Hop til indhold
holstebronx

PM åbnes fra starten, en ændring?

Recommended Posts

Guest Maya Kathrine

Aner det ikke. Jeg lagde en opdatering online i Fredag fra firmaet som har lavet forummet, men den handlede kun om sikkerhedsopdateringer. Jeg kigger på det Mandag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 2 timer siden:

@Maya Kathrine

Hej, når jeg åbner en PM samtale, så går den til side 1 / første indlæg, i stedet for sidste / nyeste indlæg, som den plejede at gøre. Er det meningen? 

 

Maya Kathrine skrev, for 2 timer siden:

Aner det ikke. Jeg lagde en opdatering online i Fredag fra firmaet som har lavet forummet, men den handlede kun om sikkerhedsopdateringer. Jeg kigger på det Mandag.

Jeg lagde mærke til det samme igår aftes og undrede mig men gik så ud fra jeg enten var træt eller huskede forkert :lol:

Men lidt belastende hvis man hver gang skal bladre til sidste side i en beskedudveksling for at komme til det seneste indlæg ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Det er en bug og den bliver rettet i en kommende større opdatering fra dem der laver forumsoftwaren. Jeg forstår ikke helt hvorfor de ikke har udsendt et mindre fix til denne, og jeg undersøger pt. om der er nogle som har et sådant liggende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Så er den nye version af forumsoftwaren lagt på, og det ser ud til at de har rettet det her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...