Hop til indhold
Liv

Om at tro på en prostitueret

Recommended Posts

Anilingus skrev, for 4 minutter siden:

Men vi bør alle respektere, at Liv gør det, hun nu engang gør, fordi hun har valgt det skal være sådan...

Liv (og alle andre mennesker) skal altid respekteres som det menneske hun er og de valg hun har truffet her i livet.

Anilingus skrev, for 4 minutter siden:

Ergo er vi tilbage ved min indledende kommentar i denne tråd - lykken og det at være lykkelig og have det godt defineres ene og alene af os selv, i nuet...

Mentalt kan man i nuet overbevise sig selv til en lykkelig tilstand - nærmest uanset hvad. Nærmest en form for selvhypnose. Men det ændrer ikke på, at de historiske handlinger der har ført en frem til et bestemt "nu", har en betydning i forhold til successgraden af selvhypnosen med at overbevise os selv om at at være lykkelige i nuet.

Anilingus skrev, for 4 minutter siden:

Hvis Liv selv synes, at hun har et godt liv( det rimede :)), så mener jeg at det er fløjtende ligegyldigt hvad andre måtte mene, for eller imod - nuanceret debat eller ej.

Tjaa. Jeg vil jo mene, at det altid er godt at lytte til andres input. Det kunne jo være, at man blev klogere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Filosoffen skrev, for 33 minutter siden:

Jeg vil jo mene, at det altid er godt at lytte til andres input. Det kunne jo være, at man blev klogere.

 

@Filosoffen  Problemet er, at du ikke lytter til andre meninger, men fremfører dine egne postulater igen og igen, uden nogen overbevisende argumentation eller dokumentation.

Det gør du i en sådan grad, at det virker helt manisk. Jeg bliver nød til at give dig et godt råd. Søg noget professionel hjælp. Du har brug for det.

 

Med venlig hilsen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Filosoffen skrev, for 4 timer siden:

Liv (og alle andre mennesker) skal altid respekteres som det menneske hun er og de valg hun har truffet her i livet.

Mentalt kan man i nuet overbevise sig selv til en lykkelig tilstand - nærmest uanset hvad. Nærmest en form for selvhypnose. Men det ændrer ikke på, at de historiske handlinger der har ført en frem til et bestemt "nu", har en betydning i forhold til successgraden af selvhypnosen med at overbevise os selv om at at være lykkelige i nuet.

Tjaa. Jeg vil jo mene, at det altid er godt at lytte til andres input. Det kunne jo være, at man blev klogere.

Sælger en prostitueret alene sex eller sælger hun også sig selv, og er grænsen herimellem muligt flydende ?

At debattere spørgsmålet om de gode og dårlige sider ved prostitution, er efter mine begreber ganske og aldeles irrelevant, idet det, når alt kommer til alt, handler om den enkeltes indstilling til eget liv og levned...

I den sammenhæng lytter de fleste individer selvfølgelig til andres input. Men at de ikke retter sig ind efter det, er jo ikke ensbetydende med at deres adfærd automatisk er forkert - den er blot udtryk for et bevidst valg af handlemåde.   

Jeg vil stille det sådan her op:

De der efterspørger seksuelle ydelser hos en prostitueret, må koldt og kynisk tillade sig, at gå ud fra at enhver kvinde der tilbyder dette, er lykkelig og tilfreds med den tilværelse hun har, som prostitueret, herunder den betaling hun modtager - og det altså uanset, at det i visse tilfælde synes som en fiktion...

Kan man ikke leve med det,  skal man (formentlig) slet ikke søge mod prostitutionsmiljøet...

Redigeret af Anilingus
præcisering

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er glad for at søde Liv (Som jeg havde fornøjelen af at møde i dag) har skrevet dette indlæg. Jeg betragter GP'ere som mennesker, der udfylder et behov og en funktion på samme måde  som en fysioterapeut, en kiopraktor eller zoneterapeut, og som  burde anerkendes på samme måde. Og vi skal respektere dem for det de er og hvor de er.  De er ikke stakler og udsatte mennesker. De har truffet et valg og ønsker kun at sprede glæde og velfærd gennem sex. Derfor er det vildt underlig at Filosoffen spreder sin galde og sin betragtning om at GP'er har haft en hård barndom, er blevet svigtet eller på anden måde forulempet. Filosof, søg hjælp og vej dine ord inden du ytre dig her på EG. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Liv

Jeg har selv haft kvinder i mit liv, som solgte sexuelle ydelser, og ved derfor af egen erfaring, at man sagtens kan gøre det ude, at det går ud over ens integritet. Og hende jeg især tænker på, er faktisk den sundeste, stærkeste, modigste og alt muligt andet kvinde, jeg til dato har mødt. Kort sagt: Jeg tror dig 100%.

Og vi kan også hurtigt blive enige om, at mistro er en grim ting.

Men ikke desto mindre er det jo ikke så underligt, at folk undres og tænker, at der må ligge et eller andet helt særligt bag, når nogen vælger at gå GP-vejen, for hvorfor i alverden skulle man ellers som normal velfærdsdansker vælge et erhverv, som er så stigmatiseret? For de udenlandske piger er svaret enkelt, for dem er prostitutionen (om alt går vel) en billet ud af fattigdommen, men for et menneske, som er vokset op med alle velfærdssamfundets muligheder, fremstår valget af GP-erhvervet temmelig ekstremt. Og derfor tænker folk naturligvis, at der også må ligge et eller andet helt ekstremt bag.

Eller sagt på en anden måde: Dine udsagn bryder med folks indgroede fordomme, derfor mødes du med mistro. Og det er naturligvis ikke i orden. Men det er desværre nok meget naturligt.

Venligst

V   

Redigeret af Virgula

Del dette indlæg


Link til indlæg
Virgula skrev, for 3 timer siden:

Men ikke desto mindre er det jo ikke så underligt, at folk undres og tænker, at der må ligge et eller andet helt særligt bag, når nogen vælger at gå GP-vejen, for hvorfor i alverden skulle man ellers som normal velfærdsdansker vælge et erhverv, som er så stigmatiseret? For de udenlandske piger er svaret enkelt, for dem er prostitutionen (om alt går vel) en billet ud af fattigdommen, men for et menneske, som er vokset op med alle velfærdssamfundets muligheder, fremstår valget af GP-erhvervet temmelig ekstremt. Og derfor tænker folk naturligvis, at der også må ligge et eller andet helt ekstremt bag.

 

Bevæggrundene for at blive GP behøver såmænd ikke at være så pokkers ekstreme, på trods af at valget er ekstremt i forhold til samfundsnormerne.  Der er nok ligeså mange bevæggrunde som der er piger, men nogle af dem virker da meget logiske. Det kunne være

  • Jeg er alene med et barn som jeg gerne vil give et god barndom i alle henseender.  Jeg ønsker ikke et fuldtidsjob da jeg prioritere samværet højere. 
  • Som selvstændig betyder friheden som Gb meget for mig
  • Jeg dur bare ikke en 37 timers arbejdsuge med ensformige arbejdsopgaver og rutiner.
  • Jeg har nogle små helbredsmæssige udsving der fordre et meget fleksibelt arbejde
  • Jeg fungere og trives  bare bedre som GP  end i diverse alternativer
  • Jeg føler mig bare særligt tiltrukket af denne "forbudte verden"
  • Jeg har brug for lidt ekstra økonomi til mine studier eller bare til min livsstil
  • Jeg har bare opdaget at jeg ikke passer ind i skabelonen far, mor, børn og vovse - Her får jeg kombineret hobby og "arbejde"  og mange af mine behov dækkes fint.
  • Jeg bliver bekræftet og jeg nyder at glæde mænd
  • Jeg er ikke moogan har tidligere forsøgt mig swigerliv og meget løs sex.  Det var for besværligt, og pudsigt nok føler jeg mig faktisk mere respekteret som GP, og jeg slipper for al det personlig bøvl der følger kærste forhold, b-venskaber onenights o.lign.
  • Jeg er nok en smule afhængig af den spænding og den ros der følger med jobbet som GP. 
  • Jeg har bare for en periode en usvigelig lyst til at prøve det, afprøve seksuelle grænser m.v. 

Dette er nok bare et lille udsnit, men reelt synes jeg der er fin sammenhæng imellem logik og valg uden at det på mig virker som nogle særlige ekstreme begrundelser.

Ja, selvfølgelig kan jeg også komme i tanke om, bevæggrunde der nok ikke er de mest sunde.  Det kunne være

  • Det er vejen for mig og min familie ud af fattigdom
  • Jeg har en stort gæld
  • Jeg kan ikke finde ud af at styre min økonomi - Som gp kan jeg altid bare tage et par ekstra vagter og på den måde holde kreditorene fra døren
  • Det er min måde at finansiere mit misbrug på
  • Jeg er bare doven af natur eller også evner jeg ikke at tage en uddannelse der kunne finansiere det liv jeg ønsker.
  • Jeg gør det egentligt primært som en slags oprør imod min familie eller samfundet som sådan
  • Jeg har nogle issues som umuliggør at jeg kan indgå i tætte sociale sammenhænge e.lign - Jeg kan fungere i dette rimeligt klart defineret univers.
  • Jeg hader reelt alle mænd, men nyder magten som GP som jeg kan udøve over for disse skavt. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
TheVoice skrev, for 6 timer siden:

Bevæggrundene for at blive GP behøver såmænd ikke at være så pokkers ekstreme, på trods af at valget er ekstremt i forhold til samfundsnormerne.  Der er nok ligeså mange bevæggrunde som der er piger, men nogle af dem virker da meget logiske. Det kunne være

  • Jeg er alene med et barn som jeg gerne vil give et god barndom i alle henseender.  Jeg ønsker ikke et fuldtidsjob da jeg prioritere samværet højere. 
  • Som selvstændig betyder friheden som Gb meget for mig
  • Jeg dur bare ikke en 37 timers arbejdsuge med ensformige arbejdsopgaver og rutiner.
  • Jeg har nogle små helbredsmæssige udsving der fordre et meget fleksibelt arbejde
  • Jeg fungere og trives  bare bedre som GP  end i diverse alternativer
  • Jeg føler mig bare særligt tiltrukket af denne "forbudte verden"
  • Jeg har brug for lidt ekstra økonomi til mine studier eller bare til min livsstil
  • Jeg har bare opdaget at jeg ikke passer ind i skabelonen far, mor, børn og vovse - Her får jeg kombineret hobby og "arbejde"  og mange af mine behov dækkes fint.
  • Jeg bliver bekræftet og jeg nyder at glæde mænd
  • Jeg er ikke moogan har tidligere forsøgt mig swigerliv og meget løs sex.  Det var for besværligt, og pudsigt nok føler jeg mig faktisk mere respekteret som GP, og jeg slipper for al det personlig bøvl der følger kærste forhold, b-venskaber onenights o.lign.
  • Jeg er nok en smule afhængig af den spænding og den ros der følger med jobbet som GP. 
  • Jeg har bare for en periode en usvigelig lyst til at prøve det, afprøve seksuelle grænser m.v. 

Dette er nok bare et lille udsnit, men reelt synes jeg der er fin sammenhæng imellem logik og valg uden at det på mig virker som nogle særlige ekstreme begrundelser.

Ja, selvfølgelig kan jeg også komme i tanke om, bevæggrunde der nok ikke er de mest sunde.  Det kunne være

  • Det er vejen for mig og min familie ud af fattigdom
  • Jeg har en stort gæld
  • Jeg kan ikke finde ud af at styre min økonomi - Som gp kan jeg altid bare tage et par ekstra vagter og på den måde holde kreditorene fra døren
  • Det er min måde at finansiere mit misbrug på
  • Jeg er bare doven af natur eller også evner jeg ikke at tage en uddannelse der kunne finansiere det liv jeg ønsker.
  • Jeg gør det egentligt primært som en slags oprør imod min familie eller samfundet som sådan
  • Jeg har nogle issues som umuliggør at jeg kan indgå i tætte sociale sammenhænge e.lign - Jeg kan fungere i dette rimeligt klart defineret univers.
  • Jeg hader reelt alle mænd, men nyder magten som GP som jeg kan udøve over for disse skavt. 

 

 

 

Hvis vi alene taler om en kvinde fra DK, har hun vel oftest valgt sin metier på frivillig basis...

Hendes bevæggrunde herfor, er som jeg ser det principielt ligegyldige, så længe vi taler om et frit valg...

Synes derfor, det måske er knap så hensigtsmæssigt, at tale om de bevæggrunde, "der nok ikke er de mest sunde" - for er det i virkeligheden ikke også det, nogle af kvinderne herinde sommetider reelt kritiserer omkring en skinger prostitutionsdebat o.s.v.

Spørg om hvilket alternativ de kvinder, der skal bruge penge til kreditorer( de pæne og muligvis mindre pæne inkassatorer), til evt. brug af stoffer o.s.v., reelt har ?

Svaret kunne være kriminalitet( tyveri, røveri, bedrageri,  dokumentfalsk...you name it)...

I så fald er alternativet, i form af prostitution, vel næppe så skadeligt og usundt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 2 timer siden:

Synes derfor, det måske er knap så hensigtsmæssigt, at tale om de bevæggrunde, "der nok ikke er de mest sunde" - for er det i virkeligheden ikke også det, nogle af kvinderne herinde sommetider reelt kritiserer omkring en skinger prostitutionsdebat o.s.v.

 

Jo. omvendt skrev jeg det for også at give lidt balance, således at jeg ikke fremstår som en jubel idiot, der tror at alle pigerne bare er nymfomaner. Jeg håber da ikke at folk opfatter indlægget som unyanceret og fyldt med fordømmelse og meget ensidige generaliseringer og fordomme.   Det er vel det sidste vi har set nogle kedelige eksempler på i den seneste tid. 

Jeg ved godt at det er en balance gang, at skrive om disse emner, hvis man også inddrager nogle kritiske sider.  Nu skal mit indlæg jo også læses i forlængelse af, om bevæggrundene nu også er så ekstreme når snakken falder på hvorfor nogle vælger prostitution, eller om de egentligt ved nærmere eftertanke er logiske og rationelle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 23 timer siden:

Bevæggrundene for at blive GP behøver såmænd ikke at være så pokkers ekstreme, på trods af at valget er ekstremt i forhold til samfundsnormerne.  Der er nok ligeså mange bevæggrunde som der er piger, men nogle af dem virker da meget logiske. Det kunne være

  • ....
  •  

Ja, selvfølgelig kan jeg også komme i tanke om, bevæggrunde der nok ikke er de mest sunde.  Det kunne være

  • ...
  • Jeg hader reelt alle mænd, men nyder magten som GP som jeg kan udøve over for disse skavt. 

 

Imponerende liste, Voice :) Og du har selvfølgelig fuldstændig ret i, at der kan være mange gode grunde til at bevæge sig ad GP-vejen. Om det så også er et klogt valgt, må afhænge af, hvordan man er skruet sammen psykologisk. Men det er der andre, der ved mere om, end jeg gør.

Hende den sidst på din negativliste vil jeg nødigt falde i klørerne på ...:wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Virgula skrev, for 2 minutter siden:

Hende den sidst på din negativliste vil jeg nødigt falde i klørerne på ...:wacko:

Det er slet ikke sikkert du bemærker det.  :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne slet ikke komme i tanke om, at tale om hendes private forhold, det kommer jo overhovedet ikke mig ved.

Vi er sammen for, at have noget dejligt sex, ikke for, at udfritte hinanden, omkring personlige forhold.

God weekend

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror altid på pigerne når de fortæller at min pik er stor, at jeg knepper godt, at jeg er en super "slikker" o.s.v. (ironi kan forekomme), men generelt er GP'er vel ikke mere utroværdige end statsministre, advokater og brugtvognsforhandlere (men det har jeg jo skrevet før i tråden)

;) OT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke, at man kan generaliserer. Nogle piger kan man stole på andre kan man ikke. 

