Hop til indhold
Rejsenetværk

I køber sex og I tror konen er jer tro

Er det ok at konen eller kæresten er utro, når I køber sex  

144 medlemmer har stemt

  1. 1. Er det ok at konen eller kæresten er utro, når I køber sex

    • Er det ok at konen eller kæresten er utro, når I køber sex Ja
      113
    • Er det ok at konen eller kæresten er utro, når I køber sex Nej
      31


Recommended Posts

Klumb skrev, den 4/6/2018 at 06:05:

Aaaltså bare fordi jeg er et svin med min pik, så skal hun ikke være svin med hendes kusse :P

Haha, sludder...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu er keg en af de kvinder der har opdaget at min mand under hele min graviditet, dagene før og efter min fødsel og efterfølgende kontinuerligt har besøgt ludere mens jeg har gået frustreret med n baby og kunne mærke noget var galt! 

Det er simpelhen utilgiveligt, at besøge ludere når man er i forhold. Hvis i ikke kan fortælle jeres kvinde derhjemme om det, ja så har jeres samvigttighed givet jer svaret... i er på skrå bane ! 

 

I snakker om der er jo ikke følelser i det, det er bare sex. Jeg ville ha givet min mand alt det sex han ville men han afviste

at vide at han har bedraget mig bag min ryg med en gp, er det mest forfærdelige man kan udsættes for. 

Min tillid til mænd er væk. Det er så ubeskriveligt hårdt at finde ud af dette. Jeg er ødelagt, familien er ødelagt, han er ødelagt, jeg er bare en død skal der overlever for børnenes skyld. 

 

Må dette få jer til at overveje jeres planlagte besøg endnu engang., hvis i er i et forhold. Åben i stedet op, vi piger er ikke kedelige, vi er ofte med på alt, men giv os muligheden eller hop ud af forholdet inden i forstager det næste besøg! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De fleste af diskussionerne omkring utroskab er latterligt påvirkede af middelalderlige fordomme. Jeg har to kommentarer:

Mænd og kvinder er nogenlunde lige utro mod hinanden. FORDI der er lige mange mænd og kvinder i landet, der går præcis 1 af hver til et (standard) forhold/ægteskab og der nogenlunde ligeså mange bøsser som lesbiske. Så hvis ikke nogle få ugifte kvinder har vanvittigt mange forhold til mænd med sidespring, så KAN regnestykket ikke gå op. Kvinder er nogenlunde ligeså utro som mænd, de lyver bare mere (meget mere) om det.  Ligesom om deres vægt, alder, spisevaner, tøjkøb, etc, etc....

Det er ligeså dumt at kræve lighed i troskab, som det er at kræve lighed i hjulskift på bilen. Hvis man er i et forhold, et hvilket som helst forhold, så fungerer det bedst, hvis man ikke kræver det urimelige af den anden part. Eller sagt på en anden måde; Den enkelte må gøre det, han/hun er bedst til. Og nogen evner at tolerere en flirt eller et sidespring, men deraf følger IKKE automatisk, at den ander også gør det. I nogen tilfælde er det ligefrem en fordel for den "bedragede" part, hvis han/hun kan sætte sig ud over fordommene.

 

Just my 5 cents, now flame me :twisted:

 

'

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu handler det ikke om statestik eller en retfærdiggørelse af utroskab... fordi andre gør! 

Vi er nogle der sidder og tror vi har fundet vores livs kærlighed og er blevet bedraget bag vores ryg. 

Hvis i mener at det er retfærdigt det i gør, så fortæl det til kæresten / konen, så må i se om hun også lige regnede med at i var i et forhold sammen hvor man bollede med andre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg læst trådens overskrift og er derefter sprunget direkte frem til sidste indlæg:

Vor Herre på vandscykel da.

Hvis jeg løber til en thaikvinde til almindelige fornøjelser, så har jeg det godt. Hvis min kone finder på det samme på f.eks sin arbejdsplads og har det godt, så er alt på papiret godt, og det helt fint med mig.

Problemet ligger nok nærmest i at indrømme over for hinanden, at man lusker på lusk. Men hvem tør indrømme det først?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja da du ihvertfald ved hvad du laver kunne du jo starte. Det lyder som om at du er sikker på at i har et åbent forhold. Så må du jo tage en evt konsekvens af forholdet hvis det viser dig at du tog fejl, være ærlig og åben og tage den derfra   Men det kræver jo en rigtig modig mand! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Borende X skrev, for 38 minutter siden:

Nu har jeg læst trådens overskrift og er derefter sprunget direkte frem til sidste indlæg:

Vor Herre på vandscykel da.

Hvis jeg løber til en thaikvinde til almindelige fornøjelser, så har jeg det godt. Hvis min kone finder på det samme på f.eks sin arbejdsplads og har det godt, så er alt på papiret godt, og det helt fint med mig.

Problemet ligger nok nærmest i at indrømme over for hinanden, at man lusker på lusk. Men hvem tør indrømme det først?

Hvis det kun er på papiret i skal ha det godt,vil en skilsmisse så ikke gøre hverdagen lidt mere afslappet for begge parter,når man befries for alt det lusk?

Jeg kunne forestille mig en til tider lidt anstrengt stemning,hvis ikke der er klare linjer på det plan:huh:

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Allan2018 skrev, for 16 timer siden:

Min tillid til mænd er væk. Det er så ubeskriveligt hårdt at finde ud af dette. Jeg er ødelagt, familien er ødelagt, han er ødelagt, jeg er bare en død skal der overlever for børnenes skyld. 

 

Forhåbentlig er der skrevet ud fra devisen "overdrivelse fremmer forståelsen".   ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Overhovedet ikke. ! Tænker jer der benytter disse piger, må tænke over hvilke konsekvenser det kan ha for familien. ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Allan2018 skrev, for 3 minutter siden:

Overhovedet ikke. ! Tænker jer der benytter disse piger, må tænke over hvilke konsekvenser det kan ha for familien. ! 

Jeg er helt enig i, at man bør tænke over hvilke konsekvenser det kan have, men det jeg kommenterede på var

  • Du har mistet tilliden til alle mænd
  • Du føler dig ødelagt
  • Familien er ødelagt
  • Du lever kun for børnenes skyld

Et eller andet sted bør man måske droppe sin offerdyrkelse og så igen få sig et skønt og indholdelsesrigt liv.  Ja, det var en grim oplevelse du var udsat for, men det skal vel ej heller være en undskyldning for hænge fast i fortiden - Livet er skønt og fyldt med mange skønne mennesker, muligheder osv. 

Mon ikke vi alle har mødt modgang her i livet, er blevet dybt såret m.v. Det handler vel primært om, at få bearbejdet sing sorg, modgang m.v. og så igen få skabt et godt og indholdsrigt liv uden at man af den grund skal miste tillid til alle af det modsatte køn m.v. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du har ret. Er dog stadigvæk i chok da det kun er 14 dage siden jeg blev bevidst om det dobbelt liv min kæreste har levet. 

Jeg tror ikke man som kvinde vil komme helt over det. Det giver sår på sjælen, at den man gav alt tillid til misbrugte den. 

Ingen tvivl om, at det også kommer til at koste min kæreste noget i relation til vores baby og allerede har kostet meget  for livet blev levet med fokus andre steder end ved os  og når hans dårlig samvigtighed kom, trak han sig væk  

Jeg skal nok komme videre. Det tager bare tid, rigtig lang tid. Jeg er såmænd en meget attraktiv kvinde, men det bliver med sår på sjælen, der aldrig vil hele helt. 

 

Så selvom han står og gerne vil familielivet nu med alt hvad der dertil hører, fortryder og er ked, så har jeg mine tvivl, om i mænd vil kunne holde jer væk fra disse piger..tilliden er brudt, ødelagt, det samme er mine følelser til en vis grad. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Allan2018..

Tror du Eroguide.dk er det rette sted for dig?

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, 1 time siden:

Tror du Eroguide.dk er det rette sted for dig?

I den situation som @Allan2018 er i, det er da netop det helt rigtige sted at gå hen med sine frustrationer. Hvis hun går til sine veninder/venner vil hun bare blive bekræftet i sine egne holdninger om at faderen til sit barn er en klam snot dum vatpik - det kommer hun jo ikke rigtig videre med. Hvis hun derimod skriver på EG vil hun netop få et form for modspil, som måske/måske ikke kan hjælpe hende med at komme videre med hendes følelser. Mao. det er nu brugerne på EG skal komme på banen om hvor skønt og godt der er at vi går rundt og køber/sælger sex... men det bliver bare ikke mig, for jeg synes det er skidt at man lader sig styre så meget af sin liderlighed/opnåelse af seksuel tilfredsstillelse, at man er villig til at betale for sex... og oven i købet være sin gravide hustru utro :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Filosoffen..

Tror du Eroguide.dk er det rette sted for dig?

Piraten

Redigeret af Piraten
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Filosoffen skrev, for 6 timer siden:

I den situation som @Allan2018 er i, det er da netop det helt rigtige sted at gå hen med sine frustrationer. Hvis hun går til sine veninder/venner vil hun bare blive bekræftet i sine egne holdninger om at faderen til sit barn er en klam snot dum vatpik - det kommer hun jo ikke rigtig videre med. Hvis hun derimod skriver på EG vil hun netop få et form for modspil, som måske/måske ikke kan hjælpe hende med at komme videre med hendes følelser. Mao. det er nu brugerne på EG skal komme på banen om hvor skønt og godt der er at vi går rundt og køber/sælger sex... men det bliver bare ikke mig, for jeg synes det er skidt at man lader sig styre så meget af sin liderlighed/opnåelse af seksuel tilfredsstillelse, at man er villig til at betale for sex... og oven i købet være sin gravide hustru utro :(

Du har helt ret. Veninder og familie kan man ikke bruge til meget i denne situation for de synes at det er klamme mænd der kunne kunne byde deres kæreste dette. 

Jeg vidste intet om denne hemmelige verden før dette. 

Jeg blev simpelhen nødt til at finde ud af hvad det er. Hvad der driver mænd i utroskab i hemmelighed. Og kan se at begyndelsen ofte er, hun er nok også mig utro, så må jeg også.... det bare ikke ok. Det er en latterlig undskyldning i et forsøg på at retfærdiggøre at man er et svin over for ens kæreste! 

Hvad kan de tilbyde de kvinder..? Ja nogle ser fandme godt ud, ummm det gør jeg sgu også... så det er ikke grunden..

de kan tilbyde alverdens former for sex... det gør jeg sgu også og har ingen grænser.. så det er heller ikke derfor han har budt mig det..

ja, min søgen efter svar, finder jeg nok ikke. Men jeg har fundet ud af, at mænd der byder kærester og koner dette bag deres ryg, synes det er ok når hun ikke ved det. Det jo ikke kærlighed.... og hun gør det sikkert også.. 

men vi sidder faktisk nogle kvinder der tror vi har fundet den største kærlighed i vores mænd. Vi er tro og ærlige. Vi bliver ført bag lyset pga egoisme for en skide udløsning i kunne ha fået derhjemme, hvis i bare var ærlige og åbne for jeres behov og lyster. Har i ikke lyst til kun at ha sex med den ene i har valgt, så vær ærlige, åbne  det er kun fair for kvinden derhjemme, at hun har valget at sige ok eller nej tak frem for at blive ført bag lyset  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Borende X skrev, den 10/5/2018 at 20:22:

Nu har jeg læst trådens overskrift og er derefter sprunget direkte frem til sidste indlæg:

Vor Herre på vandscykel da.

Hvis jeg løber til en thaikvinde til almindelige fornøjelser, så har jeg det godt. Hvis min kone finder på det samme på f.eks sin arbejdsplads og har det godt, så er alt på papiret godt, og det helt fint med mig.

Problemet ligger nok nærmest i at indrømme over for hinanden, at man lusker på lusk. Men hvem tør indrømme det først?

Din holdning havde min kæreste også. Han var sikker på jeg svigtede ham bag hans ryg. Jeg ser faktisk rigtigt godt ud og kan ikke gå nogen steder uden tilbud fra mænd eller store øjne. 

Men argumentet med at jeg nok også gjorde det og det skulle retfærdiggøre at han bød mig dette bag min ryg holder ikke. For jeg har ikke svigtet og kunne aldrig finde på det. 

Så jer der svigter. Fortæl det. Vær ærlige og se om i har lige tilgang til forhold. Hold op med at lyv og bedrag i hemmelighed. Stå ved det. Hvis i ønsker et frit forhold, så vær sikker på at kæresten ønsker det samme. Tá ansvar. 

Vi har talt utallige gange i vores forhold om grænser. Lavet fælles grænser. Dem alle er brudt. Bag min ryg! 

 

Mange siger, vlr glad for at det var med en gp og ikke en fast elskerinde. 

Nej det er jeg ikke. Jeg er ikke glad for at skulle testes for alverden og det samme med mit barn jeg bar i maven mens han hyggede sig ig udsatte os for diverse. 

Jeg er ikke glad for at det er en gp. For imens jeg gav ham frihed under ansvar skrev han SMS om hvor højt han elskede mig, samtidig med et planlagt besøg ved gp, for så at skrive god nat, elsker jeg, i er de eneste kvinder i mit liv. Alt var planlagt, velovervejet og han kunne ha nået at stoppe i døren. Det gjorde han så ikke. ! 

 

Havde det været en smuk kvinde i baren, der lige vækker pikken og hov jeg dummede mig, havde det været noget andet og mere spiseligt! 

Men et planlagt velovervejet utroskab, det er utilgiveligt og har konsekvenser for begge som er altoverskyggende! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men facts er, nu har jeg læst diverse. Der er ikke noget de tilbyder som jeg ikke kan og vil. Jeg er meget åben for sex og ekstremt sex glad. 

Nu står manden ig vil tages retur og ønsker at gøre alt godt og være far for sit barn og kæreste med hvad det indebærer med mig. Aldrig svigte og slut med gp. 

Men tilliden er væk, vil jeg kunne stole på ham? Jeg gider ikke bruge mit liv på at være en kontrollerende kæreste og slet ikke på at ha ondt i maven om sandheden nu er der. Tro mig. Vi har ofte talt om grænser for utroskab. Han har kigget mig i øjene og jeg kunne ikke se han løj. Derfor vil jeg ikke kunne se det hvis det sker igen. 

Så mit spørgsmål, vil i kunne stoppe med at besøge gp og hellige jer familien eller er det en rus af spænding der ikke kan undværes ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Enzo L'uri skrev, for 9 timer siden:

Allan2018..

Tror du Eroguide.dk er det rette sted for dig?

Enzo

Ja. Tror du kan læse mit svar under filosoffen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Allan2018, enten er du en Troll eller også er du f/Real.

hvis du er (endnu) en troll så vil opdage at dette forum ikke (kun) består af en flok halvgamle liderlige mænd som savlende beretter om eskapader oplevet hos  diverse købepiger. Må jeg henvise til de mange tråde der omhandler utroskab. De fleste af os er faktisk pinligt bevidste om de konsekvenser vores gøren og laden har, både for os selv, de mennesker vi omgiver os med og for de piger vi køber. Det er en beslutning vi har taget, og vi behøver ingen moralprædiken. Tak.

Hvis du derimod er f/Real kan jeg fortælle min egen historie, ikke helt ulig det du oplevet.

Da min kone opdagede hun var gravid, no sex. Efter fødslen, no sex. Hun var nærmest ved at få kvalme den første gang jeg foreslog lidt intimitet. Så hvad så? Enten skilles, forlade min kone og mit nyfødte barn? En affære med en anden kvinde? Eller trøst hos en kvinde, komme hjem, glad og lettet? Jeg valgte det sidste og jeg har aldrig fortrudt det.

Og hvad med dig? Har du virkelig tilbudt din mand alt? Har han kunnet få opfyldt alle sine længsler og fantasier? De fleste kvinder har meget snævre grænser for hvad de  er med på, men det har du ikke? I så fald er du en ener. Det kan ikke være en undskyldning, men en forklaring på hvorfor de fleste af os gør som vi gør. Og igen, ingen moralprædiken, tak

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Piraten skrev, for 11 minutter siden:

Allan2018, enten er du en Troll eller også er du f/Real.

hvis du er (endnu) en troll så vil opdage at dette forum ikke (kun) består af en flok halvgamle liderlige mænd som savlende beretter om eskapader oplevet hos  diverse købepiger. Må jeg henvise til de mange tråde der omhandler utroskab. De fleste af os er faktisk pinligt bevidste om de konsekvenser vores gøren og laden har, både for os selv, de mennesker vi omgiver os med og for de piger vi køber. Det er en beslutning vi har taget, og vi behøver ingen moralprædiken. Tak.

Hvis du derimod er f/Real kan jeg fortælle min egen historie, ikke helt ulig det du oplevet.

