Guest Professoren Skrevet 24. Februar, 2018 Hej folks Nogen der har kendskab til det her tilbud? Filmoptagelsen er dog ikke hvad jeg tager afsted efter, men damen ser fræk ud... De har været på periodevis tidligere, og har været fristet, men det har ikke kunnet lade sig gøre før - men måske den her gang, med mindre der er advarselslamper der lyser under min radar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JJN 65 Skrevet 24. Februar, 2018 har besøgt dem i København - de er absolut seriøse (og jeg var heller ikke ude på filmoplevelsen). Skriv og bed om billeder af hende - de er retvisende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 24. Februar, 2018 Professoren skrev, for 8 timer siden: Hej folks Nogen der har kendskab til det her tilbud? Filmoptagelsen er dog ikke hvad jeg tager afsted efter, men damen ser fræk ud... De har været på periodevis tidligere, og har været fristet, men det har ikke kunnet lade sig gøre før - men måske den her gang, med mindre der er advarselslamper der lyser under min radar. Du siger damen ser fræk ud.......hvor ser du det henne, da der jo ikke er billeder på annoncen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 25. Februar, 2018 youngatheart skrev, for 17 timer siden: Du siger damen ser fræk ud.......hvor ser du det henne, da der jo ikke er billeder på annoncen ? Sorry - glemte lige at billede og datoer kom i en mail, efter at have henvendt mig den vej - ikke i annoncen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg