Hop til indhold
Rejsenetværk

I køber sex og I tror konen er jer tro

Er det ok at konen eller kæresten er utro, når I køber sex  

144 medlemmer har stemt

  1. 1. Er det ok at konen eller kæresten er utro, når I køber sex

    • Er det ok at konen eller kæresten er utro, når I køber sex Ja
      113
    • Er det ok at konen eller kæresten er utro, når I køber sex Nej
      31


Recommended Posts

Gæst

Det er klart man i et forhold skal afstemme forventninger og hvor grænserne går for utroskab. Jeg havde gjort mine grænser klar og følte vi var enige. Hvis han havde tilkendegivet at han ønskede et frit forhold og gp eller andre ved siden af, stod det ham frit, det blev bare uden mig ved hans side. At ting foregår i det skjulte skyldes nok at man vil ha pose i sæk. Men er det fair? Nej det mindste man kan gi hinanden er ærlighed. Hvis man ønsker et forhold der er incl fri afbenyttelse af diverse, så find en kvinde der vil det og lad os der ikke vil det, have lov til at sige fra! Så under jeg ham fint at finde en kvinde der vil acceptere både og  jeg vil gerne ha min frie ret til at vælge til og fra i ærlighed og fortrolighed   

Hvis han måske.. havde sagt han ville krydre med en trekant, så tror jeg ikke jeg ville være afvisende. Så snerpet er jeg ikke. Men i et forhold forventer jeg ærlighed og troskab, ønsker man andet, så er man i mine øjne ved den forkerte ihvertfald ved mig. Når han så lover at stoppe, mon så man kan stole på det?! Tilliden er jo væk. 

Er der andre der har lovet konen at stoppe men er fortsat bag hendes ryg fordi i bare ikke kan lade være, eller har i formået at vælge og ikke ha pose i sæk, fordi i ikke har konens bevilligelse til GP. Er det spændingen i at prøve en ny i ikke kan undvære? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Enzo L’ori; Jeg kunne ikke have udtrykt det bedre:)

Allan2018; Jeg tror du er en troll, men lad os bare “pretende” for nuværende.

Husker stadig første gang jeg forslog at hun skulle købe frækt undertøj. Kiggede underligt på mig “er det mig eller tøjet du tænder på?”

Eller første gang jeg spurgte om hun ville barbere sig dernede, “vil du have jeg skal ligne en lille pige?”

Til hendes retfærdighed skal det siges at hun, nogle gange nølende, har opfyldt alle mine ønsker.

Vi har haft et godt sexliv i lang tid, men alt bliver med tiden rutine, og vi tænder vel bare ikke mere på hinanden. Menneskekroppens forfald er uundgåelig og min kone er helt ærlig ikke særlig attråværdig længere. Når man,som jeg, elsker mere med øjnene end med pikken, har jeg genoptaget min interesse for smukke kvindekroppe. Jeg forstår ikke din mand, medmindre han skjuler sine fantasier. Jeg tror ikke du kan få ham helt for dig selv, og hvis det er et ultimativt krav fra dig.,, sorry to say

Er jeg et koldt og beregnende menneske? Nej, jeg elsker min kone, jeg vil gøre( næsten) alt for at hun ikke skal opdage min lidenskab.

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nå nu har jeg læst rigeligt og vil ikke deltage i mere debat. Jeg har forstået at i inderst inde er klar over at i sårer kvinden derhjemme men det kan i leve med i stedet for at tage en ærlig snak om åbenhed i forholdet og en fælles løsning. 

 

Pøj pøj til jer! Nyd livet som ønsker. Min mand er ude af billedet hos mig. Han var bare ikke den rigtige mand for mig ej heller far, for fokus lå et andet sted end i hjemmet med en lille baby på uærlig vis. 

For mig er han intet værd, andet end svag egoistisk mand.  Men ønsker ham held og lykke videre i livet og håber at der også kan købes en kvinde til at holde i hånd når hans liv ind imellem går galt og intimitet og nærhed søges på anden måde end kun sex    

Så held og lykke til jer andre og tak for at jeg igennem dette forum, jeg ved han læser med, fik indsigt i en verden,jeg kun sporadisk har hørt om i medierne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Allan2018 skrev, for 37 minutter siden:

 

Pøj pøj til jer! Nyd livet som ønsker. Min mand er ude af billedet hos mig. Han var bare ikke den rigtige mand for mig ej heller far, for fokus lå et andet sted end i hjemmet med en lille baby på uærlig vis. 

 

Lad nu være med at lave den klasiske fejl at glemme barnets tarv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ok den vil jeg lige svare på... han har aldrig deltaget i hans baby. Aldrig gået en tur. Hvis han nu ønsker samvær skal han få alt det han vil, hvis han vil det med hjertet. Jeg har ikke fået et barn for at være alene mor. Han er mere end velkommen han har bare aldrig ville det, på trods af at det var ham der ønskede et barn, men vil glæde mig hvis lysten kommer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Altså, det virker simpelthen for mærkeligt. En helt vild attråværdig kvinde, der har et umætteligt sexbehov. En mand, der trods det , fornøjer sig med et utalligt antal gp’er før, under og efter sit første barns fødsel. Og herefter ingen lyst til deltage i sit første barns opvækst? Troll eller verdens mærkeligste mand

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Åhhh bliver irriteret. Skriv dit nr i pb så ringe jeg dig op og du kan høre min stemme! 

 

Jeg tror du faktisk kernen til det hele ligger i familie. Ønsket om familie men panik når kvinden bliver gravid og følelsen af ikke at kunne slå til som far for første gang. Tror det er grunden men det undskylder ikke alligevel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Allan2018 skrev, for 3 timer siden:

Åhhh bliver irriteret. Skriv dit nr i pb så ringe jeg dig op og du kan høre min stemme! 

 

Jeg tror du faktisk kernen til det hele ligger i familie. Ønsket om familie men panik når kvinden bliver gravid og følelsen af ikke at kunne slå til som far for første gang. Tror det er grunden men det undskylder ikke alligevel. 

Er det kun mig der har skrevet pb med Allan2018? Er hun legitim? Jeg synes stadig hun virker noget suspekt. Hvad siger i?

vh. Piraten 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så skylder du mig stadig et svar på mit spørgsmål omkring onani.

Ikke så meget hvor tit, men hvordan du har det mentalt med, at de fleste onanerer og nok ingen tænker på deres partner imens,

Er det utroskab eller hvad?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piraten skrev, for 14 timer siden:

Troll eller verdens mærkeligste mand

vh. Piraten

Det kunne være en troll! På den anden side, så lyder hun meget kvindeagtig.:rolleyes: Lidt som mine to ex koner:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
John41 skrev, for 3 timer siden:

Det kunne være en troll! På den anden side, så lyder hun meget kvindeagtig.:rolleyes: Lidt som mine to ex koner:D

Jeg kan stå inde for hun er ikke er en troll:)

Vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, den ‎12‎-‎05‎-‎2018 at 11:48:

 

I min verden er besøg hos en glædespige ikke utroskab, men en avanceret form for onani, og hvorvidt jeg onanerer i en krop af kød og blod eller bruger højre hånd gør ikke den store forskel, så længe der ikke er blandet seriøse følelser ind i det.

Utroskab begynder med opståen af følelser for en anden, ikke i form af en udløsning mellem benene eller i munden på en tilfældig pige.

 

Jeg betvivles ikke at dem der udtaler den slags rent faktisk mener det - Jeg har så en lidt holdning til utroskab, men det jeg synes er lidt interessant her er jo nok, at den udtalelse nok i det fleste tilfælde vil være en lose/lose situation.

Den har næppe den tiltænkte virkning hos ens partner, der pludselig bliver bekendt med ens køb, og den ville nok også skabe lidt forskellige reaktioner hos GP´erne hvis man dels beskriver dem som en tilfældig pige, samt at man låner deres krop til at onanere i. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, den 12/5/2018 at 11:48:

I min verden er besøg hos en glædespige ikke utroskab, men en avanceret form for onani, og hvorvidt jeg onanerer i en krop af kød og blod eller bruger højre hånd gør ikke den store forskel, så længe der ikke er blandet seriøse følelser ind i det.

Af nysgerrighed - hvor mange kvinder har du været i forhold med, som delte den holdning? 

Utroskab for mig defineres egentlig ikke ud fra den part der begår det, men derimod den det bliver begået imod. Hvis ens partner føler sig forrådt, hjælper det ikke meget man har en anden opfattelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Allan2018 skrev, den 12/5/2018 at 07:33:

Jeg blev simpelhen nødt til at finde ud af hvad det er. Hvad der driver mænd i utroskab i hemmelighed.

Som du selv er inde på, så ville en enkel "smutter" have været acceptabel. En lille affære med en 19-årig piccoline el. lign. kunne måske også have været håndteret?

Problemet bliver væsentligt større når der er tale om købesex. For købesex er et aktivt tilvalg og ikke noget der f.eks. sker tilfældigt. At man springer ud i købesex (gentagne gange) er et udtryk for en bestemt personlighed/livssyn. Et livssyn der er fuld at kynisme i forhold til sex og menneskeligt samvær (hvilket mange indlæg i denne tråd er bevis for). I Danmark er der et stort flertal der mener at køb/salg af sex, er et udtryk for en usund seksualitet/personlighed og i bund og grund en trist livsførelse.

Den første gang man køber sex, overskrider man en grænse, og man bliver derefter grænseløs. Man besøger GP'ere som giver alt det sex, kys og kram man kan drømme om(ud fra en menu), og samtidig sige alle de "rigtige ting" som man gerne vil høre. Man ser lækker ud. Man har en dejlig pik. Man er en dejlig mand. Man er sød. Man har lækkert hår. Man har gode holdninger. Roser ens tøjvalg. Lytter til ens brok/frustrationer over ens eget liv. Fortæller ting fra eget hendes eget liv (over derved virker troværdig), og man lytter til hendes forsikringer om frivillighed og at det er hendes egen lyst osv. osv. osv. osv. Og man glemmer helt, at man har lagt penge ved indgangen til denne lyserøde verden, og man er derfor IKKE er pinlig bevist om, at det netop er noget man har KØBT, og man kan på ingen måde vide om noget af det er ægte. Men man negligerer dette, samt at GP'ens andre gæster får helt den samme omgang, og at det for GP'en bare er en oparbejdet rutine - mao. i høj grad falsk... Alt det glemmer man, og man ender simpelthen med overbeviser sig selv om, at det er helt ok, at købe sex... og så er låget på Pandoras æske for alvor løftet... og man udvikler sin kynisme. For undgåelig får man på et eller andet tidspunkt en "dårlig" oplevelse med en GP - man får en fornemmelse, at hun ikke "trives" med det hun gør. Hun virker sur/trist. Man gennemfører alligevel med hende, for har man jo trods alt betalt penge herfor. Man har dårlig smag i munden bagefter. Man holder måske en pause. Man forsøger man at overbevise sig selv om, at det er GP'ens eget frie valg, og at man har ikke noget ansvar for at hun ikke trives/har det dårligt. Det er hendes eget ansvar at vælge til/fra... ikke mit... og før man ved af det, så besøger man den næste GP... men denne gang med en lidt højere grad af kynisme... suk... :(

Jeg har flere gange sammenlignet køb af sex med en form for afhængighed/misbrugsforhold. Og i forhold til dit spørgsmål om man kan stoppe med at besøge GP'ere, vil jeg mene, at "vejen ud" er lidt den samme som ved afvænning af andre former for misbrug. Det vigtigste er at man får fremprovokeret en holdningsændring, og at man får et nyt livssyn . Og at man skal regne med at man skal kæmpe for sin afholdenhed resten af sit liv. Det er svært, men muligt...

Mht. til din mand, så tror jeg ikke, at du kan gøre så meget. Det er en "lost case". Glæd dig over, at det er under 1% af mændene i Danmark der er gentagne købere af sex, så der er MASSERE er dejlige søde mænd med en fornuftigt livssyn i behold, som du kan få et dejligt fremtidig liv sammen med.

Held og lykke...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 30 minutter siden:

Som du selv er inde på, så ville en enkel "smutter" have været acceptabel. En lille affære med en 19-årig piccoline el. lign. kunne måske også have været håndteret?

Problemet bliver væsentligt større når der er tale om købesex. For købesex er et aktivt tilvalg og ikke noget der f.eks. sker tilfældigt. At man springer ud i købesex (gentagne gange) er et udtryk for en bestemt personlighed/livssyn. Et livssyn der er fuld at kynisme i forhold til sex og menneskeligt samvær (hvilket mange indlæg i denne tråd er bevis for). I Danmark er der et stort flertal der mener at køb/salg af sex, er et udtryk for en usund seksualitet/personlighed og i bund og grund en trist livsførelse.

Den første gang man køber sex, overskrider man en grænse, og man bliver derefter grænseløs. Man besøger GP'ere som giver alt det sex, kys og kram man kan drømme om(ud fra en menu), og samtidig sige alle de "rigtige ting" som man gerne vil høre. Man ser lækker ud. Man har en dejlig pik. Man er en dejlig mand. Man er sød. Man har lækkert hår. Man har gode holdninger. Roser ens tøjvalg. Lytter til ens brok/frustrationer over ens eget liv. Fortæller ting fra eget hendes eget liv (over derved virker troværdig), og man lytter til hendes forsikringer om frivillighed og at det er hendes egen lyst osv. osv. osv. osv. Og man glemmer helt, at man har lagt penge ved indgangen til denne lyserøde verden, og man er derfor IKKE er pinlig bevist om, at det netop er noget man har KØBT, og man kan på ingen måde vide om noget af det er ægte. Men man negligerer dette, samt at GP'ens andre gæster får helt den samme omgang, og at det for GP'en bare er en oparbejdet rutine - mao. i høj grad falsk... Alt det glemmer man, og man ender simpelthen med overbeviser sig selv om, at det er helt ok, at købe sex... og så er låget på Pandoras æske for alvor løftet... og man udvikler sin kynisme. For undgåelig får man på et eller andet tidspunkt en "dårlig" oplevelse med en GP - man får en fornemmelse, at hun ikke "trives" med det hun gør. Hun virker sur/trist. Man gennemfører alligevel med hende, for har man jo trods alt betalt penge herfor. Man har dårlig smag i munden bagefter. Man holder måske en pause. Man forsøger man at overbevise sig selv om, at det er GP'ens eget frie valg, og at man har ikke noget ansvar for at hun ikke trives/har det dårligt. Det er hendes eget ansvar at vælge til/fra... ikke mit... og før man ved af det, så besøger man den næste GP... men denne gang med en lidt højere grad af kynisme... suk... :(

Jeg har flere gange sammenlignet køb af sex med en form for afhængighed/misbrugsforhold. Og i forhold til dit spørgsmål om man kan stoppe med at besøge GP'ere, vil jeg mene, at "vejen ud" er lidt den samme som ved afvænning af andre former for misbrug. Det vigtigste er at man får fremprovokeret en holdningsændring, og at man får et nyt livssyn . Og at man skal regne med at man skal kæmpe for sin afholdenhed resten af sit liv. Det er svært, men muligt...

Mht. til din mand, så tror jeg ikke, at du kan gøre så meget. Det er en "lost case". Glæd dig over, at det er under 1% af mændene i Danmark der er gentagne købere af sex, så der er MASSERE er dejlige søde mænd med en fornuftigt livssyn i behold, som du kan få et dejligt fremtidig liv sammen med.

Held og lykke...

Jeg har tidligere tit nydt dine dybsindige indlæg, men nu virker det grangiveligt, som om du er blevet aktivt medlem af Jehovas Vidner eller Indre Mission.

Hvorfor? Synes du selv, du har set lyset, og at det giver dig ret og pligt til at overøse os med dine fordomme?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 37 minutter siden:

Som du selv er inde på, så ville en enkel "smutter" have været acceptabel. En lille affære med en 19-årig piccoline el. lign. kunne måske også have været håndteret?

Problemet bliver væsentligt større når der er tale om købesex. For købesex er et aktivt tilvalg og ikke noget der f.eks. sker tilfældigt. At man springer ud i købesex (gentagne gange) er et udtryk for en bestemt personlighed/livssyn. Et livssyn der er fuld at kynisme i forhold til sex og menneskeligt samvær (hvilket mange indlæg i denne tråd er bevis for). I Danmark er der et stort flertal der mener at køb/salg af sex, er et udtryk for en usund seksualitet/personlighed og i bund og grund en trist livsførelse.

Den første gang man køber sex, overskrider man en grænse, og man bliver derefter grænseløs. Man besøger GP'ere som giver alt det sex, kys og kram man kan drømme om(ud fra en menu), og samtidig sige alle de "rigtige ting" som man gerne vil høre. Man ser lækker ud. Man har en dejlig pik. Man er en dejlig mand. Man er sød. Man har lækkert hår. Man har gode holdninger. Roser ens tøjvalg. Lytter til ens brok/frustrationer over ens eget liv. Fortæller ting fra eget hendes eget liv (over derved virker troværdig), og man lytter til hendes forsikringer om frivillighed og at det er hendes egen lyst osv. osv. osv. osv. Og man glemmer helt, at man har lagt penge ved indgangen til denne lyserøde verden, og man er derfor IKKE er pinlig bevist om, at det netop er noget man har KØBT, og man kan på ingen måde vide om noget af det er ægte. Men man negligerer dette, samt at GP'ens andre gæster får helt den samme omgang, og at det for GP'en bare er en oparbejdet rutine - mao. i høj grad falsk... Alt det glemmer man, og man ender simpelthen med overbeviser sig selv om, at det er helt ok, at købe sex... og så er låget på Pandoras æske for alvor løftet... og man udvikler sin kynisme. For undgåelig får man på et eller andet tidspunkt en "dårlig" oplevelse med en GP - man får en fornemmelse, at hun ikke "trives" med det hun gør. Hun virker sur/trist. Man gennemfører alligevel med hende, for har man jo trods alt betalt penge herfor. Man har dårlig smag i munden bagefter. Man holder måske en pause. Man forsøger man at overbevise sig selv om, at det er GP'ens eget frie valg, og at man har ikke noget ansvar for at hun ikke trives/har det dårligt. Det er hendes eget ansvar at vælge til/fra... ikke mit... og før man ved af det, så besøger man den næste GP... men denne gang med en lidt højere grad af kynisme... suk... :(

Jeg har flere gange sammenlignet køb af sex med en form for afhængighed/misbrugsforhold. Og i forhold til dit spørgsmål om man kan stoppe med at besøge GP'ere, vil jeg mene, at "vejen ud" er lidt den samme som ved afvænning af andre former for misbrug. Det vigtigste er at man får fremprovokeret en holdningsændring, og at man får et nyt livssyn . Og at man skal regne med at man skal kæmpe for sin afholdenhed resten af sit liv. Det er svært, men muligt...

Mht. til din mand, så tror jeg ikke, at du kan gøre så meget. Det er en "lost case". Glæd dig over, at det er under 1% af mændene i Danmark der er gentagne købere af sex, så der er MASSERE er dejlige søde mænd med en fornuftigt livssyn i behold, som du kan få et dejligt fremtidig liv sammen med.

Held og lykke...

Du har nok ret i, at for nogle, som i dit tilfælde, bliver der tale om en afhængighed.  Held og lykke med din kamp ud af dit misbrug.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Filosoffen skrev, for 5 timer siden:

Som du selv er inde på, så ville en enkel "smutter" have været acceptabel. En lille affære med en 19-årig piccoline el. lign. kunne måske også have været håndteret?

