Hop til indhold
Gæst

Wien

Recommended Posts

Gæst

For et par uger siden var jeg en tur i Wien. På turen havde jeg bl.a. fornøjelsen af at besøge La Chica lounge http://lc-lounge.at/ som er relativ ny åbnet. Det er dog en filial af 3 andre bordeller, så flere af pigerne har været i Wien i længere tid. Billederne på deres websites er generelt af pigerne, og taget on location. Dette gælder i det hele taget for de fleste annoncer i Wien.

Jeg besøgte Lolita og Kitty. Lisa ser hammer godt ud IRL, og jeg var tæt på at vælge hende i steddet for Kitty, men af forskellige grunde endte jeg med Kitty. Jeg så også en af de sort hårede piger, men kan ikke huske hvem. Hun så langt bedre ud IRL end på hendes foto.

Lolita vil jeg varmt anbefale. Hun er relativ ny i branchen, og billederne af hende er 100% korrekte, ligesom hendes alder også er korrekt. Hendes tysk er ikke eksisterende og engelsk kun hvis man taler langsomt. Hendes service er i top. Alt hvad der står på hendes profil, og som jeg ønskede, blev leveret uden brok. Faktisk var hun ok med billeder med ansigt for 10 Euro ekstra. Mit værktøj er over middel, og hun havde lidt problemer med at klare det, men når bare jeg ikke var voldsom, var hun ok, og brokkede sig ikke. Hun er ok med at blive slikket, og smager godt, men det tænder hende ikke. Fælles badning forstår hun ikke. Jeg havde booket 1/2 time, og stod på gaden igen efter 45 min.

Kitty skal man holde sig langt væk fra. Hende billeder er ægte, men hun er 22 år gammel. Der var ingen problemer med fotografering, men det var også den eneste ydelse som blev ydet uden brok. Hun vil kun være med til missionær stillingen, og ligeså snart jeg nærmede mig hendes kusse, begyndte hun at stønne højlydt. Jeg havde igen booket 1/2 time, og stod på gaden igen efter 25 min. incl. 2*bad.

Jeg bookede tid med både Lolita og Kitty pr. mail. De er ret hurtige til at svare, og bookningen med Lolita blev overholdt selvom det var i rush hour og jeg var 5 min. forsinket. Kitty var 15 min. forsinket, men jeg havde booket hende sent om aften til kl. 10 den næste morgen, og bookningen var blevet bekræftiget omkring kl. 7 om morgen. Min klage over Kitty er aldrig blevet besvaret.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal man forstå hjemmesiden således, at det er €70 for 30 min uden kondom plus €20 for cum in pussy?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej. det er €70 for 30 min. sex med gummi og fransk uden gummi. Hvis du vil have sex uden gummi er det €20 extra, incl. cum in pussy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mitficker

wien er uden gummi mekka.  der har j boet..... sku dyrt.... med alle de lækre tøser du ka få til ingen penge.  tror j har sprøjtet op i over 50 uden gummi.  kan anbefales der

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...