begge se komikken, det kneb nu lidt for mig. Vi kunne da godt more os over, som Rikke sagde, du inviterer, og jeg betaler, så tak for mad. Rikke  måtte lægge ud i første omgang, så klarede vi en total betaling via mobilepay senere. Der var plads til grin i bilen på tilbageturen. Den afsluttende bemærkning fra Rikke lød, fremover spørger jeg om det er kontant eller på konto!,

Tak for en dejlig aften på heden.

Chris

ps hvisker lige ....kan se der er nye billeder på sexpiger.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...