 

Der er mange gudinder, som kæmper med psykiske problemer. ADHD, angst mm. Min erfaring tilsiger, at disse piger er svære at tro på. Jeg har knyttet personlige venskaber med 2 sådanne piger, men pga. deres ustabilitet, lukkede jeg venskaberne ned. Før jeg mødte disse piger, kendte jeg ikke til psykiske lidelser. Nu må jeg med skal sige, at det er ikke vensker, som jeg vil opsøge.

 

Udenlandske piger. Igen har jeg haft en personligt venskab til en russisk pige. Hun var sindsyg ærlig/åben om meget meget private ting, men hendes (deres) baggrund er meget barsk, hvorfor de ved, at de er alene i verden, og de derfor må gøre hvad der skal til for at klare sig. Det kan være løgne om følelser, motiver og handlinger, som gør at de kan spille på mange heste. Kaster man det russiske begreb "vranja" så bliver det næsten legitimt at lyve :) Så kulturen og baggrund spiller massivt ind.

 

Jeg besøgte i mange år en dansk piger, og besøgt mange andre piger få gange. Jeg har dog ikke på samme måde som ovenfor, knyttet tætte bånd, så jeg ved reelt ikke, om man kan stole på disse. Jeg tænker, at disse piger er som folk er flest. Der er god og dårlige æbler.

 

En ting er dog sikkert. Det forhold, at man deler en intim fysisk oplevelse, som IRL normal er forbehold stor intimitet, kan let forlede folk til at tror, at der er en privat relation - specielt ved stamgæster. Men man betaler jo netop penge, fordi der ikke er en privat relation, så hvorfor skulle en gudinde være fortrolig om private ting? Forstil jer, at man har sex med 8 mænd hver dag. Nogle af disse er nice andre er ikke. Nogle ser man 1 gang. Andre er stamkunder. Hvorfor skulle man dog være fortrolig/ærlig om private ting? Det vil være naivt og unaturligt, hvis en pige opførte sig sådan. 

 

Jeg tror, at mange kunder kan risikerer til at ligge flere følelser i det, end er er bases for.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 34 minutter siden:

Hvorfor skulle man dog være fortrolig/ærlig om private ting? Det vil være naivt og unaturligt, hvis en pige opførte sig sådan. 

Så må jeg være naiv og unaturlig :wacko:

Hvorfor ikke må jeg spørge? Nogle mennesker - om man sælger tøjklemmer eller sex - kan ikke rigtig være andet end sig selv. Vi er stadig bare mennesker, os alle sammen faktisk! Uanset hvad vi laver.

Og nu er det sådan med mennesker, at nogen gange møder man andre mennesker, hvor det hele bare føles let og ubesværet og...ja bare rart og trygt. Dér føles det da meget naturligt at dele og være fortrolig. Man kan den anden vej også være for mistroisk og kynisk, hvis man konstant skal tænke over ikke bare at være sig selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 11 minutter siden:

Så må jeg være naiv og unaturlig :wacko:

Hvorfor ikke må jeg spørge? Nogle mennesker - om man sælger tøjklemmer eller sex - kan ikke rigtig være andet end sig selv. Vi er stadig bare mennesker, os alle sammen faktisk! Uanset hvad vi laver.

Og nu er det sådan med mennesker, at nogen gange møder man andre mennesker, hvor det hele bare føles let og ubesværet og...ja bare rart og trygt. Dér føles det da meget naturligt at dele og være fortrolig. Man kan den anden vej også være for mistroisk og kynisk, hvis man konstant skal tænke over ikke bare at være sig selv. 

Man kan vel sagtens være fortrolig omkring følelser, oplevelser m.v. og så bare sætte grænsen ved direkte personhenførebare oplysninger, såsom navn, bopælsoplysninger m.v.  Selvfølgelig er både gæster og køber forskellige.  Jeg bruger eksempelvis min almindelige telefon, og ud fra det nummer kan jeg findes. De piger som jeg besøger må sådant set gerne vide hvem jeg er.  Jeg stoler på dem, også ellers er jeg dækket ind ved, at jeg ikke kan trues med noget. Jo, jeg kan da udsættes for stalkeri, men det ville jeg nok også kunne overleve. 

