Hop til indhold
Miller223

Erfarenbabe holder ikke aftale

Recommended Posts

Guest karl47
HansHenrik222 skrev, den 26/2/2018 at 10:02:

Hun hed tidligere

misscopenhagen på sd

kender du hende   hans h

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HansHenrik222
karl47 skrev, for 48 minutter siden:

kender du hende   hans h

Nej har kun skrevet med både den nye og gamle profil 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt denne dejlige pige idag,aftalen blev holdt selv om jeg var 45 min forsinket,sød og kærlig pige,,,,,alt hvad hun havde lovet blev overholdt,hvad jeg betalte bliver mellen hende og mig. da jeg viste hende denne anmeldelse .sagde hun at hun ikke havde nogen aftale med nogen den dag,,,som miller skriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
holgerdanske skrev, for 5 timer siden:

Jeg har besøgt denne dejlige pige idag,aftalen blev holdt selv om jeg var 45 min forsinket,sød og kærlig pige,,,,,alt hvad hun havde lovet blev overholdt,hvad jeg betalte bliver mellen hende og mig. da jeg viste hende denne anmeldelse .sagde hun at hun ikke havde nogen aftale med nogen den dag,,,som miller skriver.

Lol

Tag den 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg havde aftale med hende den dag, skrev endda 10 min før jeg kom, og fik svaret : super.

 

holgerdanske, det er dit første indlæg her på siden..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller223 skrev, for 12 minutter siden:

jeg havde aftale med hende den dag, skrev endda 10 min før jeg kom, og fik svaret : super.

 

holgerdanske, det er dit første indlæg her på siden..

dette er mit 2 indlæg, siger bare at hun overholdt aftalen over for mig,og sagde hun ikke havde haft nogen aftale den dag. og til mig skrev hun den rigtige adr 2 timer før. alså ikke nr 9.     men hvem der taler sandt er så spørgsmålet,  

Del dette indlæg


Link til indlæg
holgerdanske skrev, for 8 minutter siden:

dette er mit 2 indlæg, siger bare at hun overholdt aftalen over for mig,og sagde hun ikke havde haft nogen aftale den dag. og til mig skrev hun den rigtige adr 2 timer før. alså ikke nr 9.     men hvem der taler sandt er så spørgsmålet,  

Jeg har ikke nævnt det, det kan du kun vide hvis du er er erfarenbabe  :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller223 skrev, for 1 minut siden:

Jeg har ikke nævnt det, det kan du kun vide hvis du er er erfarenbabe  :lol:

Aftalte møde på sms, kørte ud til adressen på Frederiksberg, og ventede forgæves på  info om etage/dørtelefon..

 

du skrev dette ,derfor gik jeg ud fra du havde nr 9 men manglede etage/dørtelefon.      mere er der ikke i det , og nej jeg er ikke denne pige,som forøvrigt var lidt noget slap i kødet faktisk meget,dog slank sød... men trænet havde hun ikke gjort i mange år. og så ikke mere herfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holgerdanske skrev, for 2 minutter siden:

Aftalte møde på sms, kørte ud til adressen på Frederiksberg, og ventede forgæves på  info om etage/dørtelefon..

 

du skrev dette ,derfor gik jeg ud fra du havde nr 9 men manglede etage/dørtelefon.      mere er der ikke i det , og nej jeg er ikke denne pige,som forøvrigt var lidt noget slap i kødet faktisk meget,dog slank sød... men trænet havde hun ikke gjort i mange år. og så ikke mere herfra. 

Imponerende, at du kan gætte det nr jeg fik på sms, uden at du er hende..  :lol: :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller223 skrev, for 25 minutter siden:

Imponerende, at du kan gætte det nr jeg fik på sms, uden at du er hende..  :lol: :lol: :lol:

syntes det er inponerende kvikke. jeg fik jo dette nr dagen før pr sms nr 9.... lige som alle andre incl mr kvik,men 2 timer før sendte hun ifølge aftale det rigtige nr. er du med nu.. ell er det kofodskole du kommer fra 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holgerdanske skrev, for 5 minutter siden:

syntes det er inponerende kvikke. jeg fik jo dette nr dagen før pr sms nr 9.... lige som alle andre incl mr kvik,men 2 timer før sendte hun ifølge aftale det rigtige nr. er du med nu.. ell er det kofodskole du kommer fra 

hvorfor skulle jeg modtage en sms den dag, hun (du) havde jo ingen aftaler den dag..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HansHenrik222

I burde skamme jer det er en utrolig dårlig debatmoral i har og i sviner rask væk hinanden til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...