Problemet bliver væsentligt større når der er tale om købesex. For købesex er et aktivt tilvalg og ikke noget der f.eks. sker tilfældigt. At man springer ud i købesex (gentagne gange) er et udtryk for en bestemt personlighed/livssyn. Et livssyn der er fuld at kynisme i forhold til sex og menneskeligt samvær (hvilket mange indlæg i denne tråd er bevis for). I Danmark er der et stort flertal der mener at køb/salg af sex, er et udtryk for en usund seksualitet/personlighed og i bund og grund en trist livsførelse.

Den første gang man køber sex, overskrider man en grænse, og man bliver derefter grænseløs. Man besøger GP'ere som giver alt det sex, kys og kram man kan drømme om(ud fra en menu), og samtidig sige alle de "rigtige ting" som man gerne vil høre. Man ser lækker ud. Man har en dejlig pik. Man er en dejlig mand. Man er sød. Man har lækkert hår. Man har gode holdninger. Roser ens tøjvalg. Lytter til ens brok/frustrationer over ens eget liv. Fortæller ting fra eget hendes eget liv (over derved virker troværdig), og man lytter til hendes forsikringer om frivillighed og at det er hendes egen lyst osv. osv. osv. osv. Og man glemmer helt, at man har lagt penge ved indgangen til denne lyserøde verden, og man er derfor IKKE er pinlig bevist om, at det netop er noget man har KØBT, og man kan på ingen måde vide om noget af det er ægte. Men man negligerer dette, samt at GP'ens andre gæster får helt den samme omgang, og at det for GP'en bare er en oparbejdet rutine - mao. i høj grad falsk... Alt det glemmer man, og man ender simpelthen med overbeviser sig selv om, at det er helt ok, at købe sex... og så er låget på Pandoras æske for alvor løftet... og man udvikler sin kynisme. For undgåelig får man på et eller andet tidspunkt en "dårlig" oplevelse med en GP - man får en fornemmelse, at hun ikke "trives" med det hun gør. Hun virker sur/trist. Man gennemfører alligevel med hende, for har man jo trods alt betalt penge herfor. Man har dårlig smag i munden bagefter. Man holder måske en pause. Man forsøger man at overbevise sig selv om, at det er GP'ens eget frie valg, og at man har ikke noget ansvar for at hun ikke trives/har det dårligt. Det er hendes eget ansvar at vælge til/fra... ikke mit... og før man ved af det, så besøger man den næste GP... men denne gang med en lidt højere grad af kynisme... suk... :(

Jeg har flere gange sammenlignet køb af sex med en form for afhængighed/misbrugsforhold. Og i forhold til dit spørgsmål om man kan stoppe med at besøge GP'ere, vil jeg mene, at "vejen ud" er lidt den samme som ved afvænning af andre former for misbrug. Det vigtigste er at man får fremprovokeret en holdningsændring, og at man får et nyt livssyn . Og at man skal regne med at man skal kæmpe for sin afholdenhed resten af sit liv. Det er svært, men muligt...

Mht. til din mand, så tror jeg ikke, at du kan gøre så meget. Det er en "lost case". Glæd dig over, at det er under 1% af mændene i Danmark der er gentagne købere af sex, så der er MASSERE er dejlige søde mænd med en fornuftigt livssyn i behold, som du kan få et dejligt fremtidig liv sammen med.

Held og lykke...

Tak for dette svar. Er Tom for ord. Rigtigt godt skrevet! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
TheVoice skrev, for 5 timer siden:

Du har nok ret i, at for nogle, som i dit tilfælde, bliver der tale om en afhængighed.  Held og lykke med din kamp ud af dit misbrug.

TheVoice; spot on

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Onslow skrev, for 5 timer siden:

Jeg har tidligere tit nydt dine dybsindige indlæg, men nu virker det grangiveligt, som om du er blevet aktivt medlem af Jehovas Vidner eller Indre Mission.

Hvorfor? Synes du selv, du har set lyset, og at det giver dig ret og pligt til at overøse os med dine fordomme?

