Hop til indhold
Dengladenordjyde

Fræk dansk studine i Nr. Sundby

Recommended Posts

Guest MadsAalb

Hun er anmeldt her flere gange søg på "uartig blondine "

Hun har være i Støvring og andre steder under flere navne, der er kommet nye billeder på og ny annonce.

 

Sørg for at være det til præcis det aftalte tidpunkt ellers tager hun en anden ind, jeg kom 3 minutter for sent til en aftale i Støvring og så var jeg dømt ude he he

 

Jeg kender hende fra hendes amatør dage og kan kun anbefale et besøg, det er dog noget tid siden jeg har haft en aftale med hende.

Redigeret af MadsAalb

Del dette indlæg


Link til indlæg
MadsAalb skrev, for 12 timer siden:

Hun er anmeldt her flere gange søg på "uartig blondine "

Hun har være i Støvring og andre steder under flere navne, der er kommet nye billeder på og ny annonce.

 

Sørg for at være det til præcis det aftalte tidpunkt ellers tager hun en anden ind, jeg kom 3 minutter for sent til en aftale i Støvring og så var jeg dømt ude he he

 

Jeg kender hende fra hendes amatør dage og kan kun anbefale et besøg, det er dog noget tid siden jeg har haft en aftale med hende.

Amatør dage? Skal det forståes som da hun ikke tog penge for sex :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opmæen
lghk1 skrev, den 2/3/2018 at 11:40:

Hold dig væk. Jeg har været der. 

Hun ser slidt ud og yder ikke en ret god service. 

Virkelig god og uddybende anmeldelse, hatten af for det.... men det er nu ellers ikke det man læser andre steder.... er der nogle seriøse der har været der for nylig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg har besøgt hende for ca 1 mdr siden. 

Jeg synes at det var en super oplevelse. En rigtig flot og fræk pige, som på ingen måde havde berøringsangst. 

Det var min oplevelse at hun vidste hvordan man giver en god oplevelse. Det var ikke direkte en GFE, men hun var alligevel engageret på en god måde. Det var et meget traditionelt møde på 1/2 t, hvor vi startede med lidt småkysseri for dernæst at give hinanden fransk. Herefter  samleje i flere forskellige stillinger. Da jeg ikke var kommet endnu - fik jeg endnu engang fransk og med lidt fælles hjælp, nåede jeg i “mål”. 

Jeg kunne sagtens finde på at besøge hende igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...