allkaa 100 Skrevet 28. Februar, 2018 Nogen der kan fortælle nærmere om hende her? https://birkeroedthaimassage.dk/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr nsj 368 Skrevet 28. Februar, 2018 Nogen gange forstå man ikke, at det kan være så svært at bruge søgefunktionen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
allkaa 100 Skrevet 28. Februar, 2018 Som du nok kan se, dukker der ikke noget brugbart op omkring hende ved at bruge søgefunktionen, så derfor er det vel meget naturligt at høre om der en nogen der vil bidrage med oplysninger omkring stedet (også selvom det ikke er så lang tid siden en anden bruger har forhørt sig). Hvad jeg til gengæld ikke forstå, er at man gider bruge tid på at skrive kommentarer som din.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr nsj 368 Skrevet 28. Februar, 2018 Nej der er sikkert meget du ikke forstår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
allkaa 100 Skrevet 28. Februar, 2018 Lad os bare lukke den her, gider ikke bruge min tid på at debattere med en idiot som dig.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1828 Skrevet 1. Marts, 2018 allkaa skrev, for 11 timer siden: Som du nok kan se, dukker der ikke noget brugbart op omkring hende ved at bruge søgefunktionen, så derfor er det vel meget naturligt at høre om der en nogen der vil bidrage med oplysninger omkring stedet (også selvom det ikke er så lang tid siden en anden bruger har forhørt sig). Hvad jeg til gengæld ikke forstå, er at man gider bruge tid på at skrive kommentarer som din.... Hej allkaa Et lille hint til dig; (med fare for at virke "belærende", det er ikke hensigten) Når du søger sker der som regel ikke så meget hvis man blot skriver 3 bogstaver i søgefeltet, funktionen har brug for nogle flere bogstaver end 3. Nu ved jeg jo ikke om det er det der er sket for dig, men nu ved du det 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1701 Skrevet 1. Marts, 2018 Ja det er en kæmpe mangel på denne side. Men hvis du vil søge på 3 bokstaver på eroguide, så kan google faktisk hjælpe dig. Open en google, og i søge feltet skriver du: nat site:eroguide.dk så går google ned på eroguide og søger på Nat, hvis det var det du ville. Men jeg syntes iøvrigt det er helt ok at spørger herinde uden at have gennemsøgt hele internettet for om andre skulle have skrevet om emnet. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hams 118 Skrevet 1. Marts, 2018 Tak til Gløden og Jogge for udglattende og gode løsningsforslag uden mavesyre. Så er det bare at fortsætte din søgen Allkaa og så eventuelt give os en lille tilbagemelding / anmeldelse når du har fundet hende. God vind. Mvh 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
allkaa 100 Skrevet 1. Marts, 2018 Tak for de gode forslag.. Desværre fandt jeg ikke andet omkring hende end den forespørgsel (uden besvarelser), som "frisk fyr nsj" henviste til og som jeg havde set inden jeg selv spurgte omkring pigen/stedet. Var godt øm i kadaveret og da prisniveauet er fornuftigt tog jeg chancen tidligere i dag. Super god massage, havde også håbet på en håndtrold eller noget, men det var der desværre ikke antydning af kunne blive aktuelt. Er ret sikker på, at jeg kommer igen når det er diverse myoser der skal klares.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg