Hop til indhold
Gæst

Tokyo - soap massage

Recommended Posts

Du skal tage ud til Yoshiwara, som er et område af Tokyo, hvor de fleste Soaplands holder til. Det er ganske enkelt at tage subway'en til Asakusa og så en taxa resten af vejen (10-15 min). Bare sig "Soaplandoo" til taxachaufføren. Måske sætter han dig af ved et lille kontor, der tager imod dig og spørger hvilken pris du har råd til (30.000 - 80.000 yen), eller også sætter han dig bare af på et gadehjørne. Du bliver kontaktet af dørmanden når du går forbi. Hvis du ikke bliver kontaktet ved øjenkontakt, så er det fordi de har travlt eller fordi de ikke tager imod "ikke-japanere". 

Flere soaplands har nu engelske hjemmesider, men jeg anbefaler, at hvis det er for billigt, så hold dig væk. Der er også firmaer og piger, der tilbyder at komme på dit hotel. Mine erfaringer er ikke de bedste.

I Yoshiwara går man ikke helt galt i byen. Lad være med at vælge den billigste pris. Selvom du (også her) får en høflig og pæn behandling, så er pigerne smukkere og servicen bedre jo mere du betaler. En god pris er 40-50.000 yen for 90 minutter. Vælger du mindre end 90 min, så går du nok glip af Nuru-oplevelsen (ikke tid nok). Betaler du mere end 50.000, så er der en chance for, at pigen giver dig et BJ lige når du ankommer (hun trækker bare dine bukser ned og går igang) - og så et bad, og så videre...

Undgå for enhver pris tilbuddene om Nuru-massage i Shinjuku-området. Der er en meget stor chance for, at du bliver snydt på det groveste. Som sædvanligt, hvis det lyder for billigt til at være sandt, så er det det sikkert også.

God fornøjelse ;-)

Mvh William

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for dit response. Har du tilfældigvis nogle links til gode soaplands? Jeg synes ikke rigtigt jeg kan finde nogen med google.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...