Hop til indhold
skrivemabbi

Ikke sjovt i Ilskov

Recommended Posts

Valgte for et par uger siden at køre til 

https://annoncelight.dk/showad/243604

efter denne gode opplevelse i Viborg:

Det var ikke den samme, jeg mødte.

Hende der tog imod var ældre (35-40?) men så egentlig sød ud og sdnkkede godt og frækt dansk, så jeg tog chancen og bestilte b2b med blow for 1000. Moi eller lignende hed hun måske.

Stedet er lidt skummelt, men man kan bare parkere et eller andet sted i nærheden og så smutte ind.

Det var ikke pengene værd. Slet ikke

Hun snakkede fint dansk og sagde hele tiden "skal vi have noget sjov" og "er du klar"!.

Det var jeg, og hun smed tøjet og smurte sig ind i oli og gned sig op ad mig. og lillemand fik da også lov at mærker missen.

Inden der var gået fem minutter opdagede hun at den var ved at være stiv, og så havde jeg pludselig gummi på og hun sprang op og red mig - forsøgte at gøre mig færdig. Det var egentlig ret dejligt og frækt. Krsammede og pillede hendes baller, slikkede bryster og havde det en kort stund rigtig fedt. Efter kort tid stoppede hun og spurgte, om jeg var kommet. Det var jeg bestemt ikke. Hun hoppede af, tog gummiet af gav en smule b2b igen og gned den så. Pillede på min opfordring bagi imens.

Så kom der gummi på og jeg kom ovenpå hende, men fik den ikke ind.

Så suttede hun - måske 30 sekunder - hev gummiet af igen og gned mig så, til jeg kom.

Ser er ingen gentagelsesfare - slet ikke til den pris.

Del dette indlæg

Link til indlæg
skrivemabbi skrev, for 2 timer siden:

Ser er ingen gentagelsesfare - slet ikke til den pris.

Ser ud til din oplevelse nogenlunde svarer til andres tidligere oplevelser af stedet.

Man kan vist stadig godt parkere omme i haven - man skal bare passe på træet, når man bakker tilbage (fatter ikke, at de ikke forlængst har fået det fjernet - og lidt oprydning foran huset ville nok heller ikke give færre gæster).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...