kad 355 Skrevet 25. Februar, 2018 Er der nogle der ved hvor karen der plejede at værer i Århus. Er i dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Shemale-eater 128 Skrevet 25. Februar, 2018 Jeg har hørt, at hun (Karen Castro) er på ferie - og formentlig kommer tilbage ganske snart. Jeg vil tro senest i løbet af marts. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 332 Skrevet 27. Februar, 2018 Shemale-eater skrev, den 25/2/2018 at 13:46: Jeg har hørt, at hun (Karen Castro) er på ferie - og formentlig kommer tilbage ganske snart. Jeg vil tro senest i løbet af marts. Hvor ved du det fra. Har du haft forbindelse til hende ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donald 20 Skrevet 27. Februar, 2018 Hvem skal man så besøge? Malii er også væk og Tina er på øen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Shemale-eater 128 Skrevet 28. Februar, 2018 Zar skrev, den 27/2/2018 at 09:23: Hvor ved du det fra. Har du haft forbindelse til hende ?? Selvfølgelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 332 Skrevet 28. Februar, 2018 Shemale-eater skrev, 1 time siden: Selvfølgelig OK. Måske som mere end kunde eller hvad ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ero198 1 Skrevet 11. Juni, 2018 jeg overvejer at besøge Karen i Århus denne gang hun er her.. Men jeg syntes jeg havde læst en dårlig anmeldelse om hende, hvor der blev skrevet at hun var gammel og slidt, og meget maskulin.. Jeg kan ikke finde denne anmeldelse mere.. er der nogle som har nogle nye erfaringer med hende som de gerne vil dele. ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snigeren 11 Skrevet 15. Juni, 2018 Har besøgt Karen 2 gange i 2017 og haft fantastiske oplevelser. Dejlige former, flot pik, er slet ikke maskulin. Læste den anmeldelse du hentyder til. Den var meget dårlig og blev iøvrigt fjernet dagen efter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg