Hop til indhold
Gammelnisse

Vedelsgade 83 i Vejle

Recommended Posts

Pudsig oplevelse:

Havde lyst til at prøve andet end thaier denne gang, så ringede til:

https://annoncelight.dk/showad/202257

Der står i annoncen at det er åbent fra kl 9, så jeg ringede ca kl. 10.30 og fik lov at komme. Da jeg kom 10 min. senere var Anastasia (som på ingen måde var pigen på billedet, men trods alt en flot, velskabt pige) ved at pakke sig eget sengetøj sammen, jeg havde vækket hende da jeg ringede!

Vi aftaler 45 minutter til 1.000 kr., så der også var lidt tid til 'erotisk massage', hun sætter alarmen til på ipad'en og går i gang med ryggen. Da hun efter en halv times tid ikke var kommet videre (jeg er lidt tålmodig/dum) gav jeg udtryk for at jeg gerne ville lidt mere. Jeg slikkede så hendes dejlige understel, og ville derefter selv have et blow. "UPS - nu har du kun 5 minutter tilbage, men du kan tilkøbe yderligere 15 minutter - det koster så 400 kr. ekstra" (OK, prisen for en time står på prislisten til 1.400 kr.). Lille nisse havde ikke tænkt det skulle slutte her, så op og finde flere penge i jakken (pengene skal jo falde inden vi går videre) - og så skulle alarmen på ipad'en lige justeres med et kvarter ekstra. Hyggeligt og intimt. Så blev det også til blow og afslutning i en 'doggy'.

"OK, her har du et stykke køkkenrulle, og det brugte kondom kan du smide i affaldsspanden med den grønne pose! - og du sluttede meget godt, for nu er der 3 minutter tilbage"

Alt sammen på et rimeligt polsk/engelsk.

Jeg tror jeg holder mig til thai'erne :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...