Hop til indhold

GP mishandlet i 29 år.

Featured Replies

Skrevet

Tror vi lige tager den i sin helhed, da hun er meget kåt i den cubansk sengehalm:

Sexy angelica

Fyn

I dag, kl. 20:05

Hej, jeg er angelica, en festende brunette, feste kåt stød, lige ankommet fra Brasilien. FØRSTE TID i odense hot pussy playful. . . Jeg har 29 års mishandling Jeg elsker det morbidste køn, jeg er en meget fræk pige en lille tæve i sengen, jeg gør alt, våde kys, godt salivated fransk, posturitas, cubanske halm, gylden regn. . . Jeg er meget kåt Jeg kan godt lide morbo meget Jeg elsker hårdt sex. . . . 100% ægte 100 billeder Jeg elsker festerne Jeg er meget fest og jeg vil elske at gøre dine mest intime ønsker til virkelighed

Sidst ændret: I dag, kl. 20:42

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

Jeg kan klart anbefale Cubansk halm

Skrevet
Iscenesat Virkelighed skrev, for 16 minutter siden:

Den fest er helt skør. :D 

Fest skal nok betyde: stram ;-)

men festerne? - tror ikke det er fester hun mener - måske gæsterne?

Skrevet

Jeg er mest skræmt af at hun "elsker det morbidste køn" :-o

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 34 minutter siden:

Tror vi lige tager den i sin helhed, da hun er meget kåt i den cubansk sengehalm:

Sexy angelica

Fyn

I dag, kl. 20:05

Hej, jeg er angelica, en festende brunette, feste kåt stød, lige ankommet fra Brasilien. FØRSTE TID i odense hot pussy playful. . . Jeg har 29 års mishandling Jeg elsker det morbidste køn, jeg er en meget fræk pige en lille tæve i sengen, jeg gør alt, våde kys, godt salivated fransk, posturitas, cubanske halm, gylden regn. . . Jeg er meget kåt Jeg kan godt lide morbo meget Jeg elsker hårdt sex. . . . 100% ægte 100 billeder Jeg elsker festerne Jeg er meget fest og jeg vil elske at gøre dine mest intime ønsker til virkelighed

Sidst ændret: I dag, kl. 20:42

Hun holder sig godt til at hun er blevet mishandlet i 29 år :lol:

Skrevet

Jeg er overbevist om at "cubansk halm" er mega sjovt at ryge på!

Jeg tænker da forfatteren har røget en god joint af det, inden han/hun skrev annoncen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.