Hop til indhold

Recommended Posts

Tænker det sagtens kan være en fake profil - måske endda oprettet af sugerdatets.dk, da de jo har en interesse i at holde sitet spændende og værd for mændene at betale for at være på, desværre... :-(

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 7 minutter siden:

Tænker det sagtens kan være en fake profil - måske endda oprettet af sugerdatets.dk, da de jo har en interesse i at holde sitet spændende og værd for mændene at betale for at være på, desværre... :-(

Venligst

French

Har talt med hende i telefonen. Det virkede ikke fake :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 46 minutter siden:

Tænker det sagtens kan være en fake profil - måske endda oprettet af sugerdatets.dk, da de jo har en interesse i at holde sitet spændende og værd for mændene at betale for at være på, desværre... :-(

Venligst

French

Hun er ikke fake, hun har også en profil sammen med en veninde https://sugardaters.dk/show?alias=topigersøger hvor de søger sammen

Hendes veninde er https://sugardaters.dk/show?alias=Miszmp som også er omtalt herinde :)

God dag derude

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HansHenrik222
thedanishdude skrev, for 2 timer siden:

Nogen, der har lykkes med at få en aftale med Sopfie her? https://sugardaters.dk/show?alias=ClassyWomanSof+

Det er mit indtryk at det er nemt at få hende i tale og få en aftale, Med derefter udsætter hun hele tiden?

Hun ser ret nice ud.

 

Præcis samme oplevelse har jeg haft med hende. Man har en aftale og når den så skal bekræftes høre man ikke mere fra hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
decameron skrev, for 45 minutter siden:

lyder meget spændende, hvad tar de for en 3 er ) 

De starter med at sige 2000 til hver, men kan sagtens få dem ned i sugar, som stort set alle andre prøver de at starte højt, vil endda sige urealistisk, men efter man får erfaring med sitet og hvordan man skal gebærde sig derinde finder man jo alle de små tips og tricks ;P

Del dette indlæg


Link til indlæg
SuperWood skrev, for 2 minutter siden:

De starter med at sige 2000 til hver, men kan sagtens få dem ned i sugar, som stort set alle andre prøver de at starte højt, vil endda sige urealistisk, men efter man får erfaring med sitet og hvordan man skal gebærde sig derinde finder man jo alle de små tips og tricks ;P

ja forstår jeg  , men er ned så 3000 til begge for et par timer

er det øko det hele , og har du prøvet begge , føler mig sgu fristet, har ikke brugt hele opsparingen denne måned ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HansHenrik222 skrev, for 25 minutter siden:

Præcis samme oplevelse har jeg haft med hende. Man har en aftale og når den så skal bekræftes høre man ikke mere fra hende.

Ja de virker lidt useriøse til at starte med, første gang jeg skulle aftale noget med dem gik det også nemt nok indtil de skulle gi mig adressen.. Jeg træk dog "useriøs kortet" overfor dem, så var de ligepuldslige mære villige :) men held og lykke med det, de er friske og liderlige når man endelig mødes 

Del dette indlæg


Link til indlæg
decameron skrev, for 4 minutter siden:

ja forstår jeg  , men er ned så 3000 til begge for et par timer

er det øko det hele , og har du prøvet begge , føler mig sgu fristet, har ikke brugt hele opsparingen denne måned ) 

3000 er stadig mange penge :P men nu kendte jeg også https://sugardaters.dk/show?alias=Miszmp  i forvejen og mødt hende nogen gange, men det koster jo altid lidt mere første gang indtil de lære dig at kende og føler sig trykke..

Ja har besøgt begge og alt er øko..

Del dette indlæg


Link til indlæg
SuperWood skrev, for 2 minutter siden:

3000 er stadig mange penge :P men nu kendte jeg også https://sugardaters.dk/show?alias=Miszmp  i forvejen og mødt hende nogen gange, men det koster jo altid lidt mere første gang indtil de lære dig at kende og føler sig trykke..

Ja har besøgt begge og alt er øko..

tak men 3000 er realistisk , mm suuk , må kigge på det mangler stadig en 3 kant , derinde fra og de ser sgu meget lækre ud og søde begge to

Del dette indlæg


Link til indlæg
decameron skrev, for 2 minutter siden:

tak men 3000 er realistisk , mm suuk , må kigge på det mangler stadig en 3 kant , derinde fra og de ser sgu meget lækre ud og søde begge to

Ja 3000  burde absolut være realistisk, og de er super søde friske og liderlige,  god fornøjelse og held og lykke med det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SuperWood skrev, for 2 minutter siden:

Ja 3000  burde absolut være realistisk, og de er super søde friske og liderlige,  god fornøjelse og held og lykke med det :)

tak god weekend, er de også sammen , eller er det om mig de er sammen

Del dette indlæg


Link til indlæg
decameron skrev, for 4 minutter siden:

tak god weekend, er de også sammen , eller er det om mig de er sammen

Begge dele, de kan tidligvis godt li hinanden, men de får det til at handle om dig, men hvis du har nogen speciale ønske til dem er jeg næsten sikker på de er med på dem(så længe det ikke er klamt), som sagt de er friske og åbne piger 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
frenchlover1 skrev, for 23 timer siden:

Tænker det sagtens kan være en fake profil - måske endda oprettet af sugerdatets.dk, da de jo har en interesse i at holde sitet spændende og værd for mændene at betale for at være på, desværre... :-(

Venligst

French

Er du på sugardaters.dk ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 2 timer siden:

Det lyder som om de sammen er en god oplevelse, men man skal presse lidt på for at få en aftale :-)

hvordan ? har aldrig fået svar fra woman soft, f eks , men fra den anden , og aldrig fra dem begge to 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, den 25/2/2018 at 04:38:

Er du på sugardaters.dk ?

 

Hvorfor spørger du, om jeg er på Sugardaters? 

Er det fordi du tror, at jeg skriver min kommentar i tråden, uden nogen personlig erfaring på SD?

Så kan jeg fortælle, at jeg har erfaringer fra SD stort set siden starten.

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 4 timer siden:

Hvorfor spørger du, om jeg er på Sugardaters? 

Er det fordi du tror, at jeg skriver min kommentar i tråden, uden nogen personlig erfaring på SD?

Så kan jeg fortælle, at jeg har erfaringer fra SD stort set siden starten.

Venligst

French

men alligevel syntes du det nok, på trods af anmeldelse af dem begge, at de er falske profiler ? tja

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...