Hop til indhold
1955

Ny thai ladyboy i Ballerup

Recommended Posts

BadGuy skrev, for 4 timer siden:

hun er ik ny, måske i Ballerup, men ik i kbh

Ok tak for info ved du om hun er anbefalet herinde? skal nok bruge et navn eller anden inditifikation

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
1955 skrev, for 9 timer siden:

Ok tak for info ved du om hun er anbefalet herinde? skal nok bruge et navn eller anden inditifikation

Det ved jeg ikke, kender hende bare, vil anbefale dig at at i Thai Coner på vesterbro, der er der mange af ladyboys som dy efterlyser :-) , syntes selv de er frække mange af dem...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 1955, jeg fik en times massage af hende i fredags. Det er ikke hende på billederne, men hun er rimelig pæn.

Men hendes massage...jamen dog hvilken fryd! lidt hårdt, og så ellers en masse nussen af baller, ben med hænder der frækt glider mellem ballerne.

Hun valgte til sidst at lægge sig i en slags 69 mens hun massere ben og mave, og jeg kunne ikke lade være med at pille trusserne af hende. Mellem størrelse som hun gjorde klart der skulle betales ekstra for hvis jeg ville lege. Ja var dog ikke så tændt af hendes krop så jeg sagde nej tak og afsluttede selv da hun var gået.

6 for udseende

10 for massagen :)

9 for stedet, ligger i et underligt industri område, men derinde er det nyrenoveret og lækkert setup.

Del dette indlæg


Link til indlæg
pointplace1983 skrev, for 2 timer siden:

Hej 1955, jeg fik en times massage af hende i fredags. Det er ikke hende på billederne, men hun er rimelig pæn.

Men hendes massage...jamen dog hvilken fryd! lidt hårdt, og så ellers en masse nussen af baller, ben med hænder der frækt glider mellem ballerne.

Hun valgte til sidst at lægge sig i en slags 69 mens hun massere ben og mave, og jeg kunne ikke lade være med at pille trusserne af hende. Mellem størrelse som hun gjorde klart der skulle betales ekstra for hvis jeg ville lege. Ja var dog ikke så tændt af hendes krop så jeg sagde nej tak og afsluttede selv da hun var gået.

6 for udseende

10 for massagen :)

9 for stedet, ligger i et underligt industri område, men derinde er det nyrenoveret og lækkert setup.

Tak for dit indlæg - har du en ide om hvor man lander  hvis der både er tale om f.eks. ½ times massage og ½ times sex? - tænker at jeg vil ha aftalerne på plads inden vi går igang, må være svært at undlade at røre m.m.m.m hvis der ligger en flot pik lige foran din mund :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, for 6 minutter siden:

Tak for dit indlæg - har du en ide om hvor man lander  hvis der både er tale om f.eks. ½ times massage og ½ times sex? - tænker at jeg vil ha aftalerne på plads inden vi går igang, må være svært at undlade at røre m.m.m.m hvis der ligger en flot pik lige foran din mund :-)

Du tændte ikke på hendes krop? var der ingen bryster eller hvad var det lige du ikke tændte på?

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadGuy skrev, den 2/3/2018 at 07:19:

Det ved jeg ikke, kender hende bare, vil anbefale dig at at i Thai Coner på vesterbro, der er der mange af ladyboys som dy efterlyser :-) , syntes selv de er frække mange af dem...

Er det ik hende der hedder cia fra Danasvej og sallingvej

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...