Hop til indhold
Prinz

GP mishandlet i 29 år.

Recommended Posts

Tror vi lige tager den i sin helhed, da hun er meget kåt i den cubansk sengehalm:

Sexy angelica

Fyn

I dag, kl. 20:05

Hej, jeg er angelica, en festende brunette, feste kåt stød, lige ankommet fra Brasilien. FØRSTE TID i odense hot pussy playful. . . Jeg har 29 års mishandling Jeg elsker det morbidste køn, jeg er en meget fræk pige en lille tæve i sengen, jeg gør alt, våde kys, godt salivated fransk, posturitas, cubanske halm, gylden regn. . . Jeg er meget kåt Jeg kan godt lide morbo meget Jeg elsker hårdt sex. . . . 100% ægte 100 billeder Jeg elsker festerne Jeg er meget fest og jeg vil elske at gøre dine mest intime ønsker til virkelighed

Sidst ændret: I dag, kl. 20:42

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 16 minutter siden:

Den fest er helt skør. :D 

Fest skal nok betyde: stram ;-)

men festerne? - tror ikke det er fester hun mener - måske gæsterne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 34 minutter siden:

Tror vi lige tager den i sin helhed, da hun er meget kåt i den cubansk sengehalm:

Sexy angelica

Fyn

I dag, kl. 20:05

Hej, jeg er angelica, en festende brunette, feste kåt stød, lige ankommet fra Brasilien. FØRSTE TID i odense hot pussy playful. . . Jeg har 29 års mishandling Jeg elsker det morbidste køn, jeg er en meget fræk pige en lille tæve i sengen, jeg gør alt, våde kys, godt salivated fransk, posturitas, cubanske halm, gylden regn. . . Jeg er meget kåt Jeg kan godt lide morbo meget Jeg elsker hårdt sex. . . . 100% ægte 100 billeder Jeg elsker festerne Jeg er meget fest og jeg vil elske at gøre dine mest intime ønsker til virkelighed

Sidst ændret: I dag, kl. 20:42

Hun holder sig godt til at hun er blevet mishandlet i 29 år :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Samson

Jeg er overbevist om at "cubansk halm" er mega sjovt at ryge på!

Jeg tænker da forfatteren har røget en god joint af det, inden han/hun skrev annoncen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...