Hop til indhold
BdsmPar

Poker & Sex Fredag 2 marts

Recommended Posts

Kort varsel! Det er trods alt det jeg er bedst til åbenbart :)

 

Ny form for arrangement fra min side. Prisen dækker udelukkende udgifter i forbindelse med arrangement samt der er kommet er par krav på i stedet :)

Idé bag; Vi spiller en enkelt runde poker og jeg har fundet 1-2 frække serveringspiger der får nogle frække opgaver undervejs. Efter endt spil tager vi en runde sex med flere mænd om pigerne. Jeg sørger for snacks og drikkevarer, herunder lidt bobler, vin og sodavand.

Antal deltagere; Max 8.

Krav til deltagere; Under 50, slanke og velsoigneret.

Pris; 400kr

Tidspunkt; Fredag d. 2 marts fra kl 18 eller 19 afhængig af hvornår flest kan.

Pigerne; 1-2 blondiner (den ene ved stadig ikke om hun kan), begge ca 170cm høje og slanke. flotte og meget frække. Billeder kommer desværre ikke i denne omgang. I må stole på mit ord når jeg siger de er pæne :)

 

 

Skriv venligst med link til eronavn på [email protected] eller send en pm herinde :)

Når du skriver en mail så skriv gerne lidt om dig selv inkl. data såsom alder mv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadGuy skrev, for 30 minutter siden:

hvor i landet ?

ja det er vel ok at vide ) grønland , er f eks svær at nå frem til på denne årstid for blondiner )

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadGuy skrev, for 43 minutter siden:

hvor i landet ?

 

decameron skrev, for 13 minutter siden:

ja det er vel ok at vide ) grønland , er f eks svær at nå frem til på denne årstid for blondiner )

[email protected]” giver jer slet ikke et lille hint?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dansk brunette
Iscenesat Virkelighed skrev, for 24 minutter siden:

 

[email protected]” giver jer slet ikke et lille hint?

Bær over med fyrene, de kan jo ikke læse når det kommer så langt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Deluxxxe

Du svarer ikke på mail. Halvanden time til, er tilmeldt, men hvor foregår det henne??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Deluxxxe
Deluxxxe skrev, 1 time siden:

Du svarer ikke på mail. Halvanden time til, er tilmeldt, men hvor foregår det henne??

Hvad sker der for du ikke svarer tilbage? Ekstremt dårlig stil og virkelig frustrerende, når man afventer lokation. Er det aflyst eller brænder du mig bare af??

Del dette indlæg


Link til indlæg
BdsmPar skrev, den 28. feb. 2018 at 11:51:

Kort varsel! Det er trods alt det jeg er bedst til åbenbart

 

Ny form for arrangement fra min side. Prisen dækker udelukkende udgifter i forbindelse med arrangement samt der er kommet er par krav på i stedet

Idé bag; Vi spiller en enkelt runde poker og jeg har fundet 1-2 frække serveringspiger der får nogle frække opgaver undervejs. Efter endt spil tager vi en runde sex med flere mænd om pigerne. Jeg sørger for snacks og drikkevarer, herunder lidt bobler, vin og sodavand.

Antal deltagere; Max 8.

Krav til deltagere; Under 50, slanke og velsoigneret.

Pris; 400kr

Tidspunkt; Fredag d. 2 marts fra kl 18 eller 19 afhængig af hvornår flest kan.

Pigerne; 1-2 blondiner (den ene ved stadig ikke om hun kan), begge ca 170cm høje og slanke. flotte og meget frække. Billeder kommer desværre ikke i denne omgang. I må stole på mit ord når jeg siger de er pæne

 

 

Skriv venligst med link til eronavn på [email protected] eller send en pm herinde

Når du skriver en mail så skriv gerne lidt om dig selv inkl. data såsom alder mv.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...