Hop til indhold
Rvm17

Alissia hos Sexyclub...sprød nougatmus ?

Recommended Posts

Har kigget på hende..Men har ikke været i hende endnu.

De skriver "Dansk nubisk skønhed" på hendes forside..Hmm."Hvad er nubisk"..?

Rasta-fletninger?

Har ikke den store erfaringer med mørke piger, så det kræver lidt tilløb..

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
ppd skrev, for 35 minutter siden:

Har kigget på hende..Men har ikke været i hende endnu.

De skriver "Dansk nubisk skønhed" på hendes forside..Hmm."Hvad er nubisk"..?

Rasta-fletninger?

Har ikke den store erfaringer med mørke piger, så det kræver lidt tilløb..

Skulle mene at Nubien er et gammelt kongerige (eller det der ligner) i det der nu er Sudan/Etiopien.

Når I har været forbi, så smid lige et hint ift. om hun har ægte bryster :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Calletti skrev, for 1 time siden:

Skulle mene at Nubien er et gammelt kongerige (eller det der ligner) i det der nu er Sudan/Etiopien.

Når I har været forbi, så smid lige et hint ift. om hun har ægte bryster :-)

Hun har ægte bryster.. Jeg har været så heldig at sidde med den dejlige og søde Alissia.. Hehe.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Hun har ægte bryster.. Jeg har været så heldig at sidde med den dejlige og søde Alissia.. Hehe.. 

Når Jennifer anbefaler Alissia, tror jeg, jeg inden så længe vil se hende nærmere efter - også hvad hendes andre detaljer angår. - Jeg glæder mig allerede så småt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, 1 time siden:

Når Jennifer anbefaler Alissia, tror jeg, jeg inden så længe vil se hende nærmere efter - også hvad hendes andre detaljer angår. - Jeg glæder mig allerede så småt.

Hun er virkelig sød.. Og helt nede på jorden.. I skal nok kunne få jer nogle gode samtaler:wub:.. Hehe.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Hun er virkelig sød.. Og helt nede på jorden.. I skal nok kunne få jer nogle gode samtaler:wub:.. Hehe.. 

Du er en skattepige!

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er meget fristet, men det ville være skønt at høre fra nogen, som har haft fornøjelsen af den smukke piges selskab...

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 1/3/2018 at 19:50:

Hun er virkelig sød.. Og helt nede på jorden.. I skal nok kunne få jer nogle gode samtaler:wub:.. Hehe.. 

Tak, Jennifer. - Du er som altid god at spørge til råds. - Jeg havde en fin lørdag aften med Alissia.

Rvm17 skrev, den 2/3/2018 at 12:19:

Jeg er meget fristet, men det ville være skønt at høre fra nogen, som har haft fornøjelsen af den smukke piges selskab...

Jeg tror, hun vil falde i din smag. - Du kan roligt "springe på". - Nærmere beretning følger, når jeg har fordøjet oplevelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rvm17 skrev, den 2/3/2018 at 12:19:

Jeg er meget fristet, men det ville være skønt at høre fra nogen, som har haft fornøjelsen af den smukke piges selskab...

Så har jeg lagt en lille beretning under anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rvm17 skrev, den 2/3/2018 at 12:19:

Jeg er meget fristet, men det ville være skønt at høre fra nogen, som har haft fornøjelsen af den smukke piges selskab...

 

Pigeforskeren skrev, den 4/3/2018 at 18:44:

http://www.sexyclub.dk/girls/alissia/index.php

Alissia trådte ind ad døren. - Iført en lille lårkort, knaldrød sag, der sad stramt om bryster og baller. - Set i profil dannede hun den klassiske afrikanske form som et "S". - Kjolen kom nu hurtigt af - og ligeledes stiletterne. Hun var fra starten nem at tale med. - Skal det være med eller uden disse (stiletterne)? - spurgte hun. - Vi droppede stiletterne for en sikkerheds skyld og besteg "sengelejet". - En nærmere beskrivelse af hende: Rastafari-håret? - Et stort arbejde at forny frisuren med nogle måneders mellemrum. - Men mellemamerikansk er hun nu ikke. - Nubisk - Fra Egypten eller Sudan er hun heller ikke. Under rastfari-håret kan man lige ane hendes mørke krusede hår. Alissia's oprindelse er det ægte Afrika syd for Sahara. - En nærmere lokalisering undlader vi, men I kan bare spørge hende, så får I forklaringen.

Alissia er rund og blød at røre ved og knuse-kramme. - Hun lader sig gerne røre ved og kramme. - Brysterne er runde, fyldige med store, mørke brystvorter. - De må gerne suges og gramses på. - Hendes endeballer udgør hver for sig en del mere end en håndfuld, men man kan gribe fat i dem og holde hende fast ind imod sig selv. - Alissia's fisse er glatbarberet, og hun vil gerne slikkes på den. - Jeg tilbragte en del tid med mine hænder som støtte under hendes endeballer, medens jeg slikke hende med charmerende resultat. - Og medens man har pikken i fissen på hende, kan man kysse hende på munden. Hun kysser gerne med tunge.

Som det så fremgik, kneppede vi en del. Ind imellem snakkede vi også en del. - Og Alissia var helt med på kombinationen: kneppe og snakke. - Hun taler i øvrigt smukt og formfuldendt dansk - nærmest med nord-sjællandsk dialekt. - Hun er klog og har humor. - Kan man næsten forvente mere. - Hun knepper gerne, hun "samtaler" gerne - hun udviser talent på alle tangenter. - Jeg tilbragte en time med hende. Mindre kunne ikke gøre det. - Og jeg må naturligvis møde hende igen ved lejlighed.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er det mon hende som tidligere fandtes på annoncelight under navnet "laila"?:)

 

i så fald må jeg forbi :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...