allkaa 100 Skrevet 28. Februar, 2018 Nogen der kan fortælle nærmere om hende her? https://birkeroedthaimassage.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr nsj 339 Skrevet 28. Februar, 2018 Og dælme om du ikke har lavet hele 2 opslag om det samme....så passer det sgu meget godt hvad jeg svarede i dit andet opslag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
allkaa 100 Skrevet 28. Februar, 2018 Nu er jeg desværre ikke den store pc ekspert og jeg troede ikke at mit første opslag kom op... Beklager meget at det åbenbart har generet en erfaren bruger som dig, så skal nok begrænse mine ytringer herinde fremover.. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kvindebeundre 169 Skrevet 9. Marts, 2018 Hej Allka, Jeg kender desværre ikke stedet, ej heller Nat, men min umiddelbart tanke er at det et sted der kun tilbyder massage. Det med at komme til at lave to indlæg om samme kan ske for selv den bedste live and learn Kvindebeundren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg