Hop til indhold
Guest karse

SinghaMassage Nørre Farimagsgade

Recommended Posts

Guest karse

Var forbi stedet for et års tid siden.

Fik udemærket betjening men pigen var ikke lækker. Gav 1200 for SinghaErotik - hele pakken. Er der nogen der har erfaring fra stedet. Hvis de er gode vil jeg gerne have navnet på pigen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest karse

Var forbi forleden og bestilte SinghaErotik til 1000,- og bad med pigen til 200,- hos Sara. Hun er faneme en lille lækker stram skøjte. Badet var hurtigt overstået og var bare et hurtigt brusebad under lidt trænge klamme forhold. Men her fik jeg da først set hendes lille lækre spændstige krop an og jeg fik også vasket hende lidt...

Jeg gjore det helt klart at jeg ville have 2 udløsninger. Tilbage i rummet gik vi i gang og jeg kom ret hutigt i stemning. Jeg måtte simpelthen have kanonen fyret af i hende. Hun satte gummi på og gled ned over mig.... hmmmm Jeg slikkede hendes bryster og hals og det var ret lækkert. Jeg rejste mig op med hende og lagde hende på briksen. Jeg tog fat i hendes ben og synet af hendes fantastisk lækre krop gjore mig vildt ophidset. Jeg kom hurtigt og fik tømt helt ud i hendes lille stramme fisse med langsomme glidende bevægelser mens Sara kiggede mig i øjenene med hendes dejlige brune øjne. Super orgasme!

Jeg lagde mig på ryggen og hun gav mig massage uden olie og det gjore hun sådan bare ok. Efter 45 min sagde hun at jeg var færdig. Det var jeg ikke helt enig med hende i. Jeg havde jo købt en time og havde også betalt ekstra for bad. Badet mente hun så i øvrig skulle trækkes fra den time...hmmm jeg mente modsat....

Efter lidt argumenter frem og tilbage indvilgede hun i at fortsætte 20 min. men uden at jeg fik en udløsning mere. Det var jeg sgu ikke helt tildfreds med idet jeg var overbevist om at det var en aftale fra starten. Nå! vi fortsatte men det tog lidt af fornøjelsen. Nu fik jeg så lidt massage på ryggen.

Jeg besluttede mig bagefter for at købe et hj for 200,- ekstra og det passede hende helt klart ikke. Men det blev gennemført efter at hun havde konsulteret "mutter". Hun gav et ok hj og jeg fik set og rørt ved hendes dejlige fisse og røv imens - dejligt syn....

Alt i alt en god oplevelse med en fantastisk smuk pige med gudekrop. Superslank med smalle hofter og flotte struttende bryster. Men hendes modvillighed ødelagde stemningen - øv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...