Hop til indhold
19517

Som at blive skåret midt over!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Recommended Posts

Jeg er så helt igennem forelsket i Alicia Vikander. Hendes, på skærmen, sødme og ååååhh de øjne der ser lige ind i min kærlighed til hende. Gid jeg havde en kvinde som så på mig på den måde. Hendes kærlighed til Eddie Redmayne i filmen, den danske pige, slog mig helt af pinden. 

Så hvad fanden skal hun nu lave i den nye film Tomb Raider hvor hun er en sej tøj. Det svarer til, at min mor pludselig overgår Peter Lundin og Anders Behring Breivik i drab. Nej nej og atter nej

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fordi hun er afsindigt lækker og tjener en ordentlig bunke penge ved det...lidt ligesom nogle af gudinderne herinde, der er bare flere penge i Tombraider end lagenartisteri

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du ser for mange tøsefilm - Se du bare den nye film Tomb raider,  der må man forvente at en væsentlig del af østrogenet er udskiftet med en passende mængde testosteron.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 16 timer siden:

Du ser for mange tøsefilm - Se du bare den nye film Tomb raider,  der må man forvente at en væsentlig del af østrogenet er udskiftet med en passende mængde testosteron.

Jeg keder mig så meget når jeg ser drengefilm. For meget larm

Del dette indlæg

Link til indlæg
19517 skrev, for 18 timer siden:

Er helt på linje med dig her.

Springe rundt og sparke hinanden i hovedet film siger mig heller ikke noget.

Nej, en god spionthriller eller en politisk sådan kan i den grad fængsle mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Onslow skrev, for 2 timer siden:

Nej, en god spionthriller eller en politisk sådan kan i den grad fængsle mig.

Og lige netop dér har hun begået en fremragende film. Hvor de godt nok også sparker lidt i hovedet......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi er vist ude i smag. Og smag bygges på følelser. Og ja, dem kan vi sku ikke diskuterer. Jeg kunne godt lide røv syge film den gang jeg var ung og havde nogle venner der også var unge. Men nu da jeg er over 40. Ja så skal der noget mere til. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lubovnik
19517 skrev, den 25/2/2018 at 17:51:

Jeg synes også den slags er utroligt kedsommeligt. Slagsmål og biljagter er en ret god sovemedicin :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja der har jeg det sådan. At en film som du beskriver irriterer mig så meget, at jeg ikke kan sove. Men jeg forstår dit synspunkt. Vi er jo for fanden ikke 14 mere. Den gang eeeeeeelskede jeg arnold og sylvester. Og van Dam. I dag Hader jeg den sidste og kan accepterer de to første. 

Film jeg lige har set, som jeg stadig er oppe over : 

Blade Runner (den nye)

Life

She shape of water. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...