Hop til indhold
tossen

Søger en ung kvinde til anal

Recommended Posts

Jeg skal bruge en ung kvinde til en time med anal og flere udløsninger i kommende uge. De fleste tilbyder kun anal afslutning. Men som den sygeligt analfikserede jeg er, er det kun anal jeg er ude i. Nogen der har nogen anbefalinger?

Del dette indlæg

Link til indlæg
tossen skrev, for 1 minut siden:

Hun ser rigtig dejlig ud. Vil hun tage den flere gange analt og ikke kun som afslutning?

Det er nok kun Laura der kan svare på det. Ring og spørg hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tossen skrev, for 6 timer siden:

Hun ser rigtig dejlig ud. Vil hun tage den flere gange analt og ikke kun som afslutning?

Der er jo mange piger der tilbyder anal som ekstra men om det udelukkende er som afslutning på legen skal jeg ikke kunne sige, men du skal i hvert fald sikre dig at der ikke lige pludselig er forbehold for størrelse eller varighed ;) 

Mit råd er derfor at du finder en dansk pige hvor I kan afstemme forventninger uden evt. misforståelser.....

Men du har ret. Anal er dejligt :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
FookMiFookYu skrev, for 7 timer siden:

Det er nok kun Laura der kan svare på det. Ring og spørg hende.

tossen skrev, for 7 timer siden:

Det kommer an på hvor "stor" du er. Det sagde hun i hvertfald til mig. 

Hører gerne fra dig om du måtte flere gange for hendes indgang er så smalt at det ikke skal ruineres..

Der er også Emma som ligner en ung Helena Christensen

http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=736

Eller den flotte blondine studerende Natalie som spinder når du tager bagdøren..

http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=838

Håber på at høre en fyldigt referat hvis det lykkes at kneppe Laura hårdt i 2'eren..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Husk lige at ringe og spørge klinikken. Det kommer an på din størrelse OG om pigen er i humør/ ophidset for når de skal på arbejde er det vel ikke sådan de vågner op på dagen og tænker: "Yes. I dag skal jeg kneppes flere gange i 2'eren..Ihh hvor bliver det sjovt!" Det gør vel en smule ondt uanset størrelse nå man gå ud fra .

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 17 minutter siden:

Det gør vel en smule ondt uanset størrelse nå man gå ud fra .

Nope !! ;)

For dem der evner at slappe helt af, som ikke spænder og ikke mindst tænder på anal, er det en nydelse. Om man så er til blid anal eller også kan lide det mere hårdt, er selvfølgelig et spørgsmål om personlige præferencer. Dette samme gælder fyrenes "størrelse". Men det behøver ikke at gøre ondt bare fordi der har været en "deromme" og fordi fyren har været "stor" Absolut ikke :) 

At man efterfølgende kan mærke at der har været besøg er heller ikke ensbetydende med smerte/ømhed men kan for nogens vedkommende ligefrem være en kilde til yderligere kådhed ;) Undertegnede hører selv til sidste gruppe....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen rigtig gode bud. Jeg har været i kontakt med Emma, som gav mig et super sødt svar og fortalte det var kun græsk som afslutning. Jeg overvejer hende kraftigt uanset hvad. Måske næste gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tossen skrev, 1 time siden:

Nogen rigtig gode bud. Jeg har været i kontakt med Emma, som gav mig et super sødt svar og fortalte det var kun græsk som afslutning. Jeg overvejer hende kraftigt uanset hvad. Måske næste gang.

Du må lede videre så..

Glæder mig til en anmeldelse, husk i hvertfald navn og sted i overskriften.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...