Hop til indhold
Liv

Om at tro på en prostitueret

Recommended Posts

Guest Herhid

Kære glædespiger , kender det alt for godt fra mit eget erhverv som mange har en mening om men kun få har en reel viden om. Tror desværre ikke der er så meget at gøre ved det da mod fastlåste meninger og uvidenhed kæmper selv guderne forgæves.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som Nikita vist skrev så findes der alt fra den ene ende af spektret til den anden...men har man "været sådan" hele tiden, eller har man ændret sig ?

Jeg tror på en del men ikke alt hvad jeg bliver fortalt eller læser herinde, hverken fra de alm. medlemmer eller pigerne !

Jeg har ændret mig / mit syn på branchen i forhold til da jeg startede herinde / startede med købesex. Jeg har ikke oplevet nogle store ting som har gjort at jeg har ændret mit syn på branchen, men nogle små ting hist og her som fx er blevet skrevet herinde, blevet fortalt under besøg og hvad jeg har oplevet under mine besøg hos diverse piger.

Men fokuserer man for meget på de små ting, det sort / hvide billede ?

Der er også rigtigt mange skæve mandlige skæbner herinde, inkl. jeg selv !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaspersen
holstebronx skrev, for 9 minutter siden:

Der er også rigtigt mange skæve mandlige skæbner herinde, inkl. jeg selv !

:)

#MeToo

Redigeret af Kaspersen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Liv skrev, for 20 timer siden:

Dybest set er det ikke interessant om nogen tror på mig, men det er interessant om nogen tror på, at der findes flere sandheder. Se det som et opråb

Og derudover, så er det da frustrerende, ikke at blive taget seriøst, når jeg udtaler mig om noget jeg ved, nemlig eget liv som prostitueret, når folk uden reel indsigt kommer med alskens påstande.....

Opråb er godt - hvis de ændrer synet for de snæversynede...

Din frustration forstår jeg til gengæld ikke helt...

Når du nu ved, at du selv er OK med det, hvorfor så overhovedet bruge kræfter på alle idioterne, der ikke ved en skid om dette her ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, 1 time siden:

Opråb er godt - hvis de ændrer synet for de snæversynede...

Din frustration forstår jeg til gengæld ikke helt...

Når du nu ved, at du selv er OK med det, hvorfor så overhovedet bruge kræfter på alle idioterne, der ikke ved en skid om dette her ?

Fordi der på det sidste har været rigtig mange indlæg herinde af typen: prostituerede har ikke andre valg, har haft en dårlig barndom, snyder i skat mv. 

Når noget bliver gentaget ofte nok, bliver det til “sandhed”. Det bliver umuligt at tro, at der er andre sandheder. Og det synes jeg er synd for debatten. Det bliver også svært overhovedet at debattere, hvis man kun vil gætte og ikke høre synspunkter fra dem der er i det. Eller hvis man skyder de prostitueredes synspunkter ned med, at vi ikke ved bedre, vi tager skade senere osv.

Det er min frustration lige nu, men det handler ikke kun om mig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Liv, jeg tror på dig, selvom jeg kun har mødt dig i forbindelse med IT-arbejde.

 

Jeg ved du ikke er alene, og synes det er godt du tager emnet op. Og at du også samtidigt ikke gør den fejl at postulere at alle er som dig. Der er ingen tvivl om at der findes mennesker i denne branche som gør det fordi de er tvunget til det, ej heller er der tvivl om at der findes mennesker i denne branche som gør det pga social arv, økonomi, og et væld af andre grunde. Men mange glemmer at der findes mennesker i denne branche som gør det af lyst, og det er godt du tør stå ved det. 

At jeg også har lært fra denne tråd, at du er sushioman, gør det kun bedre - når vi endelig får afregnet din gamle gæld med fysiurgisk massage af min nakke og ryg, så skal jeg nok sørge for at have hjemmelavet sushi klar til dig - IT er nemlig  ikke min eneste spidskompetance ;).

 

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 5 minutter siden:

Liv, jeg tror på dig, selvom jeg kun har mødt dig i forbindelse med IT-arbejde.

 

Jeg ved du ikke er alene, og synes det er godt du tager emnet op. Og at du også samtidigt ikke gør den fejl at postulere at alle er som dig. Der er ingen tvivl om at der findes mennesker i denne branche som gør det fordi de er tvunget til det, ej heller er der tvivl om at der findes mennesker i denne branche som gør det pga social arv, økonomi, og et væld af andre grunde. Men mange glemmer at der findes mennesker i denne branche som gør det af lyst, og det er godt du tør stå ved det. 

At jeg også har lært fra denne tråd, at du er sushioman, gør det kun bedre - når vi endelig får afregnet din gamle gæld med fysiurgisk massage af min nakke og ryg, så skal jeg nok sørge for at have hjemmelavet sushi klar til dig - IT er nemlig  ikke min eneste spidskompetance ;).

 

/Francois

Tak. 

Fede tider, hvornår skal jeg komme, jeg tager briksen med, næste uge?? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Retfærdighed
Liv skrev, for 35 minutter siden:

Fordi der på det sidste har været rigtig mange indlæg herinde af typen: prostituerede har ikke andre valg, har haft en dårlig barndom, snyder i skat mv. 

Når noget bliver gentaget ofte nok, bliver det til “sandhed”. Det bliver umuligt at tro, at der er andre sandheder. Og det synes jeg er synd for debatten. Det bliver også svært overhovedet at debattere, hvis man kun vil gætte og ikke høre synspunkter fra dem der er i det. Eller hvis man skyder de prostitueredes synspunkter ned med, at vi ikke ved bedre, vi tager skade senere osv.

Det er min frustration lige nu, men det handler ikke kun om mig.

 

Det er vel en del af EG. Det står en frit for om man vil bruge tid på at læse det. 

Kh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Liv skrev, for 6 minutter siden:

Ting forsvinder ikke, bare man kigger væk

Livet har omvendt lært mig, at man skal vælge sine kampe med omhu...

Men hatten af, for at du orker det.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Anilingus skrev, den 24/2/2018 at 23:06:

Hvorfor er det egentlig interessant om nogen herinde tror på dig og dit ?

Blot du selv tror på ditto, behøver du vel egentlig ikke mere...

Fuldstændig enig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Liv skrev, for 9 timer siden:

Og det er præcis hvad jeg gør ;) 

Jamen, så velkommen til kampen, der næppe kan vindes - men flot at du orker, at gøre forsøget...:)

Jeg mener jo blot fokus bør holdes på, at lykke alene er et begreb, der defineres af en selv - ikke af alle de andre individer, der påstår noget andet på ens vegne...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Retfærdighed
Anilingus skrev, 1 time siden:

Jamen, så velkommen til kampen, der næppe kan vindes - men flot at du orker, at gøre forsøget...:)

Jeg mener jo blot fokus bør holdes på, at lykke alene er et begreb, der defineres af en selv - ikke af alle de andre individer, der påstår noget andet på ens vegne...

Det er spot on. En god refleksion der 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 3 timer siden:

Jamen, så velkommen til kampen, der næppe kan vindes - men flot at du orker, at gøre forsøget...:)

Jeg mener jo blot fokus bør holdes på, at lykke alene er et begreb, der defineres af en selv - ikke af alle de andre individer, der påstår noget andet på ens vegne...

