Hop til indhold

Recommended Posts

https://www.episkm.com/aalborg

Jeg har ffået masage af Julie. Det var en god og pirrende oplevelse. Hvis jeg skal sammenligne med den bedste happy end ved en thaipige, så er episk massage som Julie giver i en anden klasse. Det foregår langsomt og pirrende med for mit vedkommende varm olie. Hun kan massere på en meget afvekslende måde. Hun giver ikke andet end massage. Jeg blev noget opstemt af behandlingen og spurgte om mere, men det var der ikke mulighed for. Anbefalelsesværdig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende - hvordan foregår det?

Er Julie fuldt påkældt?

Hvor gammel tænker du Julie er? Passer de 41?

Hvad med udseende? Hvordan er Julie bygget?

Kan der kun skabes kontakt via kontakt feltet - kan ikke finde tlf nr nogen steder på hjemme siden

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Dengladenordjyde.

Hvordan foregår det? - Jeg lavede en aftale med hende på mail. - Ankommet til stedet var der en kort snak om hvad der skulle ske og om jeg havde nogle ting der skulle tages hensyn til. Derefter smed jeg kludene og lagde mig op på briksen. Så hun kunne komme til at give  mig dejlig behagelig massage af min lillefyr og nærmeste omgivelser.

Er Julie fuld påklædt?  Ja fuld påklædt i ikke udfordrrende tøj. Pænt "dametøj".

Passer de 41? Det ved jeg ikke. Men det tror jeg sagtens kan være rigtigt.

Udseende? Ganske almindeligt ikke slank, men heller ikke fed. Der er både hofter og babser. 

Kontakt? Jeg kontaktede hende gennem denne side via mail.https://www.episkm.com/kontakt-julie  Jeg opgav ikke telefonnummer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
deralte skrev, for 49 minutter siden:

Hej Dengladenordjyde.

Hvordan foregår det? - Jeg lavede en aftale med hende på mail. - Ankommet til stedet var der en kort snak om hvad der skulle ske og om jeg havde nogle ting der skulle tages hensyn til. Derefter smed jeg kludene og lagde mig op på briksen. Så hun kunne komme til at give  mig dejlig behagelig massage af min lillefyr og nærmeste omgivelser.

Er Julie fuld påklædt?  Ja fuld påklædt i ikke udfordrrende tøj. Pænt "dametøj".

Passer de 41? Det ved jeg ikke. Men det tror jeg sagtens kan være rigtigt.

Udseende? Ganske almindeligt ikke slank, men heller ikke fed. Der er både hofter og babser. 

Kontakt? Jeg kontaktede hende gennem denne side via mail.https://www.episkm.com/kontakt-julie  Jeg opgav ikke telefonnummer.

Takker for det fyldest gørende svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Bent Nielsen skrev, den ‎04‎-‎03‎-‎2018 at 21:21:

hvor holder de til i Aalborg, overvejer nemlig at tage derned imorgen og gode informationer

Hej Bent.

Hvordan gik dit besøg hos Julie i går? En anmeldelse er altid velkommen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
deralte skrev, den 1/3/2018 at 12:54:

https://www.episkm.com/aalborg

Jeg har ffået masage af Julie. Det var en god og pirrende oplevelse. Hvis jeg skal sammenligne med den bedste happy end ved en thaipige, så er episk massage som Julie giver i en anden klasse. Det foregår langsomt og pirrende med for mit vedkommende varm olie. Hun kan massere på en meget afvekslende måde. Hun giver ikke andet end massage. Jeg blev noget opstemt af behandlingen og spurgte om mere, men det var der ikke mulighed for. Anbefalelsesværdig.

 

Man får vel udløsning??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FræktParAalborg

Kan godt bakke op om beskrivelse. Julie har bestemt et meget empatisk og blidt væsen. Jeg prøvede selv både pirrende og varme olier. Den pirrende olie var lidt af et shock. Syntes det gav en følelse der giver associationer til både tandpasta og chili... Men det virkede sq meget godt efter det var kommet godt ind i dillertjaws. 

 

Det var egentligt bare lækkert og afslappende og jeg var på intet tidspunkt helt tæt på udløsning før til allersidst, så meget god kontrol over det.

 

De følgende dage har jeg oplevet at være mindre sexfixerer og optaget af at opnå orgasmen og mere af at opnå afslappet nydelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...