Hop til indhold
olemadsen

Undertråd / egen tråd FKK

Recommended Posts

Hej Admin

Vil det være muligt at lave en undertråd omhandlende FKK her i Tyskland.

Jeg vil meget gerne læse om anmeldelser af piger i Tyskland, men har ikke den store interesse i FKK rejser, måske andre har det omvendt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg håber også på et sådant forum, og har allerede foreslået til samme:

En rejseklub

viewtopic.php?f=5&t=61

Sagen er den at under Efterlysninger, der kunne bruges, der kommer der så mange hurtige korte indlæg, at en tråd der efterspørger rejsefæller til FKK/udlands ture, lynhurtigt vil rykke så langt bag i køen, at den vil miste synlighed før den får en chance for at kunne virke efter hensigten.

Hvis derimod et forum for en rejseklub kunne få flere til at finde sammen om fællesture, så tror jeg at vi vil kunne udvikle forum for beretninger til et stærkt aktiv, der vil kunne får Euroguide.dk til at markere sig som det førende dansksprogede niche site på nettet, for denne type rejseberetninger - noget der vil kunne trække mange nye brugere og læsere til.

Hovedsageligt udgøres nichen af solo beretninger, Nille, il direttore og jeg har så tilføjet den nye dimension, at vi er flere deltagere i samme tur, der berette herom, hvilket jeg tror vil interessere rigtigt mange, jo flere vi bliver der gør det.

Og jo flere vi er der beretter om de samme fællesture, des flere kan vi håbe på selv vil finde sammen om at gøre som vi - her på Euroguide.dk

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Admin

Mange tak, som vi kender Rejse, og som han selv skriver så "tåler" han jo netop ikke at hans indlæg kommer ned i rækkerne efterhånden som der kommer nye indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak admin

Men nu var det nu ikke ment som et specifikt FKK rejseforum, men som et mere alment forum, der kan omfatte alles interesse for at rejse som sexturist.

Thailand er jo også meget populært, andre rejser til Sydamerika, Cuba og Caribien mfl lande.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Admin

Mange tak, som vi kender Rejse, og som han selv skriver så "tåler" han jo netop ikke at hans indlæg kommer ned i rækkerne efterhånden som der kommer nye indlæg.

Enig

Rejsenetværk er meget narcissistisk, han tænker udelukkende på sig selv og på at få et forum der udelukkende passer til hans sexuelle lyster. Enhver kan se at han er igang med en occupy-eroguide.dk-movement.

Nu har han ævlet til Administrator for en rejseklub i andre indlæg, han har rykket Administrator for en rejseklub i andre indlæg. I bedste Rejsenetværk-stil så forsætter han med samme kæpheste i andre debatstrenge nu, selvom han har så udtrykkeligt gjort opmærksom på hans ønske mange gange.

Så efterkommer Administrator ønsket, men fordi det ikke lige var 200 % som Rejsenetværk havde fantaseret om, så er han på banen igen.

Jeg husker stadig hvordan han på et andet forum fik administrator til at lave mange mange forums og under-forums til ingen verdens nytte inden administrator der fik nok af ham. Det har sku ikke så meget med form at gøre, og Rejsenetværks behov for mange mange forums når uanede højder.

Der er aldrig nogen der på noget af de forummer der har eksisteret der har skrevet noget om en sex-rejse til Sydamerika som Rejsenetværk ævler om, men hvis nogen har lyst til en sådan rejse så kan de sku da bare oprette en debatstreng under forummet "øvrig udland", sværre er det sku da ikke ! Forummet er der sku da. Hvorfor oprette et forum til et behov der ikke er der. Det er sku da galamatias.

Det er jo primært rejser til Tyskland og FKK der er interesse for og det er der nu et selvstændigt forum til. Dog har jeg alvorlige tvivl om hvorvidt Rejsenetværk kun vil skrive om FKK i dette forum. Han vil med garanti sprede det til alle forums alligevel.

