Hop til indhold
Irlgigolo

Efterlysning af specifik stripper

Recommended Posts

Hej alle.

Jeg var på stripklub i lørdags og faldt for en stripper. 

Dilemmaet er at jeg vil se hende privat, koste hvad det vil.

Hvordan gør jeg det og hvordan finder jeg hende? Skal jeg droppe forsøget i respekt for jobbet eller vil det være okay at lokke? 

Hun er dansk og arbejder på 7th heaven i Kbh.

mvh.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Irlgigolo skrev, for 27 minutter siden:

Hej alle.

Jeg var på stripklub i lørdags og faldt for en stripper. 

Dilemmaet er at jeg vil se hende privat, koste hvad det vil.

Hvordan gør jeg det og hvordan finder jeg hende? Skal jeg droppe forsøget i respekt for jobbet eller vil det være okay at lokke? 

Hun er dansk og arbejder på 7th heaven i Kbh.

mvh.

Ligemeget hvad må du for guds skyld IKKE rette henvendelse til hende, andre steder end på 7th heaven..

Mit forslag vil være at finde hende på arbejde, book en lapdance og så spørg hende der når i er alene. Alt andet er IKKE i orden..
De bliver garanteret spurgt konstant, så tror ikke at hun ville blive voldsomt chokeret! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JessiJade skrev, for 15 minutter siden:

Ligemeget hvad må du for guds skyld IKKE rette henvendelse til hende, andre steder end på 7th heaven..

Mit forslag vil være at finde hende på arbejde, book en lapdance og så spørg hende der når i er alene. Alt andet er IKKE i orden..
De bliver garanteret spurgt konstant, så tror ikke at hun ville blive voldsomt chokeret! :)

Du har fuldstændig ret og det vidste jeg nok også godt. Jeg må ind og spendere for at sikre mig lidt taletid.

Er der gode råd til hvordan jeg skal få hende overtalt uden at virke som en stalker?

Det skal siges at der er god kemi og jeg selv har udseendet med mig, begge ting har hun selv har pointeret.

mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Irlgigolo skrev, for 11 minutter siden:

Du har fuldstændig ret og det vidste jeg nok også godt. Jeg må ind og spendere for at sikre mig lidt taletid.

Er der gode råd til hvordan jeg skal få hende overtalt uden at virke som en stalker?

Det skal siges at der er god kemi og jeg selv har udseendet med mig, begge ting har hun selv har pointeret.

mvh

Jeg tænker at du fortæller hende at du sindsygt gerne vil være sammen med hende, koste hvad det vil (evt. gør dig klar hjemmefra hvad du vil spendere og sig det tal til hende). Og så giver du hende en platform hvor i kan kommunikere uden at hun giver afkald på sin anonymitet :) 

Problemet med at stikke en stripper / GP osv. sit telefonnummer er at hun opgiver en stor del af sin anonymitet medmindre hun har en telefon med et taletidskort. Og det tænker jeg at en stripper på 7th Heaven ikke har behov for at have.. Måske snapchat el. email?

Jeg ved at en del piger som regel er frisk på lidt mere, hvis de ved at de ikke bliver opdaget :ph34r::mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
JessiJade skrev, for 45 minutter siden:

Jeg tænker at du fortæller hende at du sindsygt gerne vil være sammen med hende, koste hvad det vil (evt. gør dig klar hjemmefra hvad du vil spendere og sig det tal til hende). Og så giver du hende en platform hvor i kan kommunikere uden at hun giver afkald på sin anonymitet :) 

Problemet med at stikke en stripper / GP osv. sit telefonnummer er at hun opgiver en stor del af sin anonymitet medmindre hun har en telefon med et taletidskort. Og det tænker jeg at en stripper på 7th Heaven ikke har behov for at have.. Måske snapchat el. email?

Jeg ved at en del piger som regel er frisk på lidt mere, hvis de ved at de ikke bliver opdaget :ph34r::mrgreen:

Tusind tak for nogen solide råd.

Hun skal nok få et chok når jeg giver hende mit Snapchat som også er mit alias her lol. :D

Jeg havde slet ikke tænkt andet end at give hende min facebook eller tlf nummer, men det er klart at hun skal have mulighed for at beskytte hende selv.

Tusind tak for dine råde det var lige hvad jeg søgte.

Jeg satser butikken og går efter at få succes med denne fremgangsmåde. Jeg tror på at det kan give pote og hun kan blive min Pretty Woman ;)

Tak for hjælpen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Held og lykke:)

Selv glædespiger og strippertøser falder for smiger hvis det serveres med stil og omtanke.

Go for it..De er lige så søgende efter kærlighed og anerkendelse som os andre...De skal bare ikke lede så længe;)

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Normalt" skal man jo lige lægge lidt i baren, inden man kan få lov til at tage pigen med hjem, på en club :-) Jeg ved dog at 7th heaven er et lidt andet koncept. Sådan har det i hvert fald virket på mig, de par gange jeg har være der.

Man skal dog også huske at passe på sig selv. En gammel kollega, endte med nogle ordentlige økonomiske, og moralske tømmermænd efter sådan en tur, som kostede ham 40.000kr, og ja det var også her i DK. Dog vidst nok på Vesterbro (i kender alle gaden) til gengæld fik han efter at have købt nogle flasker champagne også lov til at tage hende med hjem på sit hotel hele natten. 

Jeg siger ikke at denne pige er en sådan pige, og som sagt er 7th heaven så vidt jeg ved ikke sådan et sted, men jeg har aldrig spurgt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...