Hop til indhold

Leyla - Kolding - falske billeder

Featured Replies

Skrevet

Da det er 2. gang jeg er gået forgæves til denne adresse, fordi der snydes med billeder, må jeg lige give forummets medlemmer mulighed for at se med. Det er falske billeder i annoncen. Pigen, man møder er såmænd en flot sag, men det er ikke hende, som billederne viser:

https://annoncelight.dk/showad/239368

Skrevet

Har hun samme krop som på billederne? Altså slank, pæne bryster og en god røv? Alder?

Skrevet

hi everyone i m leyla and i think i can respond to everyone here.listen joey joe joe you know very good the problem with us and i think is not very ok me to start to tell here what you want and why you start to make bad rewiews at my adress,so in my pic you can see the face but not full face because it s my safe and my choice to not put pic with face and who was to my house nobody say s i m fake so i m 100 real. for this think i have this option if i m not me i pay the taxi.thank you to everyone nd sorry if i disturbin someone

Skrevet

Hi Nikki,

are you still in Vejle ?

Skrevet
  • Author
smartss skrev, den 2/25/2018 at 15:15:

Har hun samme krop som på billederne? Altså slank, pæne bryster og en god røv? Alder?

Nej hun ligner ikke billederne. Tydeligste forskel er en stor tatovering på venstre arm. 

Skrevet

Jeg er lidt forvirret - overskriften siger Leyla, Kolding, men annoncen er for Leyla Vejle. Er det samme pige ? Og i så fald, hvor holder hun reelt til (Vejle eller Kolding)?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.