Så for mit vedkommende er der sådant set ikke den store forskel på om ekspedienten i kiosken kender min rigtige identitet eller om en GP gør det.  Det er nok de færeste der har det således, hvilket også er forståeligt.  Bortset fra en enkelt GP har jeg faktisk ingen direkte personhenføre oplysninger, men jeg har da en masse fortrolig viden om de forskellige piger jeg har besøgt.  Så...... ja man skal vel alle tage forbehold for hvor sårbar man er ved afslørring eller ved spredelse af oplysninger omkring en. Det sidste er nok mere udbredt end det første

Jeg er enig med dig i, at hvis man nærmest bliver paranoid ved at tænke på hvad der kan ske, så skal man nok slet ikke hverken købe eller udbyde. Heldigvis er de fleste mennesker ikke psykopater med onde hensigter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773
Nikita Darling skrev, for 29 minutter siden:

Så må jeg være naiv og unaturlig :wacko:

Hvorfor ikke må jeg spørge? Nogle mennesker - om man sælger tøjklemmer eller sex - kan ikke rigtig være andet end sig selv. Vi er stadig bare mennesker, os alle sammen faktisk! Uanset hvad vi laver.

Og nu er det sådan med mennesker, at nogen gange møder man andre mennesker, hvor det hele bare føles let og ubesværet og...ja bare rart og trygt. Dér føles det da meget naturligt at dele og være fortrolig. Man kan den anden vej også være for mistroisk og kynisk, hvis man konstant skal tænke over ikke bare at være sig selv. 

Kære ND

Du er hverken naiv eller unaturlig.

Men derimod et meget kærligt, ærligt og indlevende menneske med stor empati og interesse for dine  medmennesker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er helt fair. Men personligt mener jeg, at det vil være lidt naivt, hvis man generelt i livet er helt ærlig og åben om alt i ens eget liv, nået en total fremmed spørger?

Jeg tror, at det normale er, at man i takt med et venskab/relation udvikler sig, så bliver man mere åben overfor denne person.

 

Når man ved at mange piger i denne branche, har et ønske om et privatliv, kan formoder jeg, at disse vil gøre endnu mere om at værne om privatlivet, end man normalt ville gøre IRL.

 

Men jeg er da frisk på, at nogle piger er helt åben om hvad de laver, gerne fortæller kunderne deres private adresse etc. Men jeg tror er der et mindretal.

 

Hvis jeg f.eks. sætter mig i en massagepiges sted, og en kunde spurgte om min privat adresse eller private telefonnummer, så vil jeg undre mig over, hvad personen skal med disse? Dette er et lidt nemt eksempel, men så kan man udvide ræsonnementet til andre område. Tilsvarende man kam overveje, om pigerne er max liderlige efter kunde nr. 7? Men hvad skal pigen svare, når kunde nr. 8 spørger, som er du liderlig? Nej det er jeg sku ikke :) Som min stampige engang sagde til mig. "Jeg er mere sexlysten i starten af vagten ". Underforstået, at jeg skulle booke tidlige, da vi havde en rigtig god kemi. En gudinde, som jeg fik et privat venskab til, sagde, at det det "bare kunder". Hun fortalte også, at man i bestræbelserne på at skabe en god stemning, sjældent fortalte ting som ville ødelægge denne.

 

Nikita Darling vil du helt ærlig fortælle en kunde, at han har den midst pik du nogensinde har set, og at du næsten ikke kan mærke ham. Har du fortalt en kunde, at det var sku den dårligste sex du nogensinde har prøvet, når han spørger om det var godt? Har du fortalt en kunde, at du ikke tænder på ham, hvis han fisker efter, om du tænder på ham?

 

Men kunne blive ved. Jeg tror, at man i et kundevendt og meget intimt job, må ligge bånd på sin tunge. Det er også min opfattelse, at mange i netop denne branche skatter privatlivet højt. Når jeg møde en gudinde på strøget (som jeg har bollet med 20 gang og talt privat med), så går jeg da ikke til hende og hendes ledsager, og siger "Hej. Det var sku en ordentlig tur vi fik sidst. Jeg var øm i flere dage efter." Det ville jeg gøre, hvis det var en sportskammerat eller kollega.

 

 

 

 

 

 

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Liverpool skrev, for 14 minutter siden:

.Men jeg er da frisk på, ad nogle piger er helt åben om hvad de laver, gerne fortæller kunderne deres private adresse etc. Men jeg tror er der et mindretal.

Jeg talte egentlig ikke om vildt fremmede i den her verden, der spørger hvad man hedder, og hvor man bor - det har jeg så ikke engang prøvet. Eller sågar selv plapret ud om sådanne oplysninger til gud og hver mand. Så måske jeg har misforstået, hvad du oprindelig skrev?

Jeg ved bare, at jeg - i en normal samtale med en ligeværdig elskværdig person, hvor man netop befinder sig i en intim bobbel - ikke altid har tænkt så meget over, at jeg ikke burde vise tiltro. Altså hvor tingene bare flyder frit fra leveren. Jeg har aldrig opfattet mig selv som naiv, men jeg tillader mig at være tillidsfuld. Og det er endda på trods af mine egne møder med en psykopat eller to. Men det er bare nogle af de skrammer livet giver, og det kan man sgu ikke gardere sig 100% imod alligevel. 

Med nogle bliver det da meget privat, og det har for mig altid tilført en ekstra givende dimension til samværet som nu engang også indebærer penge. Det er hvad, der gør os til mennesker, og ikke bare en maskine med en fisse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
TheVoice skrev, for 1 time siden:

. Jo, jeg kan da udsættes for stalkeri, men det ville jeg nok også kunne overleve. 

He he he. En GP der er forelsker sig i dig og stalker dig, ja, er vel noget du kan overleve, når du tydeligvis er en single fyr der ikke er bekymret for din anonymitet som sexkunde ;):D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 5 minutter siden:

 

Jeg talte egentlig ikke om vildt fremmede i den her verden, der spørger hvad man hedder, og hvor man bor - det har jeg så ikke engang prøvet. Eller sågar selv plapret ud om sådanne oplysninger til gud og hver mand. Så måske jeg har misforstået, hvad du oprindelig skrev?

Jeg ved bare, at jeg - i en normal samtale med en ligeværdig elskværdig person, hvor man netop befinder sig i en intim bobbel - ikke altid har tænkt så meget over, at jeg ikke burde vise tiltro. Altså hvor tingene bare flyder frit fra leveren. Jeg har aldrig opfattet mig selv som naiv, men jeg tillader mig at være tillidsfuld. Og det er endda på trods af mine egne møder med en psykopat eller to. Men det er bare nogle af de skrammer livet giver, og det kan man sgu ikke gardere sig 100% imod alligevel. 

Med nogle bliver det da meget privat, og det har for mig altid tilført en ekstra givende dimension til samværet som nu engang også indebærer penge. Det er hvad, der gør os til mennesker, og ikke bare en maskine med en fisse.

Ok. Sorry. Det var ikke min mening at kritisere dig :) Jeg synes kun, at det er fint, at du er et varmt og sødt menneske

 

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 1 minut siden:

Ok. Sorry. Det var ikke min mening at kritisere dig :) Jeg synes kun, at det er fint, at du er et varmt og sødt menneske

Jeg har ikke opfattet det, du har skrevet som personlig kritik. :) Du redigerede dit indlæg efter mit svar, så der er selvfølgelig ting, jeg ikke fik med.

Liverpool skrev, for 24 minutter siden:

Som min stampige engang sagde til mig. "Jeg er mere sexlysten i starten af vagten ". Underforstået, at jeg skulle booke tidlige, da vi havde en rigtig god kemi. 

Pudsigt som vi er forskellige. Dengang jeg havde flere gæster på én dag, blev jeg bare på en måde “varmet op” og red sådan lidt på en bølge... Indtil jeg selvfølgelig blev træt og heldigvis frit kunne holde inde med at indlade mig på flere gymnastiske øvelser :D 

Liverpool skrev, for 28 minutter siden:

1: Nikita Darling vil du helt ærlig fortælle en kunde, at han har den midst pik du nogensinde har set, og at du næsten ikke kan mærke ham.

2: Har du fortalt en kunde, at det var sku den dårligste sex du nogensinde har prøvet, når han spørger om det var godt?

3: Har du fortalt en kunde, at du ikke tænder på ham, hvis han fisker efter, om du tænder på ham?

 

Det behøver faktisk ikke være så kompliceret endda. :) 

1: Selvfølgelig sårer jeg ikke bevidst et andet menneske ved at konstatere noget, som han sikkert selv godt ved i forvejen. Hvem gør det? Glædespige eller ej? :wacko: Og hvis man laver sine knibeøvelser, kan man altså mærke enhver pik. B) 

2: Jeg foretrækker fremgangsmåden med at guide frem mod en mere fælles tilfredstillelse, fremfor at forvente at manden kan læse tanker, og ellers bare har styr på det hele ved første møde. 

3: Afhængig af hvad man som glædespige søger, og hvordan man anskuer tingene, så behøver man ikke altid at tænde fysisk på en mand for stadig at kunne finde et møde givende. Altså hvis jeg bare skal tale frit, så har jeg da flere gange prøvet at blive slikket af en mand, som jeg ikke nødvendigvis fandt mega attraktiv ved første øjekast, men hvor han stadig nemt nåede i mål på det punkt. Det er ren fysik :D Og hvis han så også var et dejligt menneske, så blev han da kun mere og mere tiltrækkende ved nærmere bekendtskab. 

Der er forskel på fortielser og løgne. Jeg er nok skyldig i fortielser, men jeg har aldrig kunnet få mig selv til at sige, at jeg tænder på én, jeg ikke tænder på. Ligeså lidt som jeg har kunnet sige “guuuud en stor pik du har” til én der ikke havde det...eller det er faktisk sket sjældent uanset hvad. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 14 timer siden:

Pudsigt som vi er forskellige. Dengang jeg havde flere gæster på én dag, blev jeg bare på en måde “varmet op” og red sådan lidt på en bølge... Indtil jeg selvfølgelig blev træt og heldigvis frit kunne holde inde med at indlade mig på flere gymnastiske øvelser :D

Hva' pokker! Vil det sige, at jeg gjorde hele arbejdet for alle de andre? :D Jeg kom jo helst kl. 10 :lol::D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 27 minutter siden:

Hva' pokker! Vil det sige, at jeg gjorde hele arbejdet for alle de andre? :D

Haha, yeah! :DB);) 

Bortset fra hvis der opstod et par timers stilstand... Så skulle man(d) starte helt forfra igen. :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 14 timer siden:

Hva' pokker! Vil det sige, at jeg gjorde hele arbejdet for alle de andre? :D Jeg kom jo helst kl. 10 :lol::D

Var det ikke svært at time det til lige præcist kl. 10? B)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interesting thread! Didn't feel like reading ALL of it, but did read the original post by Liv and a few of the following posts.

I have to agree that it's interesting to find people who don't believe in the standard reasoning about prostitution! There are all kinds of women (and men!) in this line of work!

So far I've met most kinds I believe, and a number of them have been like how Liv seems to be, but anytime I try to tell someone about this reality when debating prostitution, they all stare at me like I'm being fooled and is a horrible person for using these poor women (those people never even mention the men in this line of work, oddly enough.).

I would have loved for them to be there when I met this lovely woman whom I forgot to ask about what was included and what was extra, but who when asked about kissing said it was extra, told me I didn't know this and the proceeded to give me a kiss, smiling, and later, when we switched positions, leaned in and gave me another one saying "one on the house", again smiling, and who went out of her way to ask me if I was sure I could get home that late, gave me directions back (I'm wasn't used to Copenhagen yet) to the central station, complimented me on being a nice man several times and didn't rush at all. She didn't have to be that nice, but she was anyway. Warm, caring and a decent human being, not unhappy, not doing drugs, not being forced, and actually enjoying herself when meeting someone who responds to her warmth!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...