Hop til indhold

Recommended Posts

Ny* Flotte Freya i Slagelse 

Midtsjælland

Utoligt så dum man kan være. 3 gange  (ok, 3. gang ville det nok have været dumt) burde jeg være gået i stedet for at lægge 1600 kr hos en pige som på ingen måde levede op til, hvad der var lovet. 

Første gang var da jeg bankede på døren og en tiny lille pige åbnede døren og det var meget tydeligt, at der var MEGET langt fra billederne i profilen og pigen bag døren.

Anden gang var da vi aftalte ydelsen og jeg skulle til at betale og endnu ikke havde fået andet end overtøjet og skoene af.

Tredje gang, hvor det altså var for sent, var da jeg lige havde lagt mig på sengen og hun straks spurte om jeg ville give hinde massage. ???   nu var det jo mig der skulle have massage 

Nå, men optakten havde været god, hun kommunikerede hurtigt og godt på sms og da beliggenheden var behagelig tæt på min arbejdsplads så var det afsted afsted. Havde måske en som altid dårlig fornemmelse af falske billeder når de er så gode som de er, men havde da i det mindste ventet en bare lidt look a like. Bevares, på strygebrættet. Men hendes søde væsen lokkede mig alligevel indenfor i

Inde på værelset, var de. Og da vi skulle til at aftale ydelsen gik det for alvor galt. Jeg bad om de 60 min til 1600 kr som hun skrev om i annoncen, hvor der både var, kys massage og sex sammen og hun fik de 1600 kr. Jeg smed tøjet  Nå, men det nederste hovede tog over og jeg tænkte at et hurtigt knald kunne det vel nok blive til. Og det blev det så også, men totalt uden indlevelse eller noget der bare lignede. Og altså en sutter fra slap - med gummi på. Det er sgu ikke i orden.

https://annoncelight.dk/showad/243876

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dansk brunette

Nu kender jeg denne omtalte person, ret godt og personligt og jeg kan stå inde for at alle hendes billeder er af hende selv og taget med hendes egen mobil tlf.

Nu er det anden gang du anmelder den samme person inden for ret kort tid, så mon ikke du er blevet hørt nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest nipsis

Broder krølle pin kælle jeg støtter op om din ameldelse. Den værste oplevelse jeg har prøvet nogen sinde. Og den dårligste omgang sex jeg har oplevet. Jeg mistede lysten indtil flere gange. Hun er meget uengageret og ligeglad. Hver gang jeg rørte hende et sted, så fik jeg at vide at jeg skulle lade være med det der! Blowjob med kondom var noget makværk og de meget fake samleje lyde hun lavede hver gang min slappe pik, ramte hende.

Hold jer væk. Slet ikke pengene eller oplevelsen værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...