BdsmPar 408 Skrevet 28. Februar, 2018 Kort varsel! Det er trods alt det jeg er bedst til åbenbart Ny form for arrangement fra min side. Prisen dækker udelukkende udgifter i forbindelse med arrangement samt der er kommet er par krav på i stedet Idé bag; Vi spiller en enkelt runde poker og jeg har fundet 1-2 frække serveringspiger der får nogle frække opgaver undervejs. Efter endt spil tager vi en runde sex med flere mænd om pigerne. Jeg sørger for snacks og drikkevarer, herunder lidt bobler, vin og sodavand. Antal deltagere; Max 8. Krav til deltagere; Under 50, slanke og velsoigneret. Pris; 400kr Tidspunkt; Fredag d. 2 marts fra kl 18 eller 19 afhængig af hvornår flest kan. Pigerne; 1-2 blondiner (den ene ved stadig ikke om hun kan), begge ca 170cm høje og slanke. flotte og meget frække. Billeder kommer desværre ikke i denne omgang. I må stole på mit ord når jeg siger de er pæne Skriv venligst med link til eronavn på [email protected] eller send en pm herinde Når du skriver en mail så skriv gerne lidt om dig selv inkl. data såsom alder mv. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
decameron 170 Skrevet 28. Februar, 2018 BadGuy skrev, for 30 minutter siden: hvor i landet ? ja det er vel ok at vide ) grønland , er f eks svær at nå frem til på denne årstid for blondiner ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 28. Februar, 2018 BadGuy skrev, for 43 minutter siden: hvor i landet ? decameron skrev, for 13 minutter siden: ja det er vel ok at vide ) grønland , er f eks svær at nå frem til på denne årstid for blondiner ) “[email protected]” giver jer slet ikke et lille hint? 2 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dansk brunette Skrevet 28. Februar, 2018 Iscenesat Virkelighed skrev, for 24 minutter siden: “[email protected]” giver jer slet ikke et lille hint? Bær over med fyrene, de kan jo ikke læse når det kommer så langt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 28. Februar, 2018 Iscenesat Virkelighed skrev, for 10 timer siden: “[email protected]” giver jer slet ikke et lille hint? bdsm-park-bh ? Næh, intet hint overhovedet 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Deluxxxe Skrevet 2. Marts, 2018 Du svarer ikke på mail. Halvanden time til, er tilmeldt, men hvor foregår det henne?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Deluxxxe Skrevet 2. Marts, 2018 Deluxxxe skrev, 1 time siden: Du svarer ikke på mail. Halvanden time til, er tilmeldt, men hvor foregår det henne?? Hvad sker der for du ikke svarer tilbage? Ekstremt dårlig stil og virkelig frustrerende, når man afventer lokation. Er det aflyst eller brænder du mig bare af?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donderdag 171 Skrevet 3. Marts, 2018 Tak for en god aften! Til jer andre hvis BdsmPar skriver pigen er lækker, så kan man roligt regne med det. Hold da nu kæft en babe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez 136 Skrevet 3. Marts, 2018 BdsmPar skrev, den 28. feb. 2018 at 11:51: Kort varsel! Det er trods alt det jeg er bedst til åbenbart Ny form for arrangement fra min side. Prisen dækker udelukkende udgifter i forbindelse med arrangement samt der er kommet er par krav på i stedet Idé bag; Vi spiller en enkelt runde poker og jeg har fundet 1-2 frække serveringspiger der får nogle frække opgaver undervejs. Efter endt spil tager vi en runde sex med flere mænd om pigerne. Jeg sørger for snacks og drikkevarer, herunder lidt bobler, vin og sodavand. Antal deltagere; Max 8. Krav til deltagere; Under 50, slanke og velsoigneret. Pris; 400kr Tidspunkt; Fredag d. 2 marts fra kl 18 eller 19 afhængig af hvornår flest kan. Pigerne; 1-2 blondiner (den ene ved stadig ikke om hun kan), begge ca 170cm høje og slanke. flotte og meget frække. Billeder kommer desværre ikke i denne omgang. I må stole på mit ord når jeg siger de er pæne Skriv venligst med link til eronavn på [email protected] eller send en pm herinde Når du skriver en mail så skriv gerne lidt om dig selv inkl. data såsom alder mv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez 136 Skrevet 3. Marts, 2018 Er bdsmpar en slags god pimp? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg