Hop til indhold

Recommended Posts

 

har været væk fra Thai massage miljøet i næsten et års tid

var forbi Hedemannsgade forleden dag

bestilte én time

fik undervejs skælud

nok sidste gang jeg kommer der indenfor overskuelig fremtid

 

Screenshot_20180217-112603.png

Redigeret af peterhansenx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem har du besøgt? Du skriver Hedemannsgade og indsætter skærmdrop fra Vejle?? 

Hvad fik du skæld ud over. 

Prøv at brug flere ord når du anmelder, så vi andre får en chance for at forstå hvad du mener :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ved ikke hvor annoncen kom fra , den kom vist af sig selv :-)

grundet træning har jeg typisk lidt skader og skavanker her og der, 

da den gode massøse tog lidt hårdt fat, så ømmede jeg mig lidt en gang i mellem

dette blev hun mopset og irriteret over

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en pige der hedder june tidligere randersvej der driver stedet. Hun kan godt være lidt stram i betrækket. Har ikke set is dernede længe, der er 2 piger / kvinder der jobber der ikke det store sjov.

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 12 minutter siden:

Det er en pige der hedder june tidligere randersvej der driver stedet. Hun kan godt være lidt stram i betrækket. Har ikke set is dernede længe, der er 2 piger / kvinder der jobber der ikke det store sjov.

8000

Jeg krammede Is for en månedstid eller 2 siden, dernede. Hun har fået briller! . Så skal hun have solgt stedet siden da? Er du sikker på det er June der har det? De thai piger siger så meget

Har fået et par gode ture med en pige der kalder sig bla. Judy. Hun er meget styrende når man slikker hende :) Helt sjovt. Hun påstod også på et tidspunkt at hun ejede stedet. Har også kaldt sig Sa

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 16 timer siden:

Jeg krammede Is for en månedstid eller 2 siden, dernede. Hun har fået briller! . Så skal hun have solgt stedet siden da? Er du sikker på det er June der har det? De thai piger siger så meget

Har fået et par gode ture med en pige der kalder sig bla. Judy. Hun er meget styrende når man slikker hende :) Helt sjovt. Hun påstod også på et tidspunkt at hun ejede stedet. Har også kaldt sig Sa

 

 

Jeg ved ikke om june ejer stedet,men hun køre det.Judy er ok men savner en ung model dernede som i gamle dage.

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 4 timer siden:

Jeg ved ikke om june ejer stedet,men hun køre det.Judy er ok men savner en ung model dernede som i gamle dage.

8000

Ja det var tider da Naam og Pen var der. Husker også en meget lille og ung pige, Sa tror jeg hun hed. Uerfaren, men meget ivrig for at lære, og nem at lire op :) Men stadig  så husker jeg Is, som var helt uovertruffen. Hun kan/kunne i den grad give slip, og der ved trak hun mig langt ud i nydelsens overdrev. Hun er en af stjernerne i min Hall of Fame. :) Jeg krammede hende som nævnt for en måneds tid siden, og hun er altså stadig attraktiv, selv om hun må være omkring 50 nu. Jeg forsøger hver gang at overtale hende, men hidtil uden held.  Jeg nøjes med kyssene og krammerne. I øvrigt kan hun som få kramme. Man føler næste at to kroppe smelter sammen til en. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...