SUK.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Som jeg husker det var det Ole Madsen der bad om at få flyttet

Fkk til egen tråd, men selvfølgelig RN har en bred ryg..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Admin

Vil det være muligt at lave en undertråd omhandlende FKK her i Tyskland.

Jeg vil meget gerne læse om anmeldelser af piger i Tyskland, men har ikke den store interesse i FKK rejser, måske andre har det omvendt.

Jeg håber også på et sådant forum, og har allerede foreslået til samme:

En rejseklub

viewtopic.php?f=5&t=61

Jeg har lavet et underforum under Tyskland, ved navn "FFK Sauna klubber". Her kan der skrives både beretninger samt planlægges ture til FFK klubber :)

Jeg skal gerne skære det ud i pap for dig Knajten. Administrator skriver netop at han har imødkommet Rejsenetværks ønske om en Rejseklub. Derfor vrøvler du i dit indlæg. At Rejsenetværk i denne debat vælger at fremføre kæpheste han har fremført før og rykket Administrator for før er også facts ! Administrator imødekommer ham men det er jo slet ikke nok for ham. Så kommer han med alle mulige forestillinger om at folk vil tage til Sydamerika og Mellemamerika etc og der skal være forums til dem også. Det er der allerede og det hedder "Øvrig udland". Man ser stort set aldrig anmeldelser fra Syd- og Mellemamerika og der er som sagt allerede et forum til det hvis nogen skulle komme derned. Det her er bare endnu et eksempel på Rejsenetværks tåbeligheder og kæpheste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps jeg ønskede en hel tråd til Rejseaktiviteterne :) og fik mit ønske opfyldt.

Jeg er godt tilfreds :D

Rejse fik forhåbentligt også en del af sine ønsker opfyldt.

Om rejse bliver tilfreds nogensinde kan man så måske afvente.

Nu kan man da vælge lidt i de tråde man ønsker at læse.

Jeg har intet imod FKK, har selv prøvet det, men der er desværre en tendens til at alt ting kører lidt i ring.

Jeg håber at dette kan være en pragmatisk løsning for alle parter, men om Rejse bliver helt tilfreds nogensinde ved jeg såmænd ikke :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt kort - jeg vil ikke diskutere!

Der bliver spurgt i øst og svaret i øst. Her blandes begreberne simpelthen, mens meningen er at adskille dem.

Tyskland og Øvrige udland, er jo forum for beretninger om de oplevelser som vi har haft, mens et forum for en rejseklub udgør et forum, hvor man kan efterspørge rejsefæller til nye eventyr, og hvor man sammen kan planlægge fællesrejser.

Et sådant forum, skal naturligvis ikke kun dreje sig om FKK/Tyskland, og det er irrelevant, at der stort set ingen anmeldelser endnu er kommet under Øvrige udland.

En allround rejseklub kunne netop, måske føre til nogle rejser til nye destinationer, deraf følgende de første beretninger herfra.

Nu lever plejer i bedste velgående, det vil sige at præcedens på nettet for anmeldelser/beretninger, hovedsageligt udgøres af soloberetninger om brugernes egne oplevelser, mens de der rejser sammen over tid, primært har fundet sammen pm, eller på anden måde.

Nille og jeg har så skilt os ud ved målrettet at søge udviklet et rejsefælleskab, ved at efterspørge interesserede heri, flere og flere har efterhånden udtrykt deres principielle interesse heri.

Udviklingen har så endnu ikke taget fart, men jorden er gødet, og et forum for en rejseklub vil kunne udgøre den platform, hvorfra resultatet af udvist initiativ vil kunne udmønte sig.

Lykkes det, vil vi herpå Eroguide.dk kunne komme videre fra rene soloberetninger, det mere lukkede, mere begrænsede kredsløb, som networking via pm/andre kanaler udgør.

Hele denne proces bør naturligvis ikke blandes sammen med forum for beretninger og anmeldelser, men har nu helt som tilsigtet fået sit eget selvstændige forum - sådan at alle som det ikke interesserer kan springe let og elegant over dette forum.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nemlig Rejse

Det er det der vil være skønt, at kunne hoppe over det man ikke har lyst til at læse.

