Hop til indhold
Rejsenetværk

I køber sex og I tror konen er jer tro

Er det ok at konen eller kæresten er utro, når I køber sex  

144 medlemmer har stemt

  1. 1. Er det ok at konen eller kæresten er utro, når I køber sex

    • Er det ok at konen eller kæresten er utro, når I køber sex Ja
      113
    • Er det ok at konen eller kæresten er utro, når I køber sex Nej
      31


Recommended Posts

Piraten skrev, for 6 minutter siden:

Som en mistanke hun fik bekræftet. Hun har længe vidst der var noget galt. Mine altid undvigende svar, min mangel på lyst til hende. Allan2018 var vel katalysatoren der gav mig mod. Men det er hårdt:(

vh. Piraten

Respekt for dit valg.  Alle brud er jo typisk følelsesmæssige hårde, og i jeres tilfælde efter 34 års ægteskab, kan jeg sagtens sætte mig ind hvad det kan medføre. Håber I begge kommer gennem processen og finder fodfæste i jeres hver især nye liv/tilværelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
TheVoice skrev, for 9 minutter siden:

Respekt for dit valg.  Alle brud er jo typisk følelsesmæssige hårde, og i jeres tilfælde efter 34 års ægteskab, kan jeg sagtens sætte mig ind hvad det kan medføre. Håber I begge kommer gennem processen og finder fodfæste i jeres hver især nye liv/tilværelse

Mange tak for din medfølelse. Jeg ved nu ikke om jeg fortjener respekt, det var det eneste anstændige at gøre, blot alt for sent, desværre

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piraten skrev, for 2 timer siden:

Som en mistanke hun fik bekræftet. Hun har længe vidst der var noget galt. Mine altid undvigende svar, min mangel på lyst til hende. Allan2018 var vel katalysatoren der gav mig mod. Men det er hårdt:(

vh. Piraten

Held og lykke til jer begge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
jenslillemandhansenv2 skrev, for 1 minut siden:

Held og lykke til jer begge.

Mange tak, 

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøger kun GP når jeg single. Ellers er det utroskab, for mig at se. Der kan selvf. være undtagelser, f.eks hvis en kæreste ikke kan tilbyde den form for sex man ønsker, og hun så siger ok for at man så får den lyst stillet hos en GP. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Val Venis skrev, for 2 timer siden:

Jeg besøger kun GP når jeg single. Ellers er det utroskab, for mig at se. Der kan selvf. være undtagelser, f.eks hvis en kæreste ikke kan tilbyde den form for sex man ønsker, og hun så siger ok for at man så får den lyst stillet hos en GP. 

Du siger "kan", men hvad hvis hun nu ikke vil tilbyde det, du efterspørger? Og hun ikke siger OK til, at du smutter til en glædespige?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ved jeg ikke. Så skal man måske tage forholdet op til revision? Finde ud af om det er det rigtige for en. Jeg er dog på ingen måde nogen ekspert i parforhold. :-)Jeg har det egentlig fint med blot at være single, da jeg synes det giver størst frihed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Val Venis skrev, for 1 minut siden:

Det ved jeg ikke. Så skal man måske tage forholdet op til revision? Finde ud af om det er det rigtige for en. Jeg er dog på ingen måde nogen ekspert i parforhold. :-)Jeg har det egentlig fint med blot at være single, da jeg synes det giver størst frihed. 

Det har du da så evig ret i . Undskyld, men det et altså ikke raketvidenskab :)

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst skrev, den 12/5/2018 at 11:02:

Dejligt at høre dit svar. Jeg er helt Real. Ja jeg undre mig. Jeg har tilbudt min mand alt og tilnærmet mig uden held mange gange... mærkeligt. For før min graviditet og baby havde vi sex stort set hver dag og keg fik at vide at mit behov var for stort. 

Jeg moral prædker ikke, men søger forståelse og svar som man ikke kan få ved veninder og familie. 

 

Må jeg spørge, benytter du stadigvæk disse kvinder eller har din kone fået lysten tilbage? Kan man lægge disse piger fra sig igen eller hvad tænker du? 

Nu lyder du jo nærmest som en DRØMME kvinde, specielt for en der har været sammen med en kvinde som syntes at sex mere end et par gange om måneden, var helt hen i vejret, og da gerne med månederne mellemrum.

At din mand så er bindegal og ikke kan se at en gravid kvinde, er noget af det smukkeste der findes, viser jo manden er håbløs.

Når man er blevet afvist så mange gange som undertegnet, så orker man bare ikke at forsøge sig længere, til sidst tænkte jeg faktisk at jeg måtte være det kedeligste sex på jorden, da hun hellere ville se gamle genudsendelser i fjernsynet, end at gå i seng samtidigt som undertegnet, for jeg ville måske gøre tilnærmelser jo.


Faktisk gik hun 1½ år uden overhovedet at tænke over at jeg måske havde lyst til sex med hende, da jeg simpelthen valgt at holde op med forsøg herpå.
1½ år efter sex et par gange i forbindelse med en udenlandsferie, troede selv at nu kørte det måske imellem os igen, men 2 gange sex på en uge, nu fyldte det alt for meget for hende, og hun kunne ikke overskue det, så startede forfra med konstant afslag igen, også gik det  igen i stå over 1 år.

Til sidst måtte jeg selv sige fra, og oplyste hende enten så går vi fra hinanden, eller får sex til at blive en jævnlig ting, jeg fik svaret at det kunne jeg få andet sted.
 

Gæst skrev, den 12/5/2018 at 11:02:

Må jeg spørge, benytter du stadigvæk disse kvinder eller har din kone fået lysten tilbage? Kan man lægge disse piger fra sig igen eller hvad tænker du? 

Ja, ville til hver en tid vælge min kone/kærste frem for en GP, hvis hun ville have sex, måtte dog bare erkende efter 1000 vis af afvisninger, at det kommer bare ikke til at ske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tømreren skrev, for 3 timer siden:


Når man er blevet afvist så mange gange som undertegnet, så orker man bare ikke at forsøge sig længere, til sidst tænkte jeg faktisk at jeg måtte være det kedeligste sex på jorden, da hun hellere ville se gamle genudsendelser i fjernsynet, end at gå i seng samtidigt som undertegnet, for jeg ville måske gøre tilnærmelser jo.


Faktisk gik hun 1½ år uden overhovedet at tænke over at jeg måske havde lyst til sex med hende, da jeg simpelthen valgt at holde op med forsøg herpå.
1½ år efter sex et par gange i forbindelse med en udenlandsferie, troede selv at nu kørte det måske imellem os igen, men 2 gange sex på en uge, nu fyldte det alt for meget for hende, og hun kunne ikke overskue det, så startede forfra med konstant afslag igen, også gik det  igen i stå over 1 år.

Til sidst måtte jeg selv sige fra, og oplyste hende enten så går vi fra hinanden, eller får sex til at blive en jævnlig ting, jeg fik svaret at det kunne jeg få andet sted.
 

 

At sexlysten falder med årene eller efter fødsel for kvindernes vedkommende er jo ikke så usædvanligt endda.  Det er jo et seriøst problem i de tilfælde hvor den ene part har mere lyst end modparten.  Det er ikke nemt at tale om, da det typisk ender i gensidige bebrejdelser o.lign.

Reelt er der jo tale om et fælles problem, for det kan jo næppe være tilfredsstillende for nogen af parterne. Så kunsten er vel indledningsvis at få solgt ideen om, at det er et fælles problem, snarere end et sikkert noget surt svar som du fik  "Du kan bare få det andet sted".  Spørgsmålet er så om din partner rent faktisk mente det.  For mit vedkommende ville jeg nok tage en snak omkring hvad der gør et sexløst parforhold til et godt forhold - Umiddelbart har jeg svært ved at forestille mig, ret mange forklaringer end "Vi holder sammen for børnenes skyld". Det er vel ikke det fedeste svar, og det indikere vel også at der er nogle følelser der er falmet eller noget utilfredshed m.v.

Jeg kan godt sætte mig ind i, hvad et utal af afvisninger gør ved en uagtet om man er mand eller kvinde. Når et parforhold ikke fungere tilfredsstillende, er der flere og flere der søger rådgivning. Det kunne vel ikke skade noget at man i første omgang tog kontakt til en parpsykolog, og måske endda en sexolog.  

Folk er selvfølgelig forskellige. Jeg kunne ikke trives i et kærlighedsforhold helt uden også at kunne mærke min partners begær. Det kan jo ikke erstattes ved at gå til en GP. Man kan selvfølgelig godt få dækket noget af sit seksuelle behov, hvorfor forholdet måske så føles tåleligt, men det er jo ikke en løsning, hvis man ønsker at ens partner skal begære en. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Val Venis skrev, for 11 timer siden:

Jeg besøger kun GP når jeg single. Ellers er det utroskab, for mig at se. Der kan selvf. være undtagelser, f.eks hvis en kæreste ikke kan tilbyde den form for sex man ønsker, og hun så siger ok for at man så får den lyst stillet hos en GP. 

Jeg ville selv kun besøge GP, som single, og ikke hvis jeg var i forhold, med mindre jeg havde hendes accept.

Men nu er jeg single og har altid været det, og har derfor ikke noget dilemma som jeg skal forholde mig til.

Personligt der har jeg ingen mening om andres utroskab, med GP eller andre, for som jeg ser det er ens seksualmoral personlig, den vedkommer kun en selv og ens partner.

Tredje part kommer det ikke ved, om man er utro eller så meget andet seksuelt, der er lovligt, men privat.

Dog skal vi lige huske, alle vi singler der har vores på det tørre på den moralske front, at var det ikke for alle de utro ægtemænd og kærester, så ville det nok være småt med muligheder for at vi kan besøge glædespiger.

Uden efterspørgsel, intet udbud, og her tror jeg ikke at vi singler tæller tilstrækkeligt til at vi ville få alle de muligheder for at besøge gp, som vi heldigvis har.

Men jeg er godt nok blevet overrasket over udviklingen i denne tråd.

Oprindeligt startede jeg blot tråden for med udgangspunkt i en avisartikel på JP.dk, at få jeres øjne op for at det altså lige så vel kan være tilfældet at jeres egne koner og kærester er jer utro, som at I selv er dem utro.

Og for at få jeres reaktion her på, herunder ved at afgive jeres stemme i min afstemning om samme.

Står afstemningen til troende, mener altså knap 80 % af jer, at det er ok for jer at konen eller kæresten, som I selv er utro, hvis I selv er dem utro.

Det er ikke helt samme indtryk man kan få af at følge en mildt sagt dramatisk udvikling af debatten, med et uventet indslag af en forsmået kvinde, samt i øvrigt i debatter om samme over årene på EG mfl sites.

Hvis min lille afstemning skulle være repræsentativ for brugerne af købesex, og deres bedre halvdele, så kan det godt se ud til at alle disse bestræbelser på at lægge røgslør, og finde på alibier for ikke at blive afsløret i gennem år og årtier, måske er lutter spildte unødvendige kræfter?

For konen er måske lige så røget som jeg er speget, og det er der så godt 20 % af jer der har stemt, der ikke kan acceptere.

Så måske virkeligheden er lige så kompliceret, som den altid har syntes at være :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...