Hop til indhold

Recommended Posts

Hvad med en ny kategori under, i hvert fald, hver del af Danmark: "Hun er tilbage"?

Jeg synes, at både "efterlysninger" og "anmeldelser" svømmer over med "hun er tilbage"-indlæg, og det er jo egentligt hverken en efterlysning eller en anmeldelse, men stadig meget brugbar info for mange.

Bare et forslag ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 5 timer siden:

Hvad med en ny kategori under, i hvert fald, hver del af Danmark: "Hun er tilbage"?

Jeg synes, at både "efterlysninger" og "anmeldelser" svømmer over med "hun er tilbage"-indlæg, og det er jo egentligt hverken en efterlysning eller en anmeldelse, men stadig meget brugbar info for mange.

Bare et forslag ;)

Der er i forvejen alt for mange forums og f.eks burde anmeldelser og efterlysninger slås sammen - ligesom det specielle Thaiforum helt burde udelades.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 12 timer siden:

Der er i forvejen alt for mange forums og f.eks burde anmeldelser og efterlysninger slås sammen - ligesom det specielle Thaiforum helt burde udelades.

Hvad er det lige, du specielt har imod thai forummet?

I min optik gør det da, at de af os, der interesserer os for thai, ikke behøver at støve hele det relevante landsdels forum igennem, for at finde, hvad vi søger.

Og på samme måde behøver du ikke gå ind på thai sektionen, når du ikke har interesse herfor. Win win. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 2 minutter siden:

Hvad er det lige, du specielt har imod thai forummet?

Jeg mener bare at pigerne skal konkurrere på lige vilkår og ikke udfra etnicitet - ellers så skulle f.eks. polske piger, der også tilbyder lidt massage og B2B m. happy end, jo også kunne optages i thai-forum.

I polen kan man også få thai-massage m. afslutning - de kalder det bare erotisk massage - så man er ude over at hæfte det på en speciel etnicitet ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 minutter siden:

Jeg mener bare at pigerne skal konkurrere på lige vilkår og ikke udfra etnicitet - ellers så skulle f.eks. polske piger, der også tilbyder lidt massage og B2B m. happy end, jo også kunne optages i thai-forum.

I polen kan man også få thai-massage m. afslutning - de kalder det bare erotisk massage - så man er ude over at hæfte det på en speciel etnicitet ;-) 

Sorry, jeg forstår ikke argumentet.

Dette site er da for pokker i første række et serviceorgan for køberne, ikke et konkurrence organ for pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 11 minutter siden:

Dette site er da for pokker i første række et serviceorgan for køberne, ikke et konkurrence organ for pigerne.

Netop - derfor skal pigerne også konkurrere på lige vilkår.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Netop - derfor skal pigerne også konkurrere på lige vilkår.

Det er noget vrøvl i min optik.

Når jeg er interesseret i danske/europæiske/latin piger kigger jeg i Anmeldelser Sjælland/København. Når jeg er interesseret i thai kigger jeg i Thai Sjælland/København. Jeg kigger ikke i Fyn eller Jylland under nogen omstændigheder da det ikke er mit lokalområde. Ligesom jeg ikke kigger i Politik da det interesserer mig minus.

Pigerne konkurrerer på lige vilkår indenfor hver deres segment. Den med at nedlægge thai har jeg kun noteret mig kommer fra dem der ikke interesserer sig for thai.

Jeg kan kun se at det er perfekt som det er nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 38 minutter siden:

Det er noget vrøvl i min optik.

Når jeg er interesseret i danske/europæiske/latin piger kigger jeg i Anmeldelser Sjælland/København. Når jeg er interesseret i thai kigger jeg i Thai Sjælland/København. Jeg kigger ikke i Fyn eller Jylland under nogen omstændigheder da det ikke er mit lokalområde. Ligesom jeg ikke kigger i Politik da det interesserer mig minus.

Pigerne konkurrerer på lige vilkår indenfor hver deres segment. Den med at nedlægge thai har jeg kun noteret mig kommer fra dem der ikke interesserer sig for thai.

Jeg kan kun se at det er perfekt som det er nu.

Jeg interesserer mig også for thai - jeg forstår bare ikke denne uretfærdige race-/etnicitetsopdeling, da en anmeldelse af en dansk, mørk, latinsk eller østeuropæisk pige, som også tilbyder lidt erotisk massage, oliesjaskeri eller tantra mm. - den henvises til det almene anmeldelsesforum. (NB. mange af thai-pigerne kommer også fra andre lande end Thailand: Plilipinerne, China, Burma, Vietnam, mm. - og kan ikke med fuld ret kalde sig thai-piger).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min preference (uagtet pris) går på asiatiske piger. De asiatiske piger må meget gerne konkurrerer indbyrdes. Dette kan jeg nemmere overskue i et særskilt "Thai-forum" - som vi fint kan omdøbe til "Asian forum" - hvis nogle skulle insistere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forummet kunne jo omdøbes til "Massage" og optage alle de kategorier der falder uden for alm. GP-ydelser. De fleste thaisteder (der omtales herinde) og som er kategoriseret med en farve på diverse thai-lister er vel efterhånden bare almindelige horehuse der forsøger at dække sig ind under noget andet.....De ved jo godt hvor de gode penge findes og hvad de fleste fyre efterspørger.

I mine øjne er det nøjagtig det samme om Sugardating. Det er også køb/salg af sex under et andet og mere "uskyldigt" navn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror, at de fleste missede pointen. Det det handlede om var, om der skulle være et forum til at gøre opmærksom på, at "nogen" var tilbage. Thai eller ai? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Dinosdk69 skrev, for 18 timer siden:

Jeg tror, at de fleste missede pointen. Det det handlede om var, om der skulle være et forum til at gøre opmærksom på, at "nogen" var tilbage. Thai eller ai? ;-)

Hvis der skal oprettes et fora for at gøre opmærksom på at nogen er tilbage, kunne man ligeså godt oprette et fora for øst piger i DK. Øst pigerne er idag hvad thai pigerne var for +10 år siden da fora'et blev oprettet. Personligt er jeg dog mere på linie med Jernsvinet. Slå anmeldelse og efterlysnings fora'ne samme. Der er alligevel alt for mange, som ikke kan finde ud af at poste en efterlysning i efterlysnings fora'et, og IMHO er der ikke aktivitet nok til at retfærdig gøre både efterlysnings og anmeldelses fora'ne.

I samme åndedrag bør thai fora'ne nedlægges. Hvis man ikke vil det, bør der oprettes fora for øst piger i DK. Jeg vil umiddelbart tro at der pt. er flere øst piger i DK, end der er piger fra Asien. Ved at nedlægge thai fora'ne slipper vi også for alle de fejl postninger af anmeldelser og efterlysninger af piger fra Asien i de alm. fora. Daisyclub har f.eks. en hel del anmeldelser i de alm. fora, og stort set ingen i thai fora'ne. Hvad der gør at det er ok at poste indlæg om Daisyclub i de alm. fora er over min forstand.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...