Aathai 10 Skrevet 24. Februar, 2018 Nogen der har prøver at oprette en profil på annoncelight? Tænker primært som Mand der søger efter kvinde. Hvad kan man forvente af svar på en sådan annonce? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 24. Februar, 2018 Lyder spændende Aathai. Hvis du prøver det må du meget gerne efterfølgende fortælle om dine erfaringer/dele resultatet med os her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 24. Februar, 2018 Aathai skrev, for 2 timer siden: Hvad kan man forvente af svar på en sådan annonce? Med alle de muligheder, der i dag er for kvinder, fx Sugardaters og Victoria Milan, tror jeg ikke, der er de store muligheder for at score piger på Annoncelight længere. For 5, 6, 7, 8 år siden havde jeg succes med Annoncelight, men succesen forduftede fuldstændig, da SD og VM kom frem. Og faktisk her jeg set, at to af de piger jeg mødtes med vis Annoncelight, fik deres profil på SD. Men i mine øjne blev SD desværre hurtigt - efter 1-1,5 år - et tidsrøvende gedemarked, hvor der er alt for mange mænd, der søger hurtige og helst billige knald blandt alt for få seriøse og ægte pige-profiler. Næhhhhhh, det var tider på Annoncelight år tilbage. Billigt og effektivt, og piger - ofte studerende - der ville have kærestelignende forhold mod relativt små beløb eller at spise ude en aften. Venligst French 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 24. Februar, 2018 Aathai skrev, for 3 timer siden: Nogen der har prøver at oprette en profil på annoncelight? Tænker primært som Mand der søger efter kvinde. Hvad kan man forvente af svar på en sådan annonce? har prøvet mange gange. at søge efter "amatør" kvinde der giver massage skriver også jeg er gavmild. ingen respons overhovedet så spild af tid. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 25. Februar, 2018 Før jeg blev Liv kontaktede jeg et par mænd gennem AL, som jeg mødtes med for lommepenge. Nu skriver jeg af og til, hvis nogen efterlyser noget, jeg er specielt glad for. Men oftest håber jeg bare, at de får øje på min annonce og selv henvender sig. Det er lidt træls, at skrive til mænd, der efterlyser og måske få et grimt svar retur, hvis man ikke lige var i målgruppen. Og I kan jo bare læse annoncesektionen igennem. Dem der efterlyser helt almindelige pæne piger, der aldrig har solgt sex før, bliver nok skuffede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg