Hop til indhold
lars1973

Jessyca/Ruby, 2 x Nina og kinky Isa

Recommended Posts

tak  for alle som lægger deres anmeldelser på EG. 

Jeg benytter dem ofte som grundlag for egne valg. 

Denne uge har været lidt anderledes - havde sat mig for at prøve noget nyt. 

Den første oplevelse blev med de to x Nina på Vesterbro. Har prøvet Siam Nina før kun os to, men nu skulle det prøves med to x thai. 

Og det blev en dejlig, svedig og også kinky oplevelse. Købte en time (og fik lidt mere) med dem begge med massage, B2B leg. Kostede mig 2200 kr. 

Fik udløsning tre gange på 1 time og 10 minutter. Tredje gang var så hele jorden (og det var nok bare min krop) rystede. Det var med mig på knæ og alle fire. Foran lå Nina 1 og så slikkede fisse og røv hende. Nina 2 tog mig i røven med en dildo med den ene hånd og massage/malkede pikken med den anden. Sikkert et syn for guder, men hold da op en orgasme. Virkelig hård og følsom pik overladt til kyndige hænder....

Besøger dem gerne igen for det var for vildt. 

 

Anden oplevelse var også en trekant. Denne gang med Jessyca og hendes veninde Ruby på Østerbro. 1 time med to dejlige piger, hvor jeg havde tilkøbt mega french. 

Vildt med en sådan pris når jeg tænker på at jeg hos Chantal hos Cassiopeia (hvor jeg er kommet mange gange) betaler 1200 for en halv time og 1500 hvis det er med anal. 

Skal ikke gå i dybden men kom hele vejen rundt og begge piger var på og opmærksomme på mig. De legede dog kun med mig og ikke med hinanden. Men fantastisk er det at stå overfor to piger på knæ som skiftevis sutter pik, og smiler/griner til dig. Nåede to udløsninger. Det kostede mig 2400 kr. 

Besøger dem gerne igen. Men tror det bliver en duo med Jessyca og mig. 

 

Som rosinen i pølseenden havde jeg sat mig for at afslutte ugen med en kinky oplevelse. Og det blev Isa i Lyngby. 50+ model, muskuløs og med en stor klit som hun vil have suttet. 

Det var aftalt at hun skulle vise sig frem i lakstøvler og sort splittrusse, og min opgave var at slikke først støvler så lår, så baller, fisse og røv - ej at forglemme den vilde klit. 

Inden udløsning fik jeg gummi på og fik lov til at kneppe hende (hende fortsat i støvler). Udløsning på støvlefoden, som hun efterfølgende gned rundt i skridtet på mig. 

Besøger hende igen? nej. Det var kinky ja og det var det der skulle prøves, men så gav det heller ikke mere. 

 

GW L 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...