Hop til indhold

Recommended Posts

jeg vil gerne lige komme med en anmeldelse af denne dejlige og smukke kvinde

jeg bestilte et BJ og wauu det er hun sku god til, hun er ikke typen der kigger på uret 

hun er utrolig smilende og en charmerende kvinde.

Kommer helt sikkert på besøg hos hende igen , når hun kommer til vejle igen.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ku' ikke drømme om at nøjes med et blæs hos Dina. Næhnej! Hele pakken, tak! En time eller 45 min. ;-)  Der skal sgu røres, bensidigt slikkes og bolles i alle huller. Især med sådan en skønhed! :-) Det varer lige et par uger, før hun kommer nær mig, men venter gerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skulle det stå til mig, så skulle hun have tildelt ridderkorset for hende super service. Skal møde hende for 10 gang senere i måneden til 2 timers hygge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 2 timer siden:

Skulle det stå til mig, så skulle hun have tildelt ridderkorset for hende super service. Skal møde hende for 10 gang senere i måneden til 2 timers hygge. 

Har sjældent være så misundelig som nu

Del dette indlæg


Link til indlæg
easbam skrev, for 6 timer siden:

Har sjældent være så misundelig som nu

Det er bare at finde en aftale med hende, men kan se du er gigolo så om hun vil betale dig er et godt spørgsmål :P men hun er sgu top dollar <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nydt Dina i Rødovre. I min optik bliver bryster ikke smukkere end hos hende. Hun er nem at tale med og hun har ikke mange grænser,  så det er stor pil op herfra 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der ved hvor hun drager henad næste gang?

Må simpelthen få taget mig sammen til at besøge hende, når hun forhåbentlig kommer til Aarhus og omegn :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dondomingo skrev, for 16 timer siden:

Nogen der ved hvor hun drager henad næste gang?

Må simpelthen få taget mig sammen til at besøge hende, når hun forhåbentlig kommer til Aarhus og omegn :)

Hun kommer i Hadsten og vist nok også Vejle, Støvring i Nordjylland og ellers Sjælland. Tjek hendes kalender på annoncelight.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...