Rvm17 192 Skrevet 1. Marts, 2018 http://www.sexyclub.dk/girls/alissia/index.php Har nogen erfaringer de vil dele ? Sød og fræk, eller sur og træls ? Holder billederne eller lover de for meget ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 1. Marts, 2018 (edited) Har kigget på hende..Men har ikke været i hende endnu. De skriver "Dansk nubisk skønhed" på hendes forside..Hmm."Hvad er nubisk"..? Rasta-fletninger? Har ikke den store erfaringer med mørke piger, så det kræver lidt tilløb.. Redigeret 1. Marts, 2018 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Calletti Skrevet 1. Marts, 2018 ppd skrev, for 35 minutter siden: Har kigget på hende..Men har ikke været i hende endnu. De skriver "Dansk nubisk skønhed" på hendes forside..Hmm."Hvad er nubisk"..? Rasta-fletninger? Har ikke den store erfaringer med mørke piger, så det kræver lidt tilløb.. Skulle mene at Nubien er et gammelt kongerige (eller det der ligner) i det der nu er Sudan/Etiopien. Når I har været forbi, så smid lige et hint ift. om hun har ægte bryster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18106 Skrevet 1. Marts, 2018 Calletti skrev, for 1 time siden: Skulle mene at Nubien er et gammelt kongerige (eller det der ligner) i det der nu er Sudan/Etiopien. Når I har været forbi, så smid lige et hint ift. om hun har ægte bryster Hun har ægte bryster.. Jeg har været så heldig at sidde med den dejlige og søde Alissia.. Hehe.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 1. Marts, 2018 JenniferRomantica skrev, for 1 time siden: Hun har ægte bryster.. Jeg har været så heldig at sidde med den dejlige og søde Alissia.. Hehe.. Når Jennifer anbefaler Alissia, tror jeg, jeg inden så længe vil se hende nærmere efter - også hvad hendes andre detaljer angår. - Jeg glæder mig allerede så småt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18106 Skrevet 1. Marts, 2018 Pigeforskeren skrev, 1 time siden: Når Jennifer anbefaler Alissia, tror jeg, jeg inden så længe vil se hende nærmere efter - også hvad hendes andre detaljer angår. - Jeg glæder mig allerede så småt. Hun er virkelig sød.. Og helt nede på jorden.. I skal nok kunne få jer nogle gode samtaler.. Hehe.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 1. Marts, 2018 (edited) JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden: Hun er virkelig sød.. Og helt nede på jorden.. I skal nok kunne få jer nogle gode samtaler.. Hehe.. Du er en skattepige! Redigeret 1. Marts, 2018 af Pigeforskeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rvm17 192 Skrevet 2. Marts, 2018 Jeg er meget fristet, men det ville være skønt at høre fra nogen, som har haft fornøjelsen af den smukke piges selskab... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 4. Marts, 2018 JenniferRomantica skrev, den 1/3/2018 at 19:50: Hun er virkelig sød.. Og helt nede på jorden.. I skal nok kunne få jer nogle gode samtaler.. Hehe.. Tak, Jennifer. - Du er som altid god at spørge til råds. - Jeg havde en fin lørdag aften med Alissia. Rvm17 skrev, den 2/3/2018 at 12:19: Jeg er meget fristet, men det ville være skønt at høre fra nogen, som har haft fornøjelsen af den smukke piges selskab... Jeg tror, hun vil falde i din smag. - Du kan roligt "springe på". - Nærmere beretning følger, når jeg har fordøjet oplevelsen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 4. Marts, 2018 Rvm17 skrev, den 2/3/2018 at 12:19: Jeg er meget fristet, men det ville være skønt at høre fra nogen, som har haft fornøjelsen af den smukke piges selskab... Så har jeg lagt en lille beretning under anmeldelser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 6. Marts, 2018 Rvm17 skrev, den 2/3/2018 at 12:19: Jeg er meget fristet, men det ville være skønt at høre fra nogen, som har haft fornøjelsen af den smukke piges selskab... Pigeforskeren skrev, den 4/3/2018 at 18:44: http://www.sexyclub.dk/girls/alissia/index.php Alissia trådte ind ad døren. - Iført en lille lårkort, knaldrød sag, der sad stramt om bryster og baller. - Set i profil dannede hun den klassiske afrikanske form som et "S". - Kjolen kom nu hurtigt af - og ligeledes stiletterne. Hun var fra starten nem at tale med. - Skal det være med eller uden disse (stiletterne)? - spurgte hun. - Vi droppede stiletterne for en sikkerheds skyld og besteg "sengelejet". - En nærmere beskrivelse af hende: Rastafari-håret? - Et stort arbejde at forny frisuren med nogle måneders mellemrum. - Men mellemamerikansk er hun nu ikke. - Nubisk - Fra Egypten eller Sudan er hun heller ikke. Under rastfari-håret kan man lige ane hendes mørke krusede hår. Alissia's oprindelse er det ægte Afrika syd for Sahara. - En nærmere lokalisering undlader vi, men I kan bare spørge hende, så får I forklaringen. Alissia er rund og blød at røre ved og knuse-kramme. - Hun lader sig gerne røre ved og kramme. - Brysterne er runde, fyldige med store, mørke brystvorter. - De må gerne suges og gramses på. - Hendes endeballer udgør hver for sig en del mere end en håndfuld, men man kan gribe fat i dem og holde hende fast ind imod sig selv. - Alissia's fisse er glatbarberet, og hun vil gerne slikkes på den. - Jeg tilbragte en del tid med mine hænder som støtte under hendes endeballer, medens jeg slikke hende med charmerende resultat. - Og medens man har pikken i fissen på hende, kan man kysse hende på munden. Hun kysser gerne med tunge. Som det så fremgik, kneppede vi en del. Ind imellem snakkede vi også en del. - Og Alissia var helt med på kombinationen: kneppe og snakke. - Hun taler i øvrigt smukt og formfuldendt dansk - nærmest med nord-sjællandsk dialekt. - Hun er klog og har humor. - Kan man næsten forvente mere. - Hun knepper gerne, hun "samtaler" gerne - hun udviser talent på alle tangenter. - Jeg tilbragte en time med hende. Mindre kunne ikke gøre det. - Og jeg må naturligvis møde hende igen ved lejlighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Marts, 2018 Er det mon hende som tidligere fandtes på annoncelight under navnet "laila"?:) i så fald må jeg forbi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg