Hop til indhold
DJX

Demi - Sundsvej 63

Recommended Posts

Annoncen med billeder er nu udskiftet med nye piger. 
Det er helt sikkert hende på billederne, smuk og lækker. 

Sundsvej 63 er en gang blandede bolcher. Har haft helt fantastisk oplevelser der, samt virkelig skidte. Her er en beretning om en mellemting. 
Fik en aften i sidste uge aftalt en tid og sagde specifikt Demi flere gange i telefonen. Det kunne sagtens lade sig gøre. 

Kører til stedet og banker på. En lyshåret musse der lignede en der lige havde spist Demi tog imod. Hun var da fin fræk, men langt under Demi´s billeder. Hun var mere typen jeg ville forsøge at slæbe med hjem efter en 10 fadøl på den lokale. Jeg gik med ind og tænkte at hun nok bare lige hjalp med at tage imod. Hun spurgte om tid og service og skruede så towlig højt op for radioen så jeg ikke kunne høre hvad hun efterfølgende sagde. Jeg spurgte flere gange om hvornår Demi dukkede op og hun smilte bare som om hun ikke vidste hvad jeg mente. Efter et hurtigt bad hvor jeg inden sagde "jeg glæder mig til at møde Demi" var den lyshårede musse der stadig. "I wlll make you hard and happy. Im good" proklamerede hun. Så slukkede jeg for den infernalske støj fra radioen og sagde at jeg specifikt havde booket Demi, og det var kun hende jeg ville danse kød-polka med. Efter lidt sure miner sagde hun at Demi var optaget, men hun da godt lige kunne spørge. 2 min efter ankom Demi til værelset. Helt igennem flot pige. Hurraaaaa udbrød jeg, hun smilte. Det startede fint ud med lidt gennemsnitligt bj. Men pludslig skulle der mere fart på, hun smed et kondom på og sagde nu skulle der kneppes. Var ikke engang semi-hård og vidste godt at det fik hun ikke noget ud ad. Bad hende om at ligge sig på ryggen så jeg kunne kysse og nyde alle de lækre steder på hendes smukke krop og de flotte naturlige bryster. Der blev til 1 minuts slikken, det virkede til at hun var øm. Heller ikke 69 gik specielt godt og der var en svag sødelig lugt af prutsovs i den stilling. Suk...

Pikkefar var ikke imponeret over hverken situation eller optakten og var ikke specielt samarbejdsvillig med en Demi der virkede til at skulle nå ind til næste kunde. Fik hende om på ryggen igen og imens jeg iagtog hende kærtegne sig selv imens hun kiggede mig i øjnene, blev jeg kampklar. Der blev knaldet igennem i min favoritposition, god øjnkontakt og godkendt afslutning. Derefter var det som om hun blomstrede op. Resten af tiden lå vi og hyggenakkede, masserede hinanden og nussede. Hun er skide sød, sjov og det var en virkelig skøn afslutning. 

Er glad for at jeg var stædig og forlangte det jeg havde bestilt istedet for bare at tænke med pikkefar. Tænker at mussen ikke havde haft specielt mange gæster de par dage med Demi som værelseskammerat, og hun så var sat ind som aflastning for en gennemkneppet og halvtræt Demi. Jeg tænker at hvis man vil sikre sig en god oplevelse, så skal man lave aftaler tidligt på dagen, istedet for sent om aftenen. Kunne sagtens finde på at en anden gang besøge Demi om formiddagen og så se om det så ikke gik endnu bedre. 

Men hold op hvor Sundsvej 63 trænger til at stramme op.......
Havde der været nogen reelle alternativer i samme prisklasse og med samme lækre udvalg af piger, så ville jeg ikke komme og komme der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

DJX

Kan kun give dig ret - billeder sejler rundt og beskrivelserne passer sjældent ( i hvert fald de gange jeg har besøgt stedet ) så det er som at vinde i lotto.

Når det så sker er det til gengæld himmelsk.

Har haft et par gode runder med Nicole som desværre ikke har været på stedet længe og senest for en uges tid siden hvor der var en lille petit pige fra Spanien - fik desværre ikke navnet - det kunne ellers have været nyttigt, hvis de får styr på info til os besøgende. Hun var rigtig fin, små bryster og vel 165-167 eller deromkring, spinkel af bygning og ret feminin, meget samarbejdsvillig men desværre ikke øko blow - eneste minus på oplevelsen. Det var også først på dagen, så hun nød selv hyggen og havde ikke travlt og vi sludrede lidt efter agten. De billeder der var på diverse sider den dag, gjorde hende ikke gavn - efter min bedste overbevisning men nu er jeg også til de mindre udgaver og absolut uden hjælp til barmen.

Hvis noge har navnet må i gerne melde ind for hun skal have et besøg næste gang hun er i huset - regner desværre ikke med at de får styr på billeder og info, butikke kører tilsyneladende alligevel og ja vi satser vel alle på den store gevinst !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...