Hallo-hallo 60 Skrevet 1. Marts, 2018 Nogle gæve gutter der har været her https://annoncelight.dk/showad/244918 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 1. Marts, 2018 Om jeg har været forbi, "hun-er-da-lækker"..? Prøv, måske, at skriv hendes navn - som utallige har prøvet, at sige... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hallo-hallo 60 Skrevet 1. Marts, 2018 WhoKnowsWhat skrev, for 2 minutter siden: Om jeg har været forbi, "hun-er-da-lækker"..? Prøv, måske, at skriv hendes navn - som utallige har prøvet, at sige... Nu står hendes navn ikke ligefrem i annoncen skal du have briller Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 1. Marts, 2018 Regn med det er falsk billeder. det er jo en udlænding. Du kan jo være heldig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hallo-hallo 60 Skrevet 1. Marts, 2018 Tak issen for seriøst svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
messi61 183 Skrevet 1. Marts, 2018 Jeg kan så fortælle at det er Tina. Hun var på Lumbyvej tidligere på ugen, nu er hun i Odense sø. Og hun ligner IKKE hende på billederne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1399 Skrevet 1. Marts, 2018 Hvordan ser hun så ud?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hallo-hallo 60 Skrevet 1. Marts, 2018 Nej tak siger jeg bare hun er også i gaden tak Messi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 1. Marts, 2018 Hallo-hallo skrev, for 4 timer siden: Nu står hendes navn ikke ligefrem i annoncen skal du have briller Jeg *har* briller..!! Ellers, ja. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
messi61 183 Skrevet 1. Marts, 2018 Big3lover skrev, for 3 timer siden: Hvordan ser hun så ud?? Hun er ikke speciel køn. Ca 10 kg tungere end hende på billedet og nok også ca 10 år ældre. Besøgte hende engang i Danmarksgade. Det skulle bare overstås fra hendes side af. Rigtig kedelig oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1399 Skrevet 1. Marts, 2018 messi61 skrev, for 1 time siden: Hun er ikke speciel køn. Ca 10 kg tungere end hende på billedet og nok også ca 10 år ældre. Besøgte hende engang i Danmarksgade. Det skulle bare overstås fra hendes side af. Rigtig kedelig oplevelse. Nåh....den TIna. Ja der er en del negativ omtale af hende herinde. Men 10 kg tungere behøver nu ikke være ringere - tværtimod vil nogen sige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg