Hop til indhold

Recommended Posts

Er netop hjemvendt fra en dejlig body2body med Alexia Brazil.
En halv time med kønne Alexia, var bestemt et godt valg. Ja det er hende på billederne, men hun er kønnere i virkeligheden, især når hun smiler :).
Store, bløde bryster og en lækker mis, alt må gerne berøres, men ikke fingre op.
Et HJ til mig og en lang slikketur til hende, så endte det som det skulle. Til sidst et bad.
Alexia er her 14 dage endnu, og en gentagelse kunne sagtens komme på tale.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm, jeg spurgte ikke, men er ret sikker på at hun gør. Hot body to body plejer at være en "omskrivning" for fuld pakke. Men ring til hende, hun taler er forståeligt engelsk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tobias

DET er der vist ingen tvivl om man kan få ;).... Men pas evnt på enden *gg*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bølle-1 skrev, for 55 minutter siden:

Jeg har også prøvet en tur med Sara :wub:  Hun er også værd at stifte bekendtskab med. 

Hun er også på adressen nu. 

MeTo.  ....øhh jeg mener,  det har jeg også. Kan virkelig ikke beslutte hvem der var bedst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmmm der står i Alexia annonce at hun ikke tilbyder sex ... citat >> det hele afsluttes med en dejlig omgang svensk. obs. ingen sex tilbydes. <<

Har ikke besøgt hende så kan ikke sige udtale mig om hvad hun tilbyder eller ikke tilbyder.

Kvindebeundre

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Alexia sidste sommer og kan bekræfte, at "hot body to body" er body to body massage med fuld pakke (og det gælder vist generelt hos de sydamerikanske GP'er). 
Alexias billeder er ægte og retvisende. Hendes krop er berøringsvenlig og fast, brysterne har fået ret tydelig hjælp, men er dejlige og tilpas bløde. 
Jeg oplevede hende som sød, glad, flirtende og sexglad. Indlevelsen var overbevisende, og hun var god til at bygge stemningen op. Massagen gik gradvist over i et pirrende, langsomt blow, som jeg vil huske meget længe. Jeg kvitterede med en grundig slikketur, som hun virkede meget tilfreds med, og derefter kastede hun sig ud i en meget engageret ridetur. Jeg havde en forrygende time, og er ret sikker på, Alexia også nød det. 
De varmeste anbefalinger af Alexia herfra, jeg tænker tit tilbage på oplevelsen, og gentager den meget gerne. Når det ikke er sket endnu, er det primært fordi, jeg tiltrækkes mere af en lidt anden kvindetype - og fordi der er så utroligt mange andre skønne gp'er derude :P

Redigeret af Peto

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...