Hop til indhold
Valentin

JAILAK thaimassage, Lucernevej 8 kld. 8200 Århus N

Recommended Posts

Besøgte JAILAK thaimassage på Lucernevej, og fandt tilfældigvis min favorit thaimassør der. Hun arbejdede før i Trepkasgade, og har nu åbnet sin egen butik.
Hun var, som altid, glad og smilende, og viste mig stedet,  som var hyggeligt og pænt rent, og med gode muligheder for et bad efter endt massage.
Hun gav som sædvanligt en god og grundig massage med efterfølgende fuld tilfredsstillelse der ikke manglede noget.
Stedet kan på det kraftigste anbefales, uanset om man har ondt, eller vil have noget af det sjove...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Valentin skrev, for 2 minutter siden:

Besøgte JAILAK thaimassage på Lucernevej, og fandt tilfældigvis min favorit thaimassør der. Hun arbejdede før i Trepkasgade, og har nu åbnet sin egen butik.
Hun var, som altid, glad og smilende, og viste mig stedet,  som var hyggeligt og pænt rent, og med gode muligheder for et bad efter endt massage.
Hun gav som sædvanligt en god og grundig massage med efterfølgende fuld tilfredsstillelse der ikke manglede noget.
Stedet kan på det kraftigste anbefales, uanset om man har ondt, eller vil have noget af det sjove...

hvem er din favorit massør ? navn ... alder ... højde og drøjde. ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Valentin skrev, den 28/2/2018 at 10:50:

Besøgte JAILAK thaimassage på Lucernevej, og fandt tilfældigvis min favorit thaimassør der. Hun arbejdede før i Trepkasgade, og har nu åbnet sin egen butik.
Hun var, som altid, glad og smilende, og viste mig stedet,  som var hyggeligt og pænt rent, og med gode muligheder for et bad efter endt massage.
Hun gav som sædvanligt en god og grundig massage med efterfølgende fuld tilfredsstillelse der ikke manglede noget.
Stedet kan på det kraftigste anbefales, uanset om man har ondt, eller vil have noget af det sjove...

hejsa Valentin 

sidder lige og kigger på din fine anmeldelse .... igår var der 3 styk, men de 2 er andre er blevet fjernet :) 

har du besøgt andre end hende .... for det ser ud til at du kun skriver om den samme dame ?  uhmmm ;) men nu er hun jo også din favorit !!!

 

så kan du fortælle lidt mere om hende ? 

 

Lucernevej beskriver du som et hyggeligt og rent sted ... har de lavet en gennemgående renovation af lokalerne  ?

for jeg husker dem som et klamt kælder bordel uden nogen som helst charme ..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tidligere var Lucernevej et bordel - med hele paletten af muligheder fra missionær til anal. Pigerne var polakker, billige og ganske søde.

Nu er bordelmutter en thai (Nong-Parida), med de samme tilbud som det tidligere bordel - hun giver et prismæssigt dyrt, men bestået mundslug af sprøjtesperm, et lidt kedeligt missionær tilbud og et bestået analt knep. Af en silikone sminket Thai at være er hun pænt adræt. Sminke og silikone dækker altid over alder og/eller manglende medfødte evner.

Lokalerne er klart bedre end før.

Massage er OK

Lidt dyrt, men den der sex del uden kondom - det er dæleme godt, men ikke smart.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thaimutter Nong-Parida forlanger 800 for HJ - 1200 for knep i backdoor og midt i for øjenkontakt ved kondomfri spermslug - det skal med at hun kan få pikken helt ind, både ved anal kneppen og slugget.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fregne skrev, for 7 timer siden:

Thaimutter Nong-Parida forlanger 800 for HJ - 1200 for knep i backdoor og midt i for øjenkontakt ved kondomfri spermslug - det skal med at hun kan få pikken helt ind, både ved anal kneppen og slugget.

 

Ja, det er da til den dyre side! Så bør man vel i stedet overveje PP/Siam/ Byens Wellness, hvis man er til massage + øko BJ? Har ikke været nogle af stederne, men overvejer.