Da min kone opdagede hun var gravid, no sex. Efter fødslen, no sex. Hun var nærmest ved at få kvalme den første gang jeg foreslog lidt intimitet. Så hvad så? Enten skilles, forlade min kone og mit nyfødte barn? En affære med en anden kvinde? Eller trøst hos en kvinde, komme hjem, glad og lettet? Jeg valgte det sidste og jeg har aldrig fortrudt det.

Og hvad med dig? Har du virkelig tilbudt din mand alt? Har han kunnet få opfyldt alle sine længsler og fantasier? De fleste kvinder har meget snævre grænser for hvad de  er med på, men det har du ikke? I så fald er du en ener. Det kan ikke være en undskyldning, men en forklaring på hvorfor de fleste af os gør som vi gør. Og igen, ingen moralprædiken, tak

vh. Piraten

Dejligt at høre dit svar. Jeg er helt Real. Ja jeg undre mig. Jeg har tilbudt min mand alt og tilnærmet mig uden held mange gange... mærkeligt. For før min graviditet og baby havde vi sex stort set hver dag og keg fik at vide at mit behov var for stort. 

Jeg moral prædker ikke, men søger forståelse og svar som man ikke kan få ved veninder og familie. 

 

Må jeg spørge, benytter du stadigvæk disse kvinder eller har din kone fået lysten tilbage? Kan man lægge disse piger fra sig igen eller hvad tænker du? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Allan2018 skrev, for 2 timer siden:

Men facts er, nu har jeg læst diverse. Der er ikke noget de tilbyder som jeg ikke kan og vil. Jeg er meget åben for sex og ekstremt sex glad. 

 

Så mit spørgsmål, vil i kunne stoppe med at besøge gp og hellige jer familien eller er det en rus af spænding der ikke kan undværes ? 

Piraten har egentlig givet et sagligt indblik i hvorfor:)

jeg har en kinky lyst som ligger fjern for de fleste (Urinsex som modtager). Den har jeg forsøgt og indvie de fleste af mine kærester i,med meget begrænset succes. I dag undlader jeg hellere og betaler mig ud af situationen,kort og godt for husfreden og nemhedens skyld. 

Fandt jeg den rette kæreste med lyst til at udleve hvad jeg ønsker,kunne jeg godt hellige mig troskab:roll: og lade branche være branche.

Jeg syntes at dette ene liv,skylder os alle og udleve de naturlige fantasier som vores egen krop og hjerne præsentere os for. Ingen skal lukke ned for noget inden for lovens grænser,om man så ender med at skulle betale sig fra det:wink:

En sød og lækker glædespige som jeg kender,har tit sagt til mig.. Hvis alle kvinder gjorde sig den ulejlighed hver morgen og vække sin elskede med et blow job,ville skilsmisseprocenten dale drastisk. Faktisk tror jeg hun har en pointe:)

Enzo.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Allan2018, tillad mig at spørge dig ligeud.:

Onanerer du aldrig/af og til/ofte/hele tiden?

Hvis du gør, hvem fantaserer du så om imens, din mand eller?

Selv har jeg været i 2 længerevarende forhold (+10 år) med 2 super attraktive, men meget forskellige piger/kvinder.

Min første kone havde mannequin mål, altså høj og slank , den anden var lille og erotisk buttet, men fælles for dem var, at de konstant blev forsøgt scoret.

Nu er onani for mig ikke en gang virkelighedsflugt, men en drøm om alternativer, hvilket også udmøntede sig i, at jeg altid onanerede til en forestilling om den modsatte type, og jeg har så absolut første gang til gode at drømme om den pige, jeg delte bord og seng med, når jeg tog en tur med hånddræsinen.

Var jeg så utro, når jeg dyrkede den hobby?

I min verden er besøg hos en glædespige ikke utroskab, men en avanceret form for onani, og hvorvidt jeg onanerer i en krop af kød og blod eller bruger højre hånd gør ikke den store forskel, så længe der ikke er blandet seriøse følelser ind i det.

Utroskab begynder med opståen af følelser for en anden, ikke i form af en udløsning mellem benene eller i munden på en tilfældig pige.

Håber, at du kan bruge dette input til noget konstruktivt i forsøget på at få en normal tilværelse tilbage, forhåbentlig sammen med din mand, som i mine øjne ikke er så forskellig fra andre mænd.

For det er vel ikke et spørgsmål om, at du ikke kan unde ham adspredelse og et selvstændigt liv i parforholdet, vel?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...