Hop til indhold
something_hard

Sophia Odense

Recommended Posts

NoobGPexplorer skrev, for 2 timer siden:

Jeg mener det er hende her:

 

Jeg er 99 % sikker på, at det er en anden pige på adressen jeg har anmeldt. Der har været et par stykker med det navn, i forskellige variationer. Sofie/Sofia er den mørkhårede som jeg har besøgt et par gange. Hun har vist lige været der igen. Så mener jeg der var en anden blond pige fra Polen som også kaldte sig Sophia. Og nu hende der, hvor jeg kan huske billederne og at jeg har forsøgt at få en aftale, men jeg mener altså ikke at have besøgt hende. I så fald, så er det første pige jeg for alvor ikke kan huske og så har jeg vist besøgt for mange forskellige piger ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHstuderende skrev, 1 time siden:

Jeg er 99 % sikker på, at det er en anden pige på adressen jeg har anmeldt. Der har været et par stykker med det navn, i forskellige variationer. Sofie/Sofia er den mørkhårede som jeg har besøgt et par gange. Hun har vist lige været der igen. Så mener jeg der var en anden blond pige fra Polen som også kaldte sig Sophia. Og nu hende der, hvor jeg kan huske billederne og at jeg har forsøgt at få en aftale, men jeg mener altså ikke at have besøgt hende. I så fald, så er det første pige jeg for alvor ikke kan huske og så har jeg vist besøgt for mange forskellige piger ;)

Så tror jeg du har besøgt for mange kære broder. ;)

 

 

Redigeret af NoobGPexplorer

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, den 27/2/2018 at 20:01:

Så tror jeg du har besøgt for mange kære broder. ;)

 

 

Det kom jeg også frem til :) Jeg er blevet forvirret af, at billederne på ingen måde ligner. Jo jo, håret er blond, men så stopper sammenligningerne også der.

Beklager fejlen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...