Hop til indhold

Poker & Sex Fredag 2 marts

Featured Replies

Skrevet

Kort varsel! Det er trods alt det jeg er bedst til åbenbart :)

Ny form for arrangement fra min side. Prisen dækker udelukkende udgifter i forbindelse med arrangement samt der er kommet er par krav på i stedet :)

Idé bag; Vi spiller en enkelt runde poker og jeg har fundet 1-2 frække serveringspiger der får nogle frække opgaver undervejs. Efter endt spil tager vi en runde sex med flere mænd om pigerne. Jeg sørger for snacks og drikkevarer, herunder lidt bobler, vin og sodavand.

Antal deltagere; Max 8.

Krav til deltagere; Under 50, slanke og velsoigneret.

Pris; 400kr

Tidspunkt; Fredag d. 2 marts fra kl 18 eller 19 afhængig af hvornår flest kan.

Pigerne; 1-2 blondiner (den ene ved stadig ikke om hun kan), begge ca 170cm høje og slanke. flotte og meget frække. Billeder kommer desværre ikke i denne omgang. I må stole på mit ord når jeg siger de er pæne :)

Skriv venligst med link til eronavn på [email protected] eller send en pm herinde :)

Når du skriver en mail så skriv gerne lidt om dig selv inkl. data såsom alder mv.

Skrevet

hvor i landet ?

Skrevet
BadGuy skrev, for 30 minutter siden:

hvor i landet ?

ja det er vel ok at vide ) grønland , er f eks svær at nå frem til på denne årstid for blondiner )

Skrevet
BadGuy skrev, for 43 minutter siden:

hvor i landet ?

decameron skrev, for 13 minutter siden:

ja det er vel ok at vide ) grønland , er f eks svær at nå frem til på denne årstid for blondiner )

[email protected]” giver jer slet ikke et lille hint?

Skrevet
Iscenesat Virkelighed skrev, for 24 minutter siden:

Bær over med fyrene, de kan jo ikke læse når det kommer så langt.

Skrevet
Iscenesat Virkelighed skrev, for 10 timer siden:

bdsm-park-bh ?

Næh, intet hint overhovedet :D

Skrevet

Fedt koncept

Skrevet

Du svarer ikke på mail. Halvanden time til, er tilmeldt, men hvor foregår det henne??

Skrevet
Deluxxxe skrev, 1 time siden:

Du svarer ikke på mail. Halvanden time til, er tilmeldt, men hvor foregår det henne??

Hvad sker der for du ikke svarer tilbage? Ekstremt dårlig stil og virkelig frustrerende, når man afventer lokation. Er det aflyst eller brænder du mig bare af??

Skrevet

Tak for en god aften! 

Til jer andre hvis BdsmPar skriver pigen er lækker, så kan man roligt regne med det. Hold da nu kæft en babe

Skrevet
BdsmPar skrev, den 28. feb. 2018 at 11:51:

Kort varsel! Det er trods alt det jeg er bedst til åbenbart

Ny form for arrangement fra min side. Prisen dækker udelukkende udgifter i forbindelse med arrangement samt der er kommet er par krav på i stedet

Idé bag; Vi spiller en enkelt runde poker og jeg har fundet 1-2 frække serveringspiger der får nogle frække opgaver undervejs. Efter endt spil tager vi en runde sex med flere mænd om pigerne. Jeg sørger for snacks og drikkevarer, herunder lidt bobler, vin og sodavand.

Antal deltagere; Max 8.

Krav til deltagere; Under 50, slanke og velsoigneret.

Pris; 400kr

Tidspunkt; Fredag d. 2 marts fra kl 18 eller 19 afhængig af hvornår flest kan.

Pigerne; 1-2 blondiner (den ene ved stadig ikke om hun kan), begge ca 170cm høje og slanke. flotte og meget frække. Billeder kommer desværre ikke i denne omgang. I må stole på mit ord når jeg siger de er pæne

Skriv venligst med link til eronavn på [email protected] eller send en pm herinde

Når du skriver en mail så skriv gerne lidt om dig selv inkl. data såsom alder mv.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.