Hop til indhold
body

Nogen der har været her?

Recommended Posts

Hej og velkommen herinde :).

Nu ved jeg godt navnet står i linket, men det er bare en venlig påmindelse om at det er god skik at skrive pigens kalde/kunstnernavn og gerne by/lokation hvis det findes i trådoverskriften, da det er lettere hvis man senere  ønsker at søge på tråde vedr. den enkelte pige.

Venlig hilsen ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende, dog ikke til den dominans-session, som hun lægger op til i sin profil. Jeg vil ikke lægge hovedet på blokken, men jeg tror faktisk det kunne være hende - ansigtet på billede 10 er meget lig hende, mens de andre er lidt sværere at placere. Som minimum så er hun meget alike billeder, både ansigt og krop.

Om hun er 23 eller 19 kan jeg ikke vurdere, men hun er meget ung. Hendes ydelse er også lidt derefter - hun forsøger men mangler selvfølgelig erfaring, hvilket gør hende lidt nervøs og fraværende. Hun ramte dog de fleste af min ønsker næsten i plet og jeg havde samlet set en god oplevelse.

Værelset var tilgengæld tæt på verdens mindste - en 140 cm madras med 4 vægge omkring ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest K28

Det er det klassiske, hvor billederne er hapset fra en anerkendt udenlandsk Domina/Mistress. 

 

Det meste af teksten er osse stjålet, og så er der tilføjet lidt gebrokkent engelsk der bedyrer at den unge dame tilbyder sex og tager imod anal sex. 

 

Klassisk fake. 

 

Tekst og billeder stammer herfra http://www.dominatrixlisa.eu/home-english/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest K28
Tenderness skrev, den 27/2/2018 at 10:14:

Jeg har besøgt hende, dog ikke til den dominans-session, som hun lægger op til i sin profil. Jeg vil ikke lægge hovedet på blokken, men jeg tror faktisk det kunne være hende - ansigtet på billede 10 er meget lig hende, mens de andre er lidt sværere at placere. Som minimum så er hun meget alike billeder, både ansigt og krop.

Om hun er 23 eller 19 kan jeg ikke vurdere, men hun er meget ung. Hendes ydelse er også lidt derefter - hun forsøger men mangler selvfølgelig erfaring, hvilket gør hende lidt nervøs og fraværende. Hun ramte dog de fleste af min ønsker næsten i plet og jeg havde samlet set en god oplevelse.

Værelset var tilgengæld tæt på verdens mindste - en 140 cm madras med 4 vægge omkring ;-)

Hende på billederne, altså den rigtige Dominatrix Lisa, var i Dubai mellem d. 17. og 25. februar og holder ellers til i London :-)

 

http://www.dominatrixlisa.eu/home-english

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er sandsynligvis ikke samme person, men der er en stor lighed rent kropsmæssigt. Ansigtet kan jeg ikke vurdere, men Shane havde et ganske smukt ansigt - meget ala det man kan se på billederne af Domina Lisa.

Men som skrevet, så virkede Shane ikke så erfaren, som Lisa må forventes at være. Men jeg oplevede heller ikke hendes domina-services.

Shane er en flot pige med en lidt over middel services.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...