Hop til indhold
SexHooked

Vadstedvej - Hammelgirls

Recommended Posts

Hejsa... Kan se der er kommet et nyt sted "Vadstedvej - Hammelgirls" .... Nyt for mig hvertfald...

Nogen der har været der? Hvordan med priser, det kan jeg ikk finde nogen steder og hvordan er pigerne?? Lækre , unge , gamle osv...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Hvis du besøger stedet kan du give os andre en anmeldelse, så vi kan se om det er et besøg værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld!!

det var ikke for at være grov. men stedet er ret nyt, jeg har ikke været der, men tror det er en blanding af Mørke piger og Thai girls der findes der, så ved ikke rigtig om det er det rigtige sted at besøge, med Mørke piger plejer det jo ikke altid at være en succes, og det er det jo efterhånden heller ikke længere på div. Thai steder, syntes efterhånden at de bliver ringere og ringere, da Langelandsgade eksisterede var der faktisk god service mange steder, men jeg syntes det er sløjet af her på det sidste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vadstedvej 233, har eksisteret i flere år og har så vidt jeg har set enten østeuropæiske piger eller spanske/sydamerikanske piger. De plejer at have en hjemmeside på side6.dk, men jeg tvivler på billederne altid er ægte eller helt uptodate.

Stedet er ret nemt at finde og du kan parkere diskret ca. 100 m derfra eller direkte i indkørslen, hvor der står en gammel bil i en forfalden garage ved siden af :lol: . Stedet virker lidt snusket og nedslidt og du skal ind igennem køkkenet. Bollerummet (opdagede ihvertfald kun det ene) er forsynet med et gammelt gulvtæppe med brune fugtpletter i hjørnerne - ikke særlig inspirerende. Ofte er der ifølge hjemmesiden 2 piger på stedet - som regel en lys og en mørk. Besøgte en "spansk" pige på stedet for et par måneder siden - hun var nok ca. slutningen af 30erne og lidt for bredrøvet efter min smag, men hun nød tydeligvis at jeg taler lidt spansk, er rimelig veludrustet og bød på lidt instant coffee bagefter - hun virkede ihvertfald interesseret i at jeg kom igen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vadstedvej 233, har eksisteret i flere år og har så vidt jeg har set enten østeuropæiske piger eller spanske/sydamerikanske piger. De plejer at have en hjemmeside på side6.dk, men jeg tvivler på billederne altid er ægte eller helt uptodate.

Stedet er ret nemt at finde og du kan parkere diskret ca. 100 m derfra eller direkte i indkørslen, hvor der står en gammel bil i en forfalden garage ved siden af :lol: . Stedet virker lidt snusket og nedslidt og du skal ind igennem køkkenet. Bollerummet (opdagede ihvertfald kun det ene) er forsynet med et gammelt gulvtæppe med brune fugtpletter i hjørnerne - ikke særlig inspirerende. Ofte er der ifølge hjemmesiden 2 piger på stedet - som regel en lys og en mørk. Besøgte en "spansk" pige på stedet for et par måneder siden - hun var nok ca. slutningen af 30erne og lidt for bredrøvet efter min smag, men hun nød tydeligvis at jeg taler lidt spansk, er rimelig veludrustet og bød på lidt instant coffee bagefter - hun virkede ihvertfald interesseret i at jeg kom igen :D

http://massage.side6.dk/hammelgirls

Var det mon hende her? ;)

Hvordan var priserne?

Th

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, det var ikke lige hende sexbomben, du linker til (hun kunne ellers også godt være værd at besøge :D ) - hun havde derimod langt krøllet hår.

Mener prisen var 8 eller 900 for en halv time, men da jeg betalte med en tusindlap, lod hun returbeløbet ligge på bordet i "den pæne stue" og da hun ydede en god indsats - følte mig på et tidspunkt nærmest udnyttet og hun havde god tid, fik hun mere eller mindre lov til at beholde dem som drikkepenge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der har prøvet et besøg hos hende gæstevisiteren Natali endnu ? Hun ser da godt nok dejlig ud, men ville gerne lige høre, om nogen kan fortælle lidt mere om hende... og bekræfte billederne ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...