Guest per lystige Skrevet 25. Februar, 2018 Jeg er ny bruger her, og kun pga af frække ida/frida/pippi Nemtøs hvad er det der er frastødende ved teksten, kan du ikke se den sorte humor ved det hun skriver? Frodige Ida, du har da heller ikke noget humor, men det kan da være du føler dig truffet siden du tager alt hvad frække Ida skriver alvorligt, men du har sku nok ondt i røven over ,hun er så populær. Jeg personligt, syntes sku det er humor over humor, men du har det åbenbart ikke godt med dig selv,. Op med humøret kvinde, og lad hver med at nedgøre den søde og sjove Frække Ida med hendes fede humor, prøv selv og få noget humor og smil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 25. Februar, 2018 Hvad har du fået, for det der? 1 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dansk brunette Skrevet 25. Februar, 2018 Iscenesat Virkelighed skrev, for 32 minutter siden: Hvad har du fået, for det der? Gad også godt vide hvor stærke de piller er..Er det overhovedet lovligt og være på EG i den tilstand ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 25. Februar, 2018 per lystige skrev, for 59 minutter siden: prøv selv og få noget humor og smil Du virker da selv rimelig sur og tvær. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 25. Februar, 2018 per lystige skrev, 1 time siden: Nemtøs hvad er det der er frastødende ved teksten, kan du ikke se den sorte humor ved det hun skriver? @per lystige at fremhæve sig selv på andres bekostning er frastødende i min verden. Jeg er sikker på Ida/Frida/Pippi eller hvad hun kalder sig er en dejlig fræk kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 25. Februar, 2018 Hvem - hvad - hvor...har sat popcorn i mikroovnen, sort humor eller at gøre sig selv til grin... kan ligesom ligges ud til hver enkelt at forholde sig til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 25. Februar, 2018 (edited) per lystige skrev, for 2 timer siden: Jeg er ny bruger her, og kun pga af frække ida/frida/pippi Nemtøs hvad er det der er frastødende ved teksten, kan du ikke se den sorte humor ved det hun skriver ? Hvilken tekst er der omtalt ?....eller er der drukket af natpotten. Redigeret 25. Februar, 2018 af Røvslikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 25. Februar, 2018 Røvslikker skrev, for 6 minutter siden: Hvilken tekst er der omtalt ?....eller er der drukket af natpotten. Jeg gætter på det er det her "Per lystige" henviser til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 26. Februar, 2018 Nemtøs skrev, for 16 timer siden: @per lystige at fremhæve sig selv på andres bekostning er frastødende i min verden. Jeg er sikker på Ida/Frida/Pippi eller hvad hun kalder sig er en dejlig fræk kvinde. Hvis noget er frastødende,Så spring det over! Det råd har du selv delt ud af i egen tråd. Enzo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. Februar, 2018 Enzo L'uri skrev, for 3 timer siden: Hvis noget er frastødende,Så spring det over! Det råd har du selv delt ud af i egen tråd. Enzo @Enzo L'uri Jeg er fuldstændig enig med dig - nu blev jeg citeret for noget jeg har skrevet tidligere og har derfor udtrykt min holdning påny. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg