something_hard 22 Skrevet 27. Februar, 2018 Nogen der har erfaring med denne person, og som har lyst til at dele lidt ud af sin viden https://annoncelight.dk/showad/235621 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SydfynsVærste 53 Skrevet 27. Februar, 2018 Det er sjældent pigens egne billeder der bliver brugt på den adresse. Af og til ligner de dog meget godt. Er man ikke enig kan man altid gå igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1081 Skrevet 27. Februar, 2018 Jeg mener det er hende her: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CPHstuderende 247 Skrevet 27. Februar, 2018 NoobGPexplorer skrev, den 27.2.2018 at 15:01: Jeg mener det er hende her: Jeg er 99 % sikker på, at det er en anden pige på adressen jeg har anmeldt. Der har været et par stykker med det navn, i forskellige variationer. Sofie/Sofia er den mørkhårede som jeg har besøgt et par gange. Hun har vist lige været der igen. Så mener jeg der var en anden blond pige fra Polen som også kaldte sig Sophia. Og nu hende der, hvor jeg kan huske billederne og at jeg har forsøgt at få en aftale, men jeg mener altså ikke at have besøgt hende. I så fald, så er det første pige jeg for alvor ikke kan huske og så har jeg vist besøgt for mange forskellige piger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1081 Skrevet 27. Februar, 2018 (edited) CPHstuderende skrev, den 27.2.2018 at 17:51: Jeg er 99 % sikker på, at det er en anden pige på adressen jeg har anmeldt. Der har været et par stykker med det navn, i forskellige variationer. Sofie/Sofia er den mørkhårede som jeg har besøgt et par gange. Hun har vist lige været der igen. Så mener jeg der var en anden blond pige fra Polen som også kaldte sig Sophia. Og nu hende der, hvor jeg kan huske billederne og at jeg har forsøgt at få en aftale, men jeg mener altså ikke at have besøgt hende. I så fald, så er det første pige jeg for alvor ikke kan huske og så har jeg vist besøgt for mange forskellige piger Så tror jeg du har besøgt for mange kære broder. Redigeret 27. Februar, 2018 af NoobGPexplorer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CPHstuderende 247 Skrevet 3. Marts, 2018 NoobGPexplorer skrev, den 27.2.2018 at 19:01: Så tror jeg du har besøgt for mange kære broder. Det kom jeg også frem til Jeg er blevet forvirret af, at billederne på ingen måde ligner. Jo jo, håret er blond, men så stopper sammenligningerne også der. Beklager fejlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
messi61 183 Skrevet 3. Marts, 2018 Det er ikke pigen på billederne, men hun er rigtig pæn og yder en god service. Huset er pænt nyrenoveret i stueetagen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg