Hop til indhold
Guest Tatra

Viola97 København

Recommended Posts

Guest HansHenrik222
HansHenrik222 skrev, for 9 timer siden:

Hun svare ikke på op til flere henvendelser. Har du mere held?

Det samme med mig ... 3 beskeder over flere dage mens hun er online og hun ikke en gang åbner beskederne men kikker på min profil. Kan skyldes min alder på 54 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved ikke om det bare er mig ?? men er det ikke et generelt problem med sugardaters snart ?? jeg syntes det bliver mere og mere useriøst , hvor der enten ikke bliver svaret på en pæn og seriøs besked og det er jo fair nok med et NEJ TAK , men almindelig pli med et svar på en pæn besked.......eller man har en dialog frem og tilbage " nogle gange over flere dage "  hvor der bare lige pludselig ikke bliver svaret mere og har da også prøvet et par gange at blive blokkeret " vil lige sige at jeg på ingen måde bruger et vulgært sprog eller noget den retning " 

Det ville jo gøre det noget lettere hvis de har en aldersgrænse skrevet i deres info. og at de ikke vil have nogen der er en del ældre end dem , det er fair nok.

Men mig bekendt er der ikke mange fyre på 22 til 25 år der har mønten til at underholde en SB og det er der så også godt nogle af pigerne der ved , så de tilbyder at man kan få lov til at snakke med dem :shock: what the fuck :huh: betale for at du gider snakke til mig , nu er jeg ikke ensom og jeg kunne aldrig blive så ensom at jeg ville betale for at der var en der gad snakke til mig :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest HansHenrik222
bakkely skrev, den 3/3/2018 at 14:48:

Jeg ved ikke om det bare er mig ?? men er det ikke et generelt problem med sugardaters snart ?? jeg syntes det bliver mere og mere useriøst , hvor der enten ikke bliver svaret på en pæn og seriøs besked og det er jo fair nok med et NEJ TAK , men almindelig pli med et svar på en pæn besked.......eller man har en dialog frem og tilbage " nogle gange over flere dage "  hvor der bare lige pludselig ikke bliver svaret mere og har da også prøvet et par gange at blive blokkeret " vil lige sige at jeg på ingen måde bruger et vulgært sprog eller noget den retning " 

Det ville jo gøre det noget lettere hvis de har en aldersgrænse skrevet i deres info. og at de ikke vil have nogen der er en del ældre end dem , det er fair nok.

Men mig bekendt er der ikke mange fyre på 22 til 25 år der har mønten til at underholde en SB og det er der så også godt nogle af pigerne der ved , så de tilbyder at man kan få lov til at snakke med dem :shock: what the fuck :huh: betale for at du gider snakke til mig , nu er jeg ikke ensom og jeg kunne aldrig blive så ensom at jeg ville betale for at der var en der gad snakke til mig :shock:

Mange af pigerne er kun online på sugardaters få dage om måneden ... Hver gang de logger ind ligger der flere hundrede beskeder. Ikke underligt de er nød til at prioritere hårdt også selv om de er seriøse 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...