Hop til indhold
Guest karse

Hanako Gormsgade

Recommended Posts

Guest karse

Var en tur forbi stedet for noget tid siden og havde en god oplevelse. Blev betjent af Yumi. Hun er en meget flot sportstrænet slank pige. Jeg betalte 1300 for en time (½ time koster 900,-)

Jeg efterspurgte 2 udløsninger ok det var ok. Jeg var pænt liderlig så jeg gik direkte til sagen. lagde hende på ryggen hvor jeg slikkede hende og nød synet af hendes flotte mis. Så vendte jeg hende om på maven og gav mig så tid til igen at nyde synet af hendes flotte røv og lår med hendes lille lækre fisse. Hun var faneme flot bagfra. Jeg trængte forsigtigt op i hende efter at mine fingre forsigtigt havde skilt hendes skamlæber ad. Jeg gled ret ubesværet op i hende og kørte et par gange inden jeg eksploderede - fantastisk.

Bagefter gav hun mig lidt massage som hun gjorde ok. Da jeg var klar igen afsluttede hun med en ridetur - både forlæns og baglæns. Jeg kom igen oppe i hende mens hun lå på ryggen. Jeg fik kneppet hende godt.

Eneste minus er at stedet ligger lidt udiskret. Der er heldigvis dobbeltdøre så man kommer væk fra gaden hurtigt. Bagefter tog jeg et bad under lidt primitive forhold.

Kommer igen - tror jeg;-))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...