Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/239152

var for 4-5 uger siden forbi pigen her. 
Huset ligger i en lille by langs "hovedvejen" der dog ikke er særlig trafikeret. huset er trukket lidt tilbage fra vejen og der er ca 20 m indkørsel med et lille indhak så man ikke lige ser bilen fra vejen.
Der er ingen blinkende skilte i vinduerne og huset er meget neutralt.

jeg blev modtaget i døren af en meget sød og smilende pige der var iført en meget tynd silke kjole lignende ting. jeg vil skyde hende til at være ca 160 høj med en vægt på 50 kg.

hun viste mig ind gennem en lille entre hvor gulvet er rå beton og hvor der stod nogen sko ( hendes går jeg udfra) og ind i værelset hvor der var en god temperatur.

i værelset står en massagebriks, to stole og et lille bord samt en reol.

jeg gav hende det aftalte beløb og hun bad mig tage tøjet af og lægge mig på briksen mens hun gik ud med pengene.
da hun kom ind igen smed hun kjolen, fandt lidt olie frem og gik i krig med at massere mig bagside i ca 15-20 minutter. en super god og behagelig massage som varmt kan anbefales hvis man en dag er på de kanter og bare trænger til massage. mener hun snakkede om 350 kr for 60 min. 

mens hun masserede snakkede hun og spurgte om forskellige ting, så tiden gik faktisk hurtigt og man kom hurtigt til at slappe helt naturligt af i hendes selskab.

hun bad mig vende mig om og begyndte at massere min forside i ca 10 minutter og sluttede af med B2B massage med fokus på at få lagt an til at lege med lillemanden :)
på med et kondom og igang med at sutte lystigt til den vist ikke kunne blive mere hård uden at den ville have sprækket :D
så kunne jeg ellers kneppe hende i de stillinger jeg havde lyst til ( ikke anal- det tilbyder hun slet ikke), hun var naturligt våd og havde ikke behov for olie eller glidecreme. hendes bryster var til fri leg. jeg fik også lov til at slikke hendes glatte ( ret stramme) fisse.

Jeg havde købt 1 time, men var der i næsten 75 minutter inden jeg var ude af døren igen, men det lod hun sig ikke mærke af. hun tog sig den tid der var nødvendig.

da jeg var færdig og hun havde gjort lillemanden ren blev jeg budt på en cola eller en øl som hun hentede mens jeg tog tøj på. hun kom tilbage med en Cola som jeg fik med på farten. hun fulgte mig og og sagde farvel og tak.

alt i alt en god oplevelse med en på en helt naturlig måde, sød og venlig pige.

stedet: 7/10
Massagen: 9/10
Sex: 9/10
pigen 8/10

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg
på lur skrev, for 25 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/239152

var for 4-5 uger siden forbi pigen her. 
Huset ligger i en lille by langs "hovedvejen" der dog ikke er særlig trafikeret. huset er trukket lidt tilbage fra vejen og der er ca 20 m indkørsel med et lille indhak så man ikke lige ser bilen fra vejen.
Der er ingen blinkende skilte i vinduerne og huset er meget neutralt.

jeg blev modtaget i døren af en meget sød og smilende pige der var iført en meget tynd silke kjole lignende ting. jeg vil skyde hende til at være ca 160 høj med en vægt på 50 kg.

hun viste mig ind gennem en lille entre hvor gulvet er rå beton og hvor der stod nogen sko ( hendes går jeg udfra) og ind i værelset hvor der var en god temperatur.

i værelset står en massagebriks, to stole og et lille bord samt en reol.

jeg gav hende det aftalte beløb og hun bad mig tage tøjet af og lægge mig på briksen mens hun gik ud med pengene.
da hun kom ind igen smed hun kjolen, fandt lidt olie frem og gik i krig med at massere mig bagside i ca 15-20 minutter. en super god og behagelig massage som varmt kan anbefales hvis man en dag er på de kanter og bare trænger til massage. mener hun snakkede om 350 kr for 60 min. 

mens hun masserede snakkede hun og spurgte om forskellige ting, så tiden gik faktisk hurtigt og man kom hurtigt til at slappe helt naturligt af i hendes selskab.

hun bad mig vende mig om og begyndte at massere min forside i ca 10 minutter og sluttede af med B2B massage med fokus på at få lagt an til at lege med lillemanden :)
på med et kondom og igang med at sutte lystigt til den vist ikke kunne blive mere hård uden at den ville have sprækket :D
så kunne jeg ellers kneppe hende i de stillinger jeg havde lyst til ( ikke anal- det tilbyder hun slet ikke), hun var naturligt våd og havde ikke behov for olie eller glidecreme. hendes bryster var til fri leg. jeg fik også lov til at slikke hendes glatte ( ret stramme) fisse.

Jeg havde købt 1 time, men var der i næsten 75 minutter inden jeg var ude af døren igen, men det lod hun sig ikke mærke af. hun tog sig den tid der var nødvendig.

da jeg var færdig og hun havde gjort lillemanden ren blev jeg budt på en cola eller en øl som hun hentede mens jeg tog tøj på. hun kom tilbage med en Cola som jeg fik med på farten. hun fulgte mig og og sagde farvel og tak.

alt i alt en god oplevelse med en på en helt naturlig måde, sød og venlig pige.

stedet: 7/10
Massagen: 9/10
Sex: 9/10
pigen 8/10

Udmærket anmeldelse, MEN hvad måtte du slippe for den tur??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var der selv for en 14 dage siden et helt igennem godt besøg, se evt min anmeldelse her min første thai.

mvh 747

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aalborg skrev, for 6 minutter siden:

Udmærket anmeldelse, MEN hvad måtte du slippe for den tur??

mener jeg gav 800 eller 1000 kr. kan ikke helt huske det faktisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dette skulle være skrevet under 747's indlæg..... beklager

det er ikke samme sted og pige.....

Hende du anmelder bor ude i en "skov"

Redigeret af Pedro123

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

tak for anmeldelsen @på lur

gætter på at det er samme sted som Tan

– stedet er et kendt thai-sted i området og har den store fordel at det er meget diskret.

Jeg har endnu ikke hørt noget dårligt om stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mature man skrev, for 2 timer siden:

tak for anmeldelsen @på lur

gætter på at det er samme sted som Tan

– stedet er et kendt thai-sted i området og har den store fordel at det er meget diskret.

Jeg har endnu ikke hørt noget dårligt om stedet.

nej det er ikke samme sted. hende her er eneste pige i huset. hun har muligvis været i samme hus tidligere, men er nu kun for sig selv fortalte hun.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man
Bad Motherfucker skrev, for 1 time siden:

Er hun nu i Thisted? For så kunne det være at man skulle besøge hende.

https://annoncelight.dk/showad/227342

Ja det ser ud til at Ten er i Thisted nu – du kan rolig besøge hende – jeg har ikke set dårlige anmeldelser om hende og har selv besøgt hende et par gange og det har været godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogle der har noget nyt og berette om stedet tænker at svinge der forbi i næste uge ;) så det kunne være godt hvem af pigerne man skal vælge :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tråden handler om to forskellige steder. 

Tan lidt uden for Løgstør og Nancy mellem Strandby og Trend. 

To meget forskellige piger som begge yder rigtig god service. 

Nancy er lille og velskabt med små bryster. 

Tan en noget større pige med dejlig velformet stor røv og dejligt store bryster. 

Begge piger er meget berøringsvenlige og giver både god massage og god sex. 

Pris begge steder en tudse for en time. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...