Nogen anbefalinger?

Venligst NN

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fregne skrev, den 8/3/2018 at 22:54:

Thaimutter Nong-Parida forlanger 800 for HJ - 1200 for knep i backdoor og midt i for øjenkontakt ved kondomfri spermslug - det skal med at hun kan få pikken helt ind, både ved anal kneppen og slugget.

 

Her er der da vist nogen, som skal have deres skolepenge tilbage. Mærkeligt sprog (midt i øjenkontakt ????????- hvad mener ved kommende).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bulder skrev, for 4 timer siden:

Her er der da vist nogen, som skal have deres skolepenge tilbage. Mærkeligt sprog (midt i øjenkontakt ????????- hvad mener ved kommende).

Det ligner lidt en dårlig google translate fra thailandsk til dansk - det oversættes fra thailandsk til engelsk og så fra engelsk til dansk. Derfor får man ofte en lidt kluntet oversættelse hvor der kan være enkelte ord der ikke når hele vejen med gennem oversættelsen men kun når til 'mellemlandingen', som f.eks. 'backdoor' midt i sætningen ... Ellers så er det bare en thai der er så dårlig til dansk at hun bare har brugt engelske ord hvor hun ikke har kunnet de danske ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 2 timer siden:

Det ligner lidt en dårlig google translate fra thailandsk til dansk - det oversættes fra thailandsk til engelsk og så fra engelsk til dansk. Derfor får man ofte en lidt kluntet oversættelse hvor der kan være enkelte ord der ikke når hele vejen med gennem oversættelsen men kun når til 'mellemlandingen', som f.eks. 'backdoor' midt i sætningen ... Ellers så er det bare en thai der er så dårlig til dansk at hun bare har brugt engelske ord hvor hun ikke har kunnet de danske ...

 

Jeg tror også Fregne er fake. Der bliver ikke svaret på spørgsmål og indlæggene skrevet på engelsk og oversat til dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 14 timer siden:

Det ligner lidt en dårlig google translate fra thailandsk til dansk - det oversættes fra thailandsk til engelsk og så fra engelsk til dansk. Derfor får man ofte en lidt kluntet oversættelse hvor der kan være enkelte ord der ikke når hele vejen med gennem oversættelsen men kun når til 'mellemlandingen', som f.eks. 'backdoor' midt i sætningen ... Ellers så er det bare en thai der er så dårlig til dansk at hun bare har brugt engelske ord hvor hun ikke har kunnet de danske ...

 

helt sikkert kalder også Bullshit på den her ... sikker på Valentin og fregne er en og samme thai... tør man næsten sige det ... måske er det Nong selv... 

ser ud til at de begge to ihvertfald har hende som en tydelig favorit i deres indlæg .... 

things that make you go "hmmmmmmm...." ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bulder skrev, den 15/3/2018 at 22:26:

Her er der da vist nogen, som skal have deres skolepenge tilbage. Mærkeligt sprog (midt i øjenkontakt ????????- hvad mener ved kommende).

Måske skal du også selv have skolepengene tilbage. Han skrev jo ikke: "midt i øjenkontakt", men derimod: "Thaimutter Nong-Parida forlanger 800 for HJ - 1200 for knep i backdoor og midt i for øjenkontakt ved kondomfri spermslug".

Med det mener han selvfølgelig midt i mellem 800 og 1200 kr. Det vil sige 1000 kr. for øjenkontakt ved kondomfri spermslug.

Forresten staves "vedkommende" i et ord. Så nu fik også du lidt undervisning uden at betale at betale ekstra skolepenge. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Mr. Bean skrev, for 3 timer siden:

Så nu fik også du lidt undervisning uden at betale at betale ekstra skolepenge. ;-)

Hvordan syntes du selv det går ?? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bean skrev, for 3 timer siden:

Måske skal du også selv have skolepengene tilbage. Han skrev jo ikke: "midt i øjenkontakt", men derimod: "Thaimutter Nong-Parida forlanger 800 for HJ - 1200 for knep i backdoor og midt i for øjenkontakt ved kondomfri spermslug".

Med det mener han selvfølgelig midt i mellem 800 og 1200 kr. Det vil sige 1000 kr. for øjenkontakt ved kondomfri spermslug.

Forresten staves "vedkommende" i et ord. Så nu fik også du lidt undervisning uden at betale at betale ekstra skolepenge. ;-)

Jeg tror nu "midt i", betyder fissen. Pris 1200 når røven også skal bruges ;) og øjenkontakt ved blow med slug. 

Men det er jo ikke fantastisk velformuleret, og sært TS ikke har lavet en omformulering.

TS=Væd kommenter der starteje tråjen, lissom altså. ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bean skrev, for 4 timer siden:

Måske skal du også selv have skolepengene tilbage. Han skrev jo ikke: "midt i øjenkontakt", men derimod: "Thaimutter Nong-Parida forlanger 800 for HJ - 1200 for knep i backdoor og midt i for øjenkontakt ved kondomfri spermslug".

Med det mener han selvfølgelig midt i mellem 800 og 1200 kr. Det vil sige 1000 kr. for øjenkontakt ved kondomfri spermslug.

Forresten staves "vedkommende" i et ord. Så nu fik også du lidt undervisning uden at betale at betale ekstra skolepenge. ;-)

jaja, jeg bøjer for mit vedkommende for mit i det hele :D.. hvad det så end betyder

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 4 timer siden:

Har jeg forstået det rigtigt, Nong tager den analt? der er gode bade muligheder ?

Tak for svar.

Ja og Ja

 Var deroppe før jul men måtte nøjes med en halvtime massage. Der var lidt langt mellem min pris og hendes forventning til at det blev til en aftale. Hun sang sangen om at faste kunder (læs +10 besøg ) kunne få det til den pris jeg tilbød.

Egentligt fine forhold hvis man ser bort fra indgangen via kælder.

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 41 minutter siden:

Ja og Ja

 Var deroppe før jul men måtte nøjes med en halvtime massage. Der var lidt langt mellem min pris og hendes forventning til at det blev til en aftale. Hun sang sangen om at faste kunder (læs +10 besøg ) kunne få det til den pris jeg tilbød.

Egentligt fine forhold hvis man ser bort fra indgangen via kælder.

8000

Kan du uddybe, tak for hjælpen, jeg prøver altid at afstemme forventning, men det kan nogen gange være svært. Det er helt ok at en pige mener at der bør koste så og så meget, det jeg ikke gider er at hun går med til en pris og så fordi hun bliver sur så yder hun en ringe service, hvis du forstår hvad jeg mener.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, 1 time siden:

Kan du uddybe, tak for hjælpen, jeg prøver altid at afstemme forventning, men det kan nogen gange være svært. Det er helt ok at en pige mener at der bør koste så og så meget, det jeg ikke gider er at hun går med til en pris og så fordi hun bliver sur så yder hun en ringe service, hvis du forstår hvad jeg mener.

 

Har lidt på fornemmelsen at lave du en aftale så levere hun. Du må selv forbi og vejre luften.

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige været fordi.

Det var en fin oplevelse, fik prisen på 400 for massage. Efter massagen blev jeg spurgt om jeg ville have hj, troede jeg, det viste sig at være bj, hvor hun lagde sig i 69 ovenpå mig.Det var en rigtig god oplevelse.

Jeg kunne godt forestille mig at komme igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Så for den sku da, ja på opfordring fra mutter om en ny var ankommet, valgte jeg idag :rolleyes:

Ligesom jeg sku hænge Jakken fra mig, i det pågældende rum, ringer kæresten via Line :huh:

Ja sorry afsporing men hvordan F  kan hun sidde i Thailand og lurer hva der foregår i dk :rolleyes:

Ja nok om det, men pigen var faktisk sød og nærværende, men måtte opgive pga. Line  

Ja jeg ved man kan slukke Tlf. Men det havde gjort det hele værre? 

Nå men turen ender så i en anden Tråd, da jeg var tæt på Trøjborg :P

Go aften

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...