Forskellen er jo netop at under Tyskland er der fokus på de enkelte piger.

Hurra for at der nu kan komme fokus på det.

Jeg håber så at flere nu har lyst til at berette om deres besøg i det tyske, til inspiration for vi andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luke

Der er et behov for et forum for beretninger og anmeldelser, rejseklub vedr. fkk. Det forum er kommet. Der er ikke behov for andre forummer. Der bør ikke oprettes forummer efter hvad rejse forestiller sig, han er ikke repræsentativ for ret mange og har mange skøre ideer. Og det nye forum han vil have igen og som han har spammet mange debatstrenge med den idé for at få er der intet behov for hos nogen, og skulle behovet komme er der allerede du forum til det, som hedder øvrig udland. Et forum hvor der i øvrigt ikke sker meget og hvor der rigelig plads til at alle mulige indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til dig Ole Madsen, efter at du tidligere skrev:

"Admin

Mange tak, som vi kender Rejse, og som han selv skriver så "tåler" han jo netop ikke at hans indlæg kommer ned i rækkerne efterhånden som der kommer nye indlæg."

Som I vil kunne have bemærket, så er der rigtig meget som jeg har ladet passere, som jeg tidligere har været kendt for straks at skulle kommentere. Det er ikke tilfældigt, og jeg vil fortsættende bestræbe mig herpå.

Men jeg har et image i nogles øjne, der gør at strategien for samme er, straks jeg kommer på banen, da kør på det negative billede af mig, ignorer mine argumenter og pointer - her har Ole Madsen kunnet sætte sig ud over støjen :)

Jeg tåler netop at mine indlæg kommer ned i rækkerne, for jeg har til alle tider opfordret og opmuntret til at flere kommer til med egne relevante bidrag i relevant forum, der gerne så kommer foran mine indlæg.

Tidligere har jeg beklageligvis, som så mange andre desværre kommet til at krydse forumopdelingen med malplacerede indlæg, men det er jo netop det lettere anarki som en struktureret emne forumopdeling, gerne skal kunne dæmme op for.

Sammen med en koncekvent moderation af admin, er der gode muligheder for at vi på Eroguide.dk vil kunne undgå de fløjkrige, og person opgør som kendertegnede det gamle Hedomax.com

Vi har allerede set admin gå mere koncekvent tilværks - godt for alle.

Det alt sammen set i sammenhæng, gør det egentlig irrelevant hvor mange fora og underfora sitet består af, hvis bare de administreres og bruges som forudsat.

På den måde kan sitet tiltrække fokusgrupper, så bredt og så smalt, det skal være, når bare de alle kan agere for sig, og ikke bliver blandet sammen i den pærevælling, der alt for nemt fører til kiv, ævl og strid.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luke

På den ene side taler du om fred, på den anden side udtaler du dig usandt om andres, eller mit motiv, for at skrive indlæg. Rejse, når jeg går i rette med dig er når du spammer forummet med dine kæpheste igen og hen, vi ved godt dit ønske om en rejseklub, når du forlanger igen og igen at forummet bliver indrettet efter dit lille hovede samtidig med at du er repræsentativ for ganske ganske få. Det hænger ikke sammen og vil skade det sted hvis det blev indrettet efter dit hovede og din lille verden. Så går jeg i rette med dig. Du forsøger med dit angreb her at skyde skylden på andre, men den går ikke. Når du opfører dig civiliseret og ikke egocentreret er der ingen der er efter dig. Det har de seneste par uger også vist.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luke

Ps den skamrosning af dig selv og din karakteristik af dig selv er din egen opfattelse. Den er ej heller repræsentativ for min opfattelse af dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Admin,

Tak for det nye FKK forum. Jeg ledte efter det, men fandt det ikke uden først at søge efter indlæg, som jeg kunne huske. At forummet ikke står på hovedoversigten og kun øverst og seperat på tysklandssiden er lidt uhensigtsmæssigt. Normalt læser jeg jo ikke det der står øverst på en side. Det plejer kun at være gentagelser.

Gode hilsner

/CPH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...