Orker en kamp? Jeg skriver et indlæg på et forum, for at give udtryk for en holdning, mere behøver du ikke lægge i det ;) 

Jeg er helt bekendt med, at lykke kommer indefra og er forskellige for alle. Mit opråb går alene på, at det er trættende / ødelæggende for debatten, at myter og generaliseringer betragtes som Sandheden her på stedet ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Liv skrev, for 1 time siden:

Orker en kamp? Jeg skriver et indlæg på et forum, for at give udtryk for en holdning, mere behøver du ikke lægge i det ;) 

Jeg er helt bekendt med, at lykke kommer indefra og er forskellige for alle. Mit opråb går alene på, at det er trættende / ødelæggende for debatten, at myter og generaliseringer betragtes som Sandheden her på stedet ;) 

I tråden efterspørger du troen på en prostitueret...

Hmm...hvad skal jeg lige svare på den ?

Jeg kan som visse skamrose dig...postulere at jeg selvfølgelig tror på dig, at de faktiske opfattelser er forkerte o.s.v.  

Jeg kan også vælge at skrive, at alt hvad du siger nok er løgn og at du er en kvinde der har det ad h til på alle leder og kanter, begrundet i dit valg af metier.

Hvilken tilgang gør dig egentlig mest lykkelig - hvad er "sandheden" egentlig og kan den ikke også ændre sig over tid ?

Jeg kan udmærket se, at du er en stærk og selvstændig kvinde der har det fint med det hun gør, men jeg tror helt ærlig ikke at du kan brug min ros til en snus, når det kommer til stykket. 

Som jeg skrev, så er det først og fremmest os selv vi står til regnskab overfor, når regnskabet engang skal gøres op...

 

 

Redigeret af Anilingus
præcisering

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 12 minutter siden:

I tråden efterspørger du troen på en prostitueret...

Hmm...hvad skal jeg lige svare på den ?

Jeg kan som visse skamrose dig...postulere at jeg selvfølgelig tror på dig, at de faktiske opfattelser er forkerte o.s.v.  

Jeg kan også vælge at skrive, at alt hvad du siger nok er løgn og at du er en kvinde der har det ad h til på alle leder og kanter, begrundet i dit valg af metier.

Hvilken tilgang gør dig egentlig mest lykkelig - hvad er "sandheden" egentlig og kan den ikke også ændre sig over tid ?

Jeg kan udmærket se, at du er en stærk og selvstændig kvinde der har det fint med det hun gør, men jeg tror helt ærlig ikke at du kan brug min ros til en snus, når det kommer til stykket. 

Som jeg skrev, så er det først og fremmest os selv vi står til regnskab overfor, når regnskabet engang skal gøres op...

 

 

Måske skal du læse trådstarten igen. Jeg efterspørger ikke ros, det handler ikke om mig, jeg beder om en mere nuanceret prostitutionsdebat. Mit opråb går på, at vi ikke alle er grådige incestofte på stoffer og overførselsindkomst, der snyder i skat og hader mænd. At der er mere end en sandhed, det var såmænd bare det ;) 

Ha en god dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Retfærdighed
Liv skrev, for 1 time siden:

Orker en kamp? Jeg skriver et indlæg på et forum, for at give udtryk for en holdning, mere behøver du ikke lægge i det ;) 

Jeg er helt bekendt med, at lykke kommer indefra og er forskellige for alle. Mit opråb går alene på, at det er trættende / ødelæggende for debatten, at myter og generaliseringer betragtes som Sandheden her på stedet ;) 

Du har dit opråb, andre har deres. Jeg kan ikke se, at det er ødelæggende for debatten? Den må du lige uddybe lidt nærmere. Der er stigmatisering overalt, ikke kun på EG. Det tror jeg ikke kan undgås med så mange forskellige individer samlet på et sted. Hvem betragter det som sandheder det hele, og hvordan kan du konkludere det?  

Redigeret af Retfærdighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Liv,

Kan ikke helt finde ud af, hvad du vil med dit indlæg. Er det bare fordi du gerne vil have styrke dit ego lidt? Eller er det bare din sygelige trang/higen efter anerkendelse? For når man skriver sådan et indlæg på en portal for sexkøbere(sex-misbrugere), så vil man uden tvivl blive mødt af en masse rygklappere...

Nå, for at bringe lidt balance i tingene, får du her et indlæg der kan bringe dit pis lidt i kog... og selvfølgelig med ønsket om en god debat/tone ;)

Liv skrev, den 24/2/2018 at 22:52:

Hey, jeg er faktisk vokset op med mor og far i middelklassens parcelhus-Danmark. Er aldrig blevet slået, misbrugt mv. Jeg har godt nok prøvet at ryge hash en enkelt gang som helt ung, men det var ikke lige mig. Jeg er rimelig godt begavet, har tre uddannelser, hvoraf den ene er en mellemlang videregående. Har valgt at være selvstændig erhvervsdrivende, fordi det passer mig supergodt. Betaler min skat (med glæde), og moms, efterlønsbidrag, sygeforsikring, pensionsopsparing osv osv. Jeg har indrettet mit arbejdsliv, så jeg kan nøjes med to - tre gæster pr vagt, og arbejder ikke med prostitution hver dag, men har også andet selvstændigt erhverv ved siden af, jeg kører glad på arbejde (alle dage) og kommer glad hjem (også alle dage). Jeg har super søde gæster, hovedparten gengangere (80/20), der behandler mig pænt og ordentlig. Og som jeg er oprigtigt interesseret i og ofte har et indgående kendskab til. Lever et helt almindeligt familieliv med en fantastisk mand, der er så rummelig, at han lever fint med at jeg sælger seksuelle ydelser til jer.

Så er der ikke en kæft der tror på det....

Tre uddannelser samt at du er selvstændig tyder da i den grad på noget dysfunktionelt i dit liv. Som om at du har haft det svært med at finde mål og retning i dit liv? Eller ikke har følt, at du passer på nogle af samfundets hylder? Måske du har et fortrængt traume i din barndom? Måske har du bare en hjernedefekt - f.eks. autisme? Osv. osv. At du selv fremfører en historie om at hele dit liv har været/er som på en lyserød sky, er ingen grund til at man skal være "ok" med at ødelægge den naturlige forbindelse der er mellem ens følelser, intimitet og seksualitet, som promiskuitet gør. Og det er også derfor at promiskuitet netop bliver betragtet som en sygdom! 

Liv skrev, den 24/2/2018 at 22:52:

Men jeg (af alle) ved jo, hvordan mit liv er. 

Og det er netop det der er problemet. For det er ikke interessant hvordan dit liv ER. Det der er interessant er hvad dit liv burde være/kan blive til...

Liv skrev, den 24/2/2018 at 22:52:

Og jeg ved, at jeg ikke er den eneste prostituerede i landet, der har det ligesom mig. Jeg ved det, fordi jeg har talt med nogle af dem, det er ikke bare gætværk. Jeg anerkender, at der findes problemer i branchen, men vil gerne gøre op med myten om, at det gælder alle.

Jeg har været i branchen i mange år. Og jeg har talt med mange "gamle" prostituerede, som også har været i branchen i mange år. Og sjovt nok så fastholder de nogenlunde samme historie som du fremfører, lige til den dag hvor "filmen knækker" for dem, og det lykkes for dem at trække sig ud af prostitutionen. Og alle som en siger de efterfølgende, at de fortyder deres liv som prostitueret, og at de har levet i osteklokken af virkelighedsfornægtelse.

Liv skrev, den 24/2/2018 at 22:52:

Og jeg vil blive rigtig glad, hvis I vil tro på mig....

Selvfølgelig vil du det. Præcis som at narkomanen der anser sig selv som "almindelig bruger" af coke, også gerne vil anerkendes som "almindelig"... men det er bare virkelighedsfornægtelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 14 minutter siden:

Filosoffen, jeg ønsker ikke at svare på dine nedrige indlæg. Søg hjælp.

Ak ja, enten så fornægter man realiteterne, eller også så nægter man bare at debattere... :wacko:

Jeg kan så trøste mig med, at flertallet af den danske befolkning, videnskaben/eksperterne og politikkerne mener, at det er dig der bør søge hjælp, og ikke mig. Men ellers tak for din bekymring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Retfærdighed
Filosoffen skrev, for 38 minutter siden:

Måske har du bare en hjernedefekt - f.eks. autisme? Osv. osv.

Jeg mener ikke helt, at den sætning er fair at skrive. Vi burde (selvom at vi ikke allesammen er pennevenner) kunne kommenterer på diverse tråde/indlæg uden at skyde med skarpt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Retfærdighed skrev, for 2 minutter siden:

Jeg mener ikke helt, at den sætning er fair at skrive. Vi burde (selvom at vi ikke allesammen er pennevenner) kunne kommenterer på diverse tråde/indlæg uden at skyde med skarpt. 

Beklager den var lidt hård. Nu ved jeg desværre en hel del om autisme, og kan fortælle, at forskerne regner med at kunne foretage hjerneskanninger mhp. at konstatere autisme, netop fordi at autisme betragtes som en defekt ved hjernen (hjernen er ikke en normal hjerne).

Jeg skulle bare have skrevet "Måske har du bare autisme?"

Netop rodløsheden og den manglende retning i livet/følelsen af ikke at passe ind, er typisk for autister.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Filosoffen skrev, for 47 minutter siden:

Hej Liv,

Kan ikke helt finde ud af, hvad du vil med dit indlæg. Er det bare fordi du gerne vil have styrke dit ego lidt? Eller er det bare din sygelige trang/higen efter anerkendelse? For når man skriver sådan et indlæg på en portal for sexkøbere(sex-misbrugere), så vil man uden tvivl blive mødt af en masse rygklappere...

Nå, for at bringe lidt balance i tingene, får du her et indlæg der kan bringe dit pis lidt i kog... og selvfølgelig med ønsket om en god debat/tone ;)

Tre uddannelser samt at du er selvstændig tyder da i den grad på noget dysfunktionelt i dit liv. Som om at du har haft det svært med at finde mål og retning i dit liv? Eller ikke har følt, at du passer på nogle af samfundets hylder? Måske du har et fortrængt traume i din barndom? Måske har du bare en hjernedefekt - f.eks. autisme? Osv. osv. At du selv fremfører en historie om at hele dit liv har været/er som på en lyserød sky, er ingen grund til at man skal være "ok" med at ødelægge den naturlige forbindelse der er mellem ens følelser, intimitet og seksualitet, som promiskuitet gør. Og det er også derfor at promiskuitet netop bliver betragtet som en sygdom! 

Og det er netop det der er problemet. For det er ikke interessant hvordan dit liv ER. Det der er interessant er hvad dit liv burde være/kan blive til...

Jeg har været i branchen i mange år. Og jeg har talt med mange "gamle" prostituerede, som også har været i branchen i mange år. Og sjovt nok så fastholder de nogenlunde samme historie som du fremfører, lige til den dag hvor "filmen knækker" for dem, og det lykkes for dem at trække sig ud af prostitutionen. Og alle som en siger de efterfølgende, at de fortyder deres liv som prostitueret, og at de har levet i osteklokken af virkelighedsfornægtelse.

Selvfølgelig vil du det. Præcis som at narkomanen der anser sig selv som "almindelig bruger" af coke, også gerne vil anerkendes som "almindelig"... men det er bare virkelighedsfornægtelse.

Men vi bør alle respektere, at Liv gør det, hun nu engang gør, fordi hun har valgt det skal være sådan...

Ergo er vi tilbage ved min indledende kommentar i denne tråd - lykken og det at være lykkelig og have det godt defineres ene og alene af os selv, i nuet...

Hvis Liv selv synes, at hun har et godt liv( det rimede :)), så mener jeg at det er fløjtende ligegyldigt hvad andre måtte mene, for eller imod - nuanceret debat eller ej.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...