Hop til indhold
SexHooked

Panserne holder udkig i Århus

Recommended Posts

Er jeg den eneste der er blevet ringet op mht hvad der sker på de forskellige Thai steder i Århus?

De fortalte mig at de var ved at finde ud af hvad der skette de massage steder.... Og var inde for at se på byen iaften , et af stederne holdte der en paner dyt på lur så kørte igen...

Bare så i ved det, så holder de ekstra øje i tiden :) selvom det ikk er ulovligt at få massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

hvor fik de dit nummer fra ?

Er jeg den eneste der er blevet ringet op mht hvad der sker på de forskellige Thai steder i Århus?

De fortalte mig at de var ved at finde ud af hvad der skette de massage steder.... Og var inde for at se på byen iaften , et af stederne holdte der en paner dyt på lur så kørte igen...

Bare så i ved det, så holder de ekstra øje i tiden :) selvom det ikk er ulovligt at få massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvilken klinet var det???

Den der ligger på Aldersrovej... Aner ikk hvad den hedder... Plus jeg ledte efter Silkeborgvej 120 kl igår, Der holdte de og ventede bag muren... Jeg kunne så ikke finde den på silkeborgvej 120 kl :( har satme ondt i ryggen efterhånden...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du står med Silkeborgvej i ryggen er det helt oppe i modsatte ende i venstre side ned ad en lille kældertrappe. Hvis du bruger Google Earth er nedgangen lige til venstre for cyklen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kældertrappen til Silkeborgvej 120, kld. er lige bag knappnålen 'A', hvor der står tre cykler lænet op af gelænderet på dette Google Streetview http://g.co/maps/4h9ck

Annoncerer Silkeborgvej 120, kld. nogen steder? Er det thaimassge eller ren bordel?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stedet er ikke et rent bordel. Jeg har fået rigtig god dybdegående massage her flere gange. Jeg kan dog også anbefale body to body for 800 spir. Hun hedder vist nok Pet og har en flot lækker krop. Tror hun er omkring 28.

Er der nogen som har prøvet den anden thaimassage på silkeborgvej lidt længere ude?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi må bare konstatere, at service kan variere alt efter hvem der er på vagt. Jeg ville da ønske, at jeg var løbet ind i PET (uha - hvilket navn - meget apropos med trådens titel)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...