Hop til indhold

Mandy- real?

Featured Replies

Skrevet

Det kan du da se, hun er! På ingen måde ligner hun en fake profil. Der er absolut ingen faresignaler. Seriøst, FlyingDick, du formår altid at fremstå som det mest intet tænkende og uintelligente menneske i alle dine posts. Tag dig sammen! 

Skrevet

Hun er ægte! Havde fornøjelsen af at besøge hende i går. Da vi havde lavet en aftale og jeg var på vej fra Kbh modtog jeg pludselig en SMS 15 min før, hvor der stod “sorry busy”. Det væltede mig ikke af hesten, så ringede til hende senere på formiddagen og fik en aftale.

Mandy taler lidt engelsk, men kan det hun skal kunne. Valgte 30 min med kys og megafransk (det sidste nåede vi desværre ikke). Hun kysser dybt og rider som en drøm, måtte bede hende om at sætte tempoet ned ellers var jeg kommet på 5 min. Hun er godt stram og yderst serviceminded, fik tilbudt et varmt bad efter behandlingen.

Sted 8/10

Pige 9/10

Service 9/10

Helt klart anbefalesværdig! 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.