Onslow; for en gangs skyld er jeg fuldstændig enig

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@filosof

må man spørge om du er fanget i afhængigheden eller er du kommet videre? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg jo ikke kun benyttet mig af glædespiger, men har også søgt og haft adskillige affærer - og derigennem kan jeg underskrive en slutseddel på, at kvinder også er mænd utro. Helt vildt, faktisk. Når jeg tænker over det, tænker jeg også hvor lidt der findes et mønster i kvindens utroskab.

Man tror det er grundet et langt ægteskab som er sandet til, men det er ikke altid tilfældet. Det kan være i et langt, harmonisk ægteskab, hvor kvinden lige får lyst til at flirte med skyggesiden. Det kan være i et nyt, friskt forhold hvor der ikke engang er børn eller hverdagens travemøller - men pludselig opstår en idé i kvindens hjerne. Det kan være i et støvet ægteskab hvor manden ikke har købt blomster i fem år. Det kan være i en kvindelige selverkendelses-proces, hvor kvinden pludselig vil dyrke sine drømme - og kneppe nogle andre mænd. Man tror at alt er godt i hjemmet, så en selvfølge at ingen er utro, men det er på ingen måde ikke en garanti.

Perspektivet er lige så spændende på den anden side af spejlbilledet. ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Tip toe skrev, for 11 minutter siden:

Nu har jeg jo ikke kun benyttet mig af glædespiger, men har også søgt og haft adskillige affærer - og derigennem kan jeg underskrive en slutseddel på, at kvinder også er mænd utro. Helt vildt, faktisk. Når jeg tænker over det, tænker jeg også hvor lidt der findes et mønster i kvindens utroskab.

Man tror det er grundet et langt ægteskab som er sandet til, men det er ikke altid tilfældet. Det kan være i et langt, harmonisk ægteskab, hvor kvinden lige får lyst til at flirte med skyggesiden. Det kan være i et nyt, friskt forhold hvor der ikke engang er børn eller hverdagens travemøller - men pludselig opstår en idé i kvindens hjerne. Det kan være i et støvet ægteskab hvor manden ikke har købt blomster i fem år. Det kan være i en kvindelige selverkendelses-proces, hvor kvinden pludselig vil dyrke sine drømme - og kneppe nogle andre mænd. Man tror at alt er godt i hjemmet, så en selvfølge at ingen er utro, men det er på ingen måde ikke en garanti.

Perspektivet er lige så spændende på den anden side af spejlbilledet. ;)

 

Ja meget. Men vi er nogle der ikke gør. I et forhold må man forvente ærlighed og respekt. Er der ikke det eller har man ikke mod nok, så må man finde mod til at smutte. Alt andet er menneskeligt bedrag. 

Mien det er da den dårligeste undskyldning..” kvinder gør det også”... fej altid for ejen dør og lev dit liv med selvindsigt og respekt for andre mennesker... det er lige så plat ellers “ min far har en større bil end din” tror vi alle er vokset et skridt videre... eller er i? 

Redigeret af Allan2018

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Allan2018 skrev, 1 time siden:

@filosof

må man spørge om du er fanget i afhængigheden eller er du kommet videre? 

Det vil undre mig hvis han er:)

Alkoholikere må også erkende at andre godt kan styre sprutten,for selv og komme videre.

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Allan2018 skrev, for 8 minutter siden:

Ja meget. Men vi er nogle der ikke gør. I et forhold må man forvente ærlighed og respekt. Er der ikke det eller har man ikke mod nok, så må man finde mod til at smutte. Alt andet er menneskeligt bedrag. 

Mien det er da den dårligeste undskyldning..” kvinder gør det også”... fej altid for ejen dør og lev dit liv med selvindsigt og respekt for andre mennesker... det er lige så plat ellers “ min far har en større bil end din” tror vi alle er vokset et skridt videre... eller er i? 

Nu er det ikke længere størrelsen på fars bil vi praler med ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bear skrev, for 4 minutter siden:

Nu er det ikke længere størrelsen på fars bil vi praler med ;) 

Nej men det sgu på samme niveau. Næste gang jeg bliver stoppet af politiet, siger jeg bare, alle andre kører jo også for stærkt... ej for fanden. Behandel andre som du selv ønsker at blive behandlet! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...