Hop til indhold
Shemale lover

Trans Krystal i Jylland

Recommended Posts

I nat besøgte jeg trans Krystal (https://annoncelight.dk/showad/244887) mellem Hadsten og Randers. Det viste sig, at han ikke er en shemale, men en mand med langt hår og en BH, som han ikke ville tage af. Han er rimelig god til engelsk og forklarede, at han snart skulle besøge en læge for at få fikset brysterne :-)

Ellers ligner han sine billeder og har en god pik, som dog er svært at holde stiv i mere end et par minutter. Jeg ville have ham til at være aktiv, men måtte til sidst give op. Han gav mig masser af kys og krammer, som kompenserer for en del af manglerne, men jeg var efter patter og pik og fik ingen af delene :-(

Hvis du vil betale 1.000 kr. for at sutte og slikke en mand i en halv time, kan du godt besøge ham, men hvis du vil have en shemale, find en anden. Han sagde, at han vil komme til Vejle i løbet af de næste 3-4 dage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Det lyder som om du har besøgt en transkønnet kvinde, som pga. hormonbehandlingen har små bryster og store udfordringer ift. erektion og sikkert ingen sædproduktion.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Shemale lover skrev, for 2 timer siden:

I nat besøgte jeg trans Krystal (https://annoncelight.dk/showad/244887) mellem Hadsten og Randers. Det viste sig, at han ikke er en shemale, men en mand med langt hår og en BH, som han ikke ville tage af. Han er rimelig god til engelsk og forklarede, at han snart skulle besøge en læge for at få fikset brysterne :-)

Ellers ligner han sine billeder og har en god pik, som dog er svært at holde stiv i mere end et par minutter. Jeg ville have ham til at være aktiv, men måtte til sidst give op. Han gav mig masser af kys og krammer, som kompenserer for en del af manglerne, men jeg var efter patter og pik og fik ingen af delene :-(

Hvis du vil betale 1.000 kr. for at sutte og slikke en mand i en halv time, kan du godt besøge ham, men hvis du vil have en shemale, find en anden. Han sagde, at han vil komme til Vejle i løbet af de næste 3-4 dage.

Så billederne i annoncen er fake og ikke af den du møder i døren??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må tage hatten af for de, der vover pelsen med "latinske" shemales. Der er godt nok langt mellem snapsene og markedsføringen er mere end almindeligt aggressiv og ofte omvendt proportional med den service, som ydes. Men hatten af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, den ‎25‎-‎02‎-‎2018 at 14:18:

Så billederne i annoncen er fake og ikke af den du møder i døren??

 

DK fyr 34 skrev, den ‎25‎-‎02‎-‎2018 at 14:18:

Så billederne i annoncen er fake og ikke af den du møder i døren??

Nej, billederne er ægte og han ligner billedet. Men brysterne på billedet er ikke ægte. Han må have haft en slags brystlignende BH på, mens han tog billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Listepik skrev, for 9 timer siden:

Jeg må tage hatten af for de, der vover pelsen med "latinske" shemales. Der er godt nok langt mellem snapsene og markedsføringen er mere end almindeligt aggressiv og ofte omvendt proportional med den service, som ydes. Men hatten af.

Jeg kan ikke være mere enig. Jeg har kun haft gode oplevelser med Thai ladyboys, men der er næsten altid noget i vejen med de latinske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har efterhånden fundet ud af at hvis der ikke er bare bryster på billeder, som ellers virker ægte,  så er det en fyldt BH.

Hvis der ikke er billeder på danske sider af stor pik, men billederne ellers virker ok, så er den enten lille, hvilket kan være fint nok eller den kan ikke blive stiv.

Dette er nok lidt generaliserende og gælder primært ikke asiatiske LB-TS.

Som mange andre vælger jeg ofte de asiatiske LB, som oftest matcher både info og udseende.

Men der findes da heldigvis undtagelser, 

